З 24 грудня 2024 року по 15 січня 2025 року на платформі MOODLE Криворізького державного педагогічного університету тривало анонімне опитування здобувачів вищої освіти щодо організації вивчення вибіркових дисциплін. Метою анкетування було – проаналізувати політику вибірковості університету, виявити проблемні аспекти та усунути недоліки у процедурі організації обрання та вивчення дисциплін за вільним вибором, зрозуміти пріоритети покращення якості освіти.
В опитуванні взяли участь 17 здобувачів ОП «Інформатика. Програмування» (39,53% складу тих, хто навчається на освітній програмі на 2-4 курсах бакалаврату).
Аналіз відповідей здобувачів (див. протокол) показав, що:
- Більшість студентів (82.4%) ознайомлені з процедурою вибору дисциплін принаймні в загальних рисах.
- Переважна більшість студентів (76.5%) цілком задоволені процедурою вибору навчальних дисциплін, а 88.2% вважають кількість запропонованих дисциплін оптимальною.
- Головними чинниками при виборі дисциплін є:
- корисність для розширення кругозору (82.4%);
- зв'язок зі спеціальністю та майбутньою професією (по 64.7%);
- практична спрямованість (64.7%). - 88.2% опитаних вважають обрані дисципліни цікавими та корисними, а 76.5% готові обрати їх повторно.
- Найпопулярнішими вибірковими дисциплінами серед студентів є "Веб-дизайн" та "Комп'ютерна графіка".
- Основні рекомендації студентів спрямовані на покращення інформування про зміст дисциплін та збільшення гнучкості при їх виборі.
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 127
З 5 по 20 вересня 2024 року були організовані анонімні опитування (анкетування) здобувачів, які стосувалося:
а) умов навчання за освітньою програмою (див. протокол);
б) якості викладання навчальних дисциплін у 2 семестрі 2023-2024 н.р. (див. протокол).
В опитуванні взяли участь 34 здобувачі ОП «Інформатика. Програмування» (73,9% складу тих, хто навчається на освітній програмі на 2-4 курсах).
У цілому результати опитування демонструють високий рівень задоволеності студентів якістю освітньої програми, організацією освітнього процесу та роботою викладацького складу. Деякі аспекти, такі як залученість студентів до перегляду освітньої програми, можуть бути покращені. Але в цілому освітня програма "Інформатика" на фізико-математичному факультеті відповідає очікуванням і потребам студентів та ринку праці.
.
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 335
- У 2023-2024 н.р. анонімне опитування здобувачів відбувалося упродовж лютого. В опитуванні взяли участь 27 здобувачів (41,5%) ОП "Інформатика. Програмування" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Загалом, опитування демонструє високий рівень задоволеності студентів освітньою програмою (див. витяг з протоколу). Проте, є декілька ключових напрямків для вдосконалення:
- збільшення кількості практичних занять,
- оновлення навчальних матеріалів,
- перегляд переліку обов'язкових та вибіркових дисциплін з урахуванням актуальних потреб ринку праці. - Станом на 28.03.2024 в опитуванні взяли участь 7 випускників ОП "Інформатика. Програмування" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (роки випуску - з 2007 по 2023).
Загалом загалом відгуки випускників позитивні (див. витяг з протоколу), але є кілька ключових пропозицій щодо оновлення програми та більшого акценту на сучасні інформаційні технології та технології/мови програмування.
Більшість респондентів (71,4%) вважають свою кваліфікацію престижною й обрали б КДПУ та освітню програму знову (85,7% і 71,4% відповідно). - Станом на 28.03.2024 в опитуванні взяли участь 4 роботодавці для здобувачів/випускників ОП "Інформатика. Програмування" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Серед опитаних роботодавців - директор КЗШ №12 (Лариса Мицик), вчителі інформатики (КЛ №129 - Ганна Горшкова, КПНЛ - Світлана Медведєва, Анна Труханенко) - представники освітніх закладів, у яких працюють (працювали) або перебували на виробничій практиці здобувачі/випускники ОП «Інформатика. Програмування».
Загалом роботодавці високо оцінюють актуальність та якість підготовки фахівців за цією програмою (див. витяг з протоколу) і вважають, що вона відповідає сучасним вимогам ринку праці. Серед пропозицій для покращення програми - посилення міждисциплінарного підходу, більше практичної підготовки, інтеграція STEM-елементів, підвищення вимог до студентів, оновлення матеріально-технічної бази, розширення співпраці з роботодавцями.
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 502
Шановні партнери-роботодавці!
Криворізький державний педагогічний університет (далі - КДПУ) проводить опитування серед наявних і потенційних роботодавців задля вивчення якості наданої освіти випускникам, удосконалення освітніх програм університету, моніторингу ефективності нашої співпраці та налагодження комунікації.
Просимо Вас взяти участь у дослідженні сучасного стану й перспектив удосконалення підготовки фахівців за освітньою програмою “Інформатика. Програмування”. Такий зворотний зв’язок дозволить нам окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці.
Висловлені Вами рекомендації та побажання будуть використані для вдосконалення освітньої програми.
Анкета доступна за посиланням.
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 462
Шановні випускники освітньо-професійної програми “Інформатика. Програмування”!
Криворізький державний педагогічний університет (далі - КДПУ) проводить опитування випускників задля вивчення якості наданої освіти та вдосконалення освітніх програм університету.
Просимо Вас взяти участь у дослідженні сучасного стану й перспектив удосконалення підготовки фахівців за освітньою програмою “Інформатика. Програмування”. Такий зворотний зв’язок дозволить нам окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці.
Висловлені Вами рекомендації та побажання будуть використані для вдосконалення освітньої програми.
Анкета доступна за посиланням.
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 494