|
Кафедра |
Назва вибіркової дисципліни |
Силабус |
|
Англійської мови з методикою викладання |
Актуальні питання теорії та практики перекладу |
|
|
Критичне читання автентичних текстів на уроках англійської мови |
||
|
Навчання англійської мови здобувачів освіти з особливими потребами |
||
|
Основи ділової комунікації |
||
|
Практикум з історії англійської мови |
||
|
Стилістика англійської мови |
||
|
Англійської філології |
Аналітичне читання |
|
|
Англійське ділове мовлення |
||
|
Англофонна література |
||
|
Інтерпретація художнього тексту |
||
|
Комунікативна граматика (рівень С1) |
||
|
Кроскультурна взаємодія |
||
|
Лінгвістичні аспекти перекладу |
||
|
Лінгвокраїнознавство англомовних країн |
||
|
Навчання іноземної мови учнів з особливими освітніми потребами |
||
|
Нова лексика англійської мови |
||
|
Порівняльна типологія англійської та української мов |
||
|
Практичний курс англійської мови (рівень В2) |
||
|
Практичний курс граматики англійської мови (рівень В2) |
||
|
Теорія і практика художнього перекладу |
||
|
Біології та екології |
Глобалізація та екологічні проблеми |
|
|
Позакласна та позашкільна робота з природничих та здоров'язбежувальних предметів |
||
|
Екологічна біохімія |
||
|
Екологічна культура |
||
|
Молекулярна біотехнологія |
||
|
Нанобіотехнології |
||
|
Технологія біологічного експерименту |
||
|
Моделювання біології |
||
|
Теоретичні основи морфометрії тварин |
||
|
Теорія та практика сучасної екології |
||
|
Функціональна біохімія |
||
|
STEM-технології у навчанні біології |
||
|
Географії та методики навчання |
Водні ресурси України |
|
|
Географія релігій |
||
|
Геомоніторинг та методика фенологічних спостережень у природі |
||
|
Екологічний менеджмент |
||
|
Етногеографія |
||
|
Закономірності географічної оболонки |
||
|
Ландшафтознавство |
||
|
Медична географія |
||
|
Основи управління особистісними ресурсами |
||
|
Основи фінансової безпеки |
||
|
Підприємництво і підприємливість |
||
|
Політична географія |
||
|
Рамки компетентностей з фінансової грамотності: досвід України і міжнародний досвід |
||
|
Рекреаційна географія |
||
|
Соціальне шкільне підприємництво |
||
|
Соціально-економічне картографування |
||
|
Фінансова грамотність для освітян |
||
|
Декоративно-прикладного мистецтва та дизайну |
Композиція в декоративному мистецтві |
|
|
Комп'ютерна ілюстрація |
||
|
Комп'ютерне мистецтво |
||
|
Комп'ютерні технології в образотворчому та декоративному мистецтві |
||
|
Основи композиційного аналізу |
||
|
Теорія композиції |
||
|
Дошкільної і спеціальної освіти |
Актуальні проблеми формування мовленнєвої компетентності дошкільників |
|
|
Арт освіта дітей дошкільного віку |
||
|
Діагностика та корекція розладів аутистичного спектру у дітей раннього віку |
||
|
Інноваційні технології логопедичного масажу при порушенні мовлення |
||
|
Логопедична реабілітація |
||
|
Логопедична робота з дітьми з порушеннями аналізаторних систем |
||
|
Логопедичний практикум: від постановки до диференціації звуків у зв’язаному мовленні |
||
|
Менторська підтримка дітей і молоді |
||
|
Методичні засади реалізації дитиноцентричного підходу в сучасному ЗДО |
||
|
Методологія індивідуально-особистісного підходу в освітньому процесі ЗДО |
||
|
Наступність в організації готовності дошкільників до НУШ |
||
|
Національно-патріотичне виховання в освітньому процесі сучасного ЗДО |
||
|
Нейрокорекція у логопедичній роботі з дітьми із порушеннями мовлення |
||
|
Організаційно-педагогічні засади опіки над дітьми дошкільного віку |
||
|
Організація інклюзивного освітнього середовища в сучасному дошкільному закладі |
||
|
Організація STREAM освіти в сучасному педагогічному процесі ЗДО |
||
|
Основи освітньої кінезіології в корекційно-логопедичній роботі з дітьми із мовленнєвими порушеннями |
||
|
Педагогічна комунікація у спеціальній освіті |
||
|
Проєктивні технології у сфері спеціальної та інклюзивної освіти |
||
|
Психоемоційний розвиток дітей з порушенням мовлення |
||
|
Психологія батьківства |
||
|
Психолого-педагогічний супровід учасників освітнього процесу |
