№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові викладача |
Кафедра |
Дата |
Час |
Вид |
Місце |
Група |
Дисципліна |
Тема заняття |
1. |
ІНШАКОВА Інна Євгенівна |
дошкільної освіти |
06.10.2020 |
09.30 |
лекція |
2а |
ДВП(Х)-20 |
Сучасна українська мова з практикумом |
Слово-як лексична одиниця мови |
2. |
КУЧМА Олександр Іванович |
загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання | 06.10.2020 | 09.30 | лекція | 8 | ТОА-18 | Опір матеріалу | Деформація згину, розрахунок на згин |
3. |
ЩЕРБИНА Володимир Григорович |
декоративно-прикладного мистецтва та дизайну |
06.10.2020 |
09.30 |
лабораторне заняття |
308 |
ГД-20 |
Кольорознавство |
Вступ. Виконання таблиці ахроматичного ряду |
4. |
ВЕЛИКОДНИЙ Денис Олександрович |
загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання | 09.10.2020 | 09.30 | лекція | а/к | ТОАм-16 | Транспортні системи | Сучасний стан сталого розвитку міської транспортної системи |
5. |
КАРПЕНКО Тетяна Анатоліївна |
географії та методики її навчання |
09.10.2020 |
09.30 |
лекція |
418 |
ГОЕ-18 |
Фізична географія материків і океанів |
Кліматичне районування Євразії |
6. |
КРАСЮК Ірина Олександрівна |
образотворчого мистецтва | 12.10.2020 | 12.30 | практичне заняття | 205 | ОМ-17 | Методика викладання образотворчого мистецтва | Поетапність та пропорційні особливості в малюванні портрету |
7. |
ЧУВАСОВА Наталія Олександрівна |
хімії та методики її навчання | 13.10.2020 | 09.30 | лекція | 110 | БП-19 | Біохімія | Шляхи обміну білків і нуклеїнових кислот |
8. |
КОМАРОВА Олена Олексіївна |
соціології та масових комунікацій |
19.10.2020 |
08.00 |
лекція |
315 |
АНФ-17, УАФ-17 |
Бізнез-планування |
Маркетингова стратегія розвитку підприємства |
9. |
ЛУКАШ Василь Іванович |
загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання | 22.10.2020 | 11.00 | лабораторне заняття | навчальна майстерня | ТОА-18 | Практикум у навчальних майстернях | Пиляння |
10. |
ОСТАПЧУК Олена Євгенівна |
практичної психології |
27.10.2020 |
09.30 |
семінарське заняття |
304 |
ПП-19 |
Основи наукових досліджень |
Організація наукового дослідження з психології |
11. |
ЛОБАНОВА Алла Степанівна |
соціології та масових комунікацій |
28.10.2020 |
11.30 |
лекція |
301 |
СМК-20 |
Вступ до спеціальності |
Категоріально-поняттєвий апарат соціології |
12. |
ШАРМАНОВА Наталя Миколаївна |
української мови |
28.10.2020 |
12.30 |
лекція |
217 |
УФР-17 |
Комп’ютерні технології в сучасному видавничому процесі |
Програмне забезпечення комп’ютерних видавничих систем |
- Автор: Завідувач навчально-методичного відділу
- Перегляди: 797
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 2025
Пленер є важливим блоком у програмі безперервної художньої освіти. Студент, який освоює художню програму в навчальному закладі, повинен вміти працювати з натурою, глибоко вивчати природне середовище, передавати природні умови, а також збирати матеріали для майбутніх композиційних творів, усвідомлює красу і цінність життя.
Етюдні роботи, виконані практично за один прийом, привертають свіжістю, чистотою кольору. У них відчувається повітря, світло. Численні рефлекси зелені, сонця, води, неба надають їм різноманітність, колірне багатство. У них присутнє те, що називається французьким словом «пленер» і що в перекладі означає «відкрите повітря». Художники вирішують основне завдання-передати перше враження, перше яскраве переживання натури. Все, що написано художниками, знаходилося зовсім поруч - через дорогу або біля ганку.
Як відомо, практика пленер є частиною основної освітньої програми вищої професійної освіти в системі підготовки бакалаврів або фахівців, що навчаються на художньо-графічних факультетах і факультетах мистецтв.
