8 січня 2019р. на кафедрі образотворчого мистецтва відбувся підсумковий перегляд навчально-творчих робіт студентів ІІ – ІІІ курсів напряму підготовки Образотворче мистецтво та Дизайн денної форми навчання з навчальних дисциплін «Рисунок», « Живопис», «Композиція».
Традиційно в підсумковому колективному перегляді взяли участь: заступник декана ф-ту мистецтв доц., к. пед. н. Ейвас Л.Ф. , в.о. зав. кафедри доц., к. пед. н. Красюк І.О. а також викладачі кафедри. При проведенні перегляду, що проходив у позитивній і творчій робочій атмосфері, був відзначений досить різний рівень професійної художньої підготовки студентів, але позитивним моментом є те, що і в сьогоднішній період реорганізаційних перетворень академічна художня школа зберігається та розвивається, в чому значна заслуга викладачів кафедри, які працюють з талановитою творчою молоддю.
Студентами були представлені творчі роботи, виконані поряд з академічними завданнями по рисунку і живопису. Роботи, виставлені з дисципліни «Рисунок» були представлені в різних техніках і жанрах: графіка, творчий рисунок, роботи, виконані з використанням різних матеріалів. З навчальних дисциплін « Живопис» та «Композиція» представлено низку цікавих та професійно виконаних творчих робіт студентів, які в подальшому виставлятимуться на виставках та поповнять методичний фонд кафедри.
Підводячи підсумки кафедральних переглядів, в.о. зав. каф., доц., к. пед. н. Красюк І.О. звернула увагу, що для досягнення найкращого результату викладачі кафедри образотворчого мистецтва застосовували як традиційні і широко поширені форми і методи роботи, так і новітні педагогічні технології, використання яких продиктоване сучасними умовами. А також зробила акцент на необхідності приділяти особливу увагу питанням живописної культури, образної змістовності та асоціативного мислення на практичних заняттях зі студентами. При роботі над навчальними постановками в умовах майстерні дуже важливий процес формування стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності, оптимізації та індивідуалізації процесу навчання, розвитку творчого потенціалу кожного студента. Позитивний вплив на розвиток творчого потенціалу студентів надавали численні художні виставки – міські, та ті, які відбувались в стінах факультету.