||
|
Психотерапевтична робота з дітьми із мовленнєвими порушеннями та їх батьками |
||
|
Соціалізація особистості дитини дошкільного віку |
||
|
Стратегії втручання при міофункціональних порушеннях |
||
|
Теорія і методика організації передшкільної освіти |
||
|
Технології розвитку комунікативних компетенцій у осіб з порушенням мовлення |
||
|
Технологія запуску мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями |
||
|
Формування основ демократичних цінностей у дітей дошкільного віку |
||
|
Інформатики та прикладної математики |
3D графіка та моделювання |
|
|
Генеративний штучний інтелект для розробки програмного забезпечення |
||
|
Збір і обробка відкритих данних |
||
|
Інтелектуальний аналіз експериментальних даних |
||
|
Інформатика у позашкільній освіті |
||
|
Кіберфізичні системи |
||
|
Людино-машинна взаємодія |
||
|
Методика викладання комп'ютерних наук |
||
|
Методика організації педагогічних досліджень в інформатиці |
||
|
Моделювання реальності |
||
|
Основи квантової інформатики |
||
|
Розробка комп’ютерних ігор |
||
|
Синтетична реальність в освіті |
||
|
Системне адміністрування |
||
|
Спортивне програмування |
||
|
Сучасні тенденції навчання інформатики |
||
|
Тестування програмного забезпечення |
||
|
Управління ІТ-проєктами |
||
|
Штучний інтелект в освіті |
||
|
Історії |
Вибрані питання гендерної історії |
|
|
Військова уніформологія |
||
|
Диктатури і диктатори в історії ХХ-ХХІ ст. |
||
|
Дослідження минулого через призму джерел, методів тв інтерпретацій |
||
|
Дослідницькі проєкти з Громадянської освіти |
||
|
Економічна історія України ХХ століття |
||
|
Європейське єврейство в модерній історії |
||
|
Право соціального забезпечення |
||
|
Правове регулювання трудових відносин педагогічних та науково-педагогічних працівників |
||
|
Робота органів державної безпеки серед протестантів УРСР (1940-1960 рр.) |
||
|
Україна в Першій світовій війні: актуальні проблеми дослідження |
||
|
Український історичний роман |
||
|
Математики та методики її навчання |
Впровадження STEM-підходів на уроках математики | Силабус |
| Електронне освітнє середовище навчання математики | Силабус | |
| Силабус | ||
|
Задачі з параметрами в шкільному курсі математики |
Силабус | |
|
Задачі підвищеної складності зі стереометрії |
||
|
Інноваційні технології в STEM-освіті |
Силабус | |
|
Інтегральні рівняння |
||
|
Конструктивна геометрія |
||
|
Олімпіадна математика |
||
|
Опуклий аналіз |
||
|
Основи фрактальної геометрії |
||
|
Прикладна спрямованість шкільного курсу математики |
||
|
Реалізація дослідницьких методів навчання математики в STEM-проєктах |
Силабус | |
|
Системи комп'ютерної математики в задачах оптимізації |
||
|
Теорія і методика інклюзивного навчання математики |
||
|
Функціональний аналіз |
||
|
Числові системи |
||
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
Виконавський практикум та методика викладання вокального класу |
|
|
Виконавський практикум та методика викладання хорового диригування |
||
|
Методика роботи з хоровим колективом |
||
|
Практикум з хорознавства |
||
|
Хоровий клас |
||
|
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
Виконавчий практикум та методика викладання музичного інструменту |
|
|
Інструментальний ансамбль |
||
|
Історія мистецьких стилів |
||
|
Мистецтво сучасної Дніпропетровщини |
||
|
Основи арт-терапії в освітньо-мистецькому просторі |
||
|
Оркестровий клас |
||
|
Основи художньої інтерпретації |
||
|
Практикум роботи з оркестром |
||
|
Семіотика мистецтва |
||
|
Сучасне мистецтво України |
||
|
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
Актуальні питання німецької ономастики |
|
|
Медіативні техніки та он-лайн комунікація німецькою мовою |
||
|
Методика написання наукових робіт |
||
|
Німецька мова в мас-медійному просторі |
||
|
Нормативно-правова база іншомовного навчання в Україні та ЄС |
||
|
Переклад з української мови на другу мову (німецька) |
||
|
Порівняльна типологія німецької та української мов |
||
|
Практикум з мовної комунікації |
||
|