Пленер є логічним продовженням вивчення таких дисциплін як малюнок, живопис і композиція, в програму входять навчально-творчі завдання: етюди, начерки і замальовки. Обов'язковим є виконання підсумкової композиції за мотивами пленерної практики. На пленері закріплюються, розширюються і поглиблюються теоретичні знання, удосконалюються практичні вміння та навички з образотворчого мистецтва. Також відбувається накопичення художньо-творчого матеріалу для курсових, науково-дослідних і дипломних робіт. В якості об'єктів для вивчення виступають історико-культурні центри міста і країни, індустріальні, промислові та сільські пейзажі. Зміст пленерних завдань, незалежно від тривалості практики, включає певну кількість етюдів, начерків і замальовок.
Пленери для студентів художньо-графічного відділення проводяться щороку. Вони можуть проходити як в межах міста, так і за його межами. Пленер завжди був і залишається джерелом нових вражень. Загальновідомо, що робота на пленері, живопис і малюнок з натури розвивають творчі здібності, сприяють зростанню професійної майстерності, прояву індивідуальності художника. Саме тому багато майстрів образотворчого мистецтва називали пленер вищою школою живопису. Здавалося б, невже складно працювати над етюдом? Адже робиться він досить швидко і не передбачає ретельно опрацьованих деталей, головне тут - вірно передати враження від побаченого. Природа в фарбах авторів - пейзажі нашого регіону, які вже кілька років поспіль притягують і надихають художників на нові образи.
Пленер проводиться суцільним циклом, студенти займалися малюнком і живописом на свіжому повітрі в літній період. Керівниками пленерної практики першого курсу Д і ОМ були к.пед.н. доц. Красюк І.О. і ст. викл. Юрченко О.С., другого курсу - ст. викл. Брижата І.Г. та ст. викл. Щербакова Л.А., третього курсу – ст. викл. Мішуровський В.В. Для звіту з практики «Пленер» необхідними є: етюди, начерки, замальовки, ескізи, композиція і підготовчий матеріал до неї. Роботи минулої практики представлені кожним студентом на кафедральному перегляді. На перегляд були представлені і масляна техніка, і графічні роботи. У своїх роботах студенти здебільшого відобразили спекотне літо, опинялися в старих двориках, на ясних сонячних галявинах, робили начерки тварин, головне, не просто дивитися, а бачити.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 2069
ТЕМИ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ
на 2020-2021 н. р.
Керівник: к. філол. н., доц. Онищенко Ірина Володимирівна
- Автор: Кафедра початкової освіти
- Перегляди: 1854
ГРАФІК КОНСУЛЬТАЦІЙ
викладачів кафедри початкової освіти 2020-2021 н. р., І с е м е с т р
- Автор: Кафедра початкової освіти
- Перегляди: 1459
ГРАФІК КОНСУЛЬТАЦІЙ ВИКЛАДАЧІВ
кафедри ботаніки та екології
на І семестр 2020-2021 н.р.
- Автор: Кафедра біології та екології
- Перегляди: 1625
Шановні студенти та викладачі!
За посиланням - розклад фізико-математичного факультету.
Звертаємо Вашу увагу, що цей розклад наразі є актуальним лише для студентів 2-4 курсів та аудиторії дійсні лише на 08.09-09.09.
Дякуємо за терпіння.
З повагою, Ваш Фізмат
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 1688
Кафедра інформатики та прикладної математики щиро вітає
доцента кафедри інформатики та прикладної математики -
Моісеєнко Наталю Володимирівну!
Наталя Володимирівна, бажаємо Вам якомога більше приводів для радості, приємних несподіванок та сюрпризів!
Хай мрії збуваються, а плани виконуються!
З любов'ю, кафедра інформатики та прикладної математики.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 3981
- Автор: Факультет дошкільної і технологічної освіти
- Перегляди: 2147
Редакція газети "Все про бухгалтерський облік" пропонує стажування для студентів філологічних напрямків, які навчаються на 2-5 курсах.
Гарантійний лист, оплата, проживання в Києві, дорогоцінний досвід, можливість проявити себе й отримати постійну роботу - все це пропонує потенційний роботодавець.
Для додаткової інформації звертатися до Центру сприяння працевлаштуванню студентів і випускників: 307 кабінет головного корпусу університету.
- Автор: Центр сприяння працевлаштуванню студентів і випускників
- Перегляди: 1455