Кафедра фізики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

Керівник професор Балабай Р.М.

1. Необхідні математичні компетентності вчителя фізики профільної школи при навчанні темам з розділів «Електродинаміка» та «Електромагнітні коливання та хвилі».

2. Формування в учнів усвідомлення  пріоритетного  значення  фізики  для  об’єктивного  пізнання  матеріального  світу  при вивченні теми «Корпускулярно-хвильовий  дуалізм  як  загальна  властивість матерії».

3. Методика вивчення поляризаційних явищ у діелектриках у курсі фізики профільної школи.

4. Методична  розробка теми з фізики «Фотонні кристали» для вивчення учнями і подальшого застосування знань у науковій роботі.

5. Методика формування дослідницької компетентності учнів ліцеїв при вивченні теми "Адгезія льоду до поверхонь різних матеріалів.

6. Методичні особливості вивчення фізики у шкільному курсі «Природничі науки».

7.  Формування дослідницьких умінь учнів у процесі вимірювання та визначення параметрів навколишнього середовища.

Керівник професор Білинський І.В.

1. Методика вивчення оптичних властивостей напівпровідників на уроках фізики: інтерактивні методи та експериментальні підходи.

2. Експериментальні методи викладання оптичних властивостей напівпровідників на уроках фізики.

3. Методичні підходи до використання систем комп'ютерної математики для розв’язання експериментальних задач у навчанні фізики.

4. Формування понять про квантові точки на основі напівпровідників на позаурочних заняттях з фізики в школі.

5. Методичні підходи до вивчення квантових точок на основі напівпровідників у рамках позакласної роботи з фізики.

6. Методичні підходи до використання систем комп'ютерної математики в навчанні фізики у середній школі.

7. Розв'язування нетипових експериментальних задач як засіб розвитку творчих здібностей учнів у навчанні фізики.

8. Використання нетипових експериментальних задач для поглибленого вивчення фізики у середній школі.

 Керівник професор Здещиц В.М.

1. Методика розв’язання типових задач з розділу «Електрика і магнетизм» в профільній школі.

2. Методика розв’язання типових задач з розділу «Оптика» в профільній школі.

3. Методика розв’язання типових задач з розділу «Атомна і ядерна фізика» в профільній школі.

4. Використання смартфонів як вимірювальних лабораторій у освітньому процесі профільної школи.

5. Використання машини Атвуда для експериментів з механіки.

6. Фізика нейтринних осциляцій.

7. Екстремальні стани речовини на Землі і в космосі

8. Перспективи фізики елементарних частинок за межами Стандартної моделі фундаментальних взаємодій

Керівник доцент Мальченко С. Л.

1. Методичні основи застосування інноваційних технологій у викладанні астрономії в профільній школі.

2. Розвиток астрономічних компетентностей учнів старших класів на основі використання цифрових симуляцій та віртуальних лабораторій.

3. Методика впровадження інклюзивного навчання в курсі астрономії: адаптація матеріалів для учнів з особливими освітніми потребами.

4. Методи оцінювання компетентностей з астрономії у профільній школі: інноваційні підходи та інструменти.

5. Інтерактивні методи навчання астрономії для учнів з різним рівнем підготовки: досвід безбар'єрного навчання.

6. Організація дослідницької діяльності з астрономії з використанням відкритих освітніх ресурсів та віртуальних обсерваторій.

7. Проєктна діяльність учнів як засіб формування астрономічних компетентностей у профільній школі.

8. Інтегрований підхід у навчанні фізики та астрономії: сучасні тенденції та методи.

9. Формування профільної освіти з астрономії в старшій школі: методичні аспекти та сучасні підходи.

Керівник доцент Слюсаренко М.А.

1. Методика використання комп’ютерних симуляцій та візуалізацій для формування абстрактних фізичних понять у старшій школі.

2. Експериментальні задачі з фізики як засіб формування ключових компетентностей учнів у профільному навчанні.

3. Застосування технологій віртуальної та доповненої реальності у вивченні фізики як інструмент розвитку критичного мислення учнів.

4. Проєктна діяльність у шкільному курсі фізики як чинник підвищення навчальної мотивації та розвитку дослідницьких умінь.

5. Методика формування наукового мислення учнів через засвоєння понять про фундаментальні фізичні константи.

6. Графічні методи розв’язування фізичних задач як засіб розвитку логічного та просторового мислення учнів.

7. Підходи до навчання енергозбереження та енергоефективності в курсі фізики старшої школи: сучасні методики та практики.

8. Методи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики з використанням інтерактивних технологій.

9. Оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики в умовах дистанційного та змішаного навчання.

10. Методика формування умінь визначати похибки вимірювань у шкільних лабораторних роботах з фізики.

Керівник професор Соловйов В.М.

1. Міжатомні потенціали машинного навчання у дослідженні графенових квантових точок у нанокомпозитах.

2. Теорія складних систем у прогнозуванні критичних явищ фізичних систем.

3. Еконофізика складних систем.

4. Використання складних мереж при дослідженні деформації металів.

5. Моделювання фотоструктурних перетворень у нанополімерах.

Керівник доцент Хараджян Н.А.

1. Використання 3D-друку для моделювання фізичних явищ у шкільному курсі фізики.

2. Розробка навчального модуля з робототехніки для вивчення основ механіки та кінематики в старшій школі.
3. Використання штучного інтелекту для навчання фізики: створення системи рекомендацій для індивідуального навчання.

4. STEM-лабораторія в школі: інтеграція експериментів з фізики, 3D-друку та мікроконтролерів для створення навчальних приладів.

5. Застосування симуляцій на основі штучного інтелекту для візуалізації фізичних процесів у шкільній програмі.

28101
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30