Практикум з мовної комунікації та перекладу (друга мова - німецька) |
||
|
Проблеми сучасної німецької неології |
||
|
Соціолінгвістика |
||
|
Теорія і практика перекладу |
||
|
Образотворчого мистецтва |
Методологія творчого процесу |
|
|
Мистецьке життя Дніпропетровщини ХХ-початок ХХІ століття |
||
|
Напрямки і течії в образотворчому мистецтві Новітнього часу |
||
|
Практикум з історії мистецтва та мистецтвознавства України |
||
|
Психологія художньої творчості |
||
|
Спеціалізація в образотворчому та декоративному мистецтві |
||
|
Спеціалізація в творчих майстернях |
||
|
Сучасні образотворчі техніки |
||
|
Теоретичні основи художньої творчості |
||
|
Педагогіки |
Сертифікатна програма: Педагогіка вищої школи |
|
|
Державна освітня політика |
||
|
Історія освітньо-виховних систем |
||
|
Педагогіка та освіта дорослих |
||
|
Професійно-педагогічні комунікації у вищій школі |
||
|
Сертифікатна програма: Педагогічний менеджмент |
||
|
Менеджмент в освіті |
||
|
Педагогічний коучинг |
||
|
Педагогічний маркетинг |
||
|
Самоменеджмент сучасного керівника |
||
|
Методика подолання освітніх втрат |
||
|
Освітня безбар'єрність |
||
|
Формування резилієнтності в освітньому процесі |
||
|
Перекладу та слов’янської філології |
Актуальні проблеми лінгвістичної антропології |
|
|
Англійський історичний роман: поетика, типологія, шляхи розвитку |
||
|
Біблійні сюжети у світовій літературі |
||
|
Ідеології та соціології в перекладах художніх та публіцистичних текстів |
||
|
Ключові аспекти соціолінгвістичних досліджень |
||
|
Переклад дитячої літератури |
||
|
Переклад з української мови на другу мову (французька) |
||
|
Переклад з української мови на першу мову (англійська) |
||
|
Практикум з мовної комунікації та перекладу (друга мова - французька) |
||
|
Соціальні аспекти багатомовності та перекладу |
||
|
Теорія та практика художнього перекладу |
||
|
Традиційні сюжети і образи у світовій художній літературі |
||
|
Початкової освіти |
Діяльнісний підхід у початковій школі: наскрізний вимір |
|
|
Імерсивні технології в освіті |
||
|
Інтегрований розвиток наскрізних умінь учнів НУШ |
||
|
Культура формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
||
|
Мистецтво декламації творів художньої літератури |
||
|
Мистецтво та технології в початковій освіті |
||
|
Науко-навчальне мовлення та педагогічна майстерність |
||
|
Основи психофізичного розвитку молодших школярів в умовах війни |
||
|
Основи християнської етики |
||
|
Порівняльна педагогіка |
||
|
Практикум з розв'язування математичних задач |
||
|
Становлення громадянської компетентності учнів початкової школи |
||
|
Технології дистанційного та змішаного навчання у початковій школі |
||
|
Формування емоційної культури учнів початкової школи засобами творів художньої літератури (інтерпретація, театралізація, інсценізація) |
||
|
STEM / STEAM – технології та цифрові інструменти в освітньому процесі початкової школи |
||
|
Практичної психології |
Інноваційні технології роботи з дітьми ОПП |
|
|
Кризове телефонне консультування |
||
|
Мотиваційний менеджмент |
||
|
Практикум діалогічного спілкування |
||
|
Психоедукація в освітніх закладах |
||
|
Психологічна допомога дітям, які зазнали насильства |
||
|
Психологічні основи іміджу керівника та організації |
||
|
Психологічний супровід материнства в умовах війни |
||
|
Психологія життєвих криз та кризове консультування |
||
|
Психологія залежної поведінки |
||
|
Психологія маркетингових та політичних технологій |
||
|
Психологія професійної кар'єри |
||
|
Психологія управління конфліктом |
||
|
Психотехніки особистісного розвитку |
||
|
Технології роботи організаційних психологів |
||
|
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
Актуальні проблеми соціальної педагогіки |
|
|
Арт-практики в СПД |
||
|
Інформаційно-комунікаційні засоби освіти |
||
|
Корпоративна культура та іміджеологія |
||
|
Корпоративна соціальна відповідальність |
||
|
Менеджмент в соціально-педагогічній сфері |
||
|
Методика викладання етики |
||
|
Методика написання грантів |
||
|
Методика професійної підготовки соціальних робітників |
||
|
Методика та інноватика соціально-педагогічної роботи в громаді |
||
|
Організація дозвілля дітей |
||
|
Освітологія |
||
|
Практикум по роботі зі студентською молоддю |
||
|
Соціальне гувернерство та менторська підтримка |
||
|
Соціально-молодіжна робота |
||
|
Технологічної та професійної освіти |
Автомобіль |
|
|
Дизайн предметного середовища |
||
|
Експлуатація та ремонт автомобіля |
||
|
Інструменти інтерактивної взаємодії: практикум роботи з MIRO |
||
|
Історія техніки та технологій |
||
|
Кейс-технології у навчальному процесі сучасних закладів освіти |
||
|
Методика навчання інженерної графіки у вищій школі |
||
|
Методика педагогічної взаємодії як засіб розв’язання професійних конфліктів |
||
|
Основи айдентики |
||
|
Основи декоративної обробки матеріалів |
||
|
Основи конструкторської графіки |
||
|
Основи художнього проєктування на уроках трудового навчання та технологій |
||
|
Системи автоматизованого проєктування об’єктів |
||
|
Теорія і методика позашкільної освіти |
||
|
Технологія доповненої реальності в навчанні технології |
||
|
Туризму та економіки |
Бренд-менеджмент і PR в туризмі |
|
|
Геопросторове планування в туризмі та рекреації |
||
|
Діловодство в туризмі |
||
|
Креативні індустрії |
||
|
Організація інклюзивного туризму |
||
|
Організація спеціальних видів туризму |
||
|
Потенціал туристичних дестинацій України |
||
|
Світова індустрія гостинності |
||
|
Туристична культура |
||
|
Туристичні дестинації Світу |
||
|
Туристичні політики за кордоном |
||
|
Управління івентами в туризмі |
||
|
Управління сільським зеленим туризмом |
||
|
Управління туризмом у прифронтових регіонах |
||
|
Штучний інтелект в туризмі |
||
|
Української мови |
Історія лінгвофілософських учень |
|
|
Комунікативна лінгвістика |
||
|
Основи зіставного мовознавства |
||
|
Практикум з мовної комунікації та перекладу (друга мова - польська) |
||
|
Текстознавство |
||
|
Топонімічний простір Дніпропетровщини в соціокультурному і мовному вимірі |
||
|
Українська лінгвоконцептологія |
||
|
Української та зарубіжної літератури |
Зарубіжна література і культура: інтермедіальне осмислення |
|
|
Література vs медіа: національний наратив |
||
|
Літературна компаративістика: слово, текст, «інтертекст» |
||
|
Міфологічні маркери української літератури раннього романтизму |
||
|
Організація інтерактивної взаємодії на уроках літеартури |
||
|
Специфіка слов’янських літератур |
||
|
Сучасна зарубіжна література для дітей |
||
|
Сучасна українська та зарубіжна література фентезі: жанрово-поетикальні особливості |
||
|
Художня інклюзивна література |
||
|
Фізики та методики її навчання |
Вибрані питання теоретичної фізики |
|
|
Екситонні стани в напівпровідниках та діелектриках |
||
|
Електроніка |
||
|
Моделювання складних систем |
||
|
Оптика твердих тіл і наноструктур |
||
|
Теорія бозон-ферміонних систем |
||
|
Фізика конденсованих середовищ |
||
|
Фізика ядра і фізика елементарних частинок |
||
|
Фундаментальні явища в наноструктурах |
||
|
Фізичної культури та методики її викладання |
Сертифікатна програма: Сучасний фахівець |
|
|
Актуальні проблеми фізичного виховання |
||
|
Національні традиції ігрової культури у фізичному вихованні молоді |
||
|
Оздоровчо-рекреаційні технології у фізичному вихованні |
||
|
Професійна діяльність фахівців у фізичному вихованні |
||
|
Філософії |
Комунікативна філософія |
|
|
Соціальна антропологія |
||
|
Філософія інформаційного суспільства |
||
|
Хімії і безпеки життєдіяльності |
Біологічна активність хімічних речовин |
|
|
Хімія здорового харчування |
||
|
Хімія у сільському господарстві |
||
|
Біологічна активність хімічних речовин |
||
|
Віртуалізація хімічного експерименту |
||
|
Дослідження і синтез комплексних сполук |
||
|
Методика хіміко-технологічного аналізу у закладах професійної освіти |
||
|
Методологія хімічної науки |
||
|
Основи фармацевтичної хімії |
||
|
Сучасні інструментальні методи хімічного аналізу |
||
|
Хімія здорового харчування |
||
|
Хімія у сільському господарстві |
||










