Анкета містила 8 критеріїв, за якими необхідно було оцінити кожну дисципліну що вивчали студенти протягом минулого семестру за п’ятибальною шкалою саме:
Чи викладач вільно володіє навчальним матеріалом і сучасною науковою інформацією, чи навчальний матеріал викладається доступно і цікаво, чи дисципліна забезпечена необхідними методичними матеріалами, чи чітко і зрозуміло викладач визначає критерії оцінювання знань студентів, чи завжди оцінює знання студентів справедливо, об’єктивно, прозоро, чи влаштовує співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання, складність навчальної дисципліни та ін.
- Автор: Факультет педагогічної освіти
- Перегляди: 255
Аналіз результатів опитування студентів за спеціальністю 014.10 Середні освіта (Технології) за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти.
Анкета містила 12 запитань а саме:
Чи знайомі Ви з процедурою вибору навчальних дисциплін? Як Ви ставитесь до процедури вибору навчальних дисциплін в університеті? Чи влаштовує Вас кількість запропонованих дисциплін вільного вибору? Визначте чинники, які впливають на вибір Вами навчальних дисциплін. Чи ознайомлювалися Ви з силабусами вибіркових дисциплін перед тим, як зробити свій вибір? Які з вибраних Вами дисциплін виявилися найбільш цікавими й корисними? Чи обрали б Ви ці дисципліни повторно, чи змінили б свій вибір? та ін.
- Автор: Факультет педагогічної освіти
- Перегляди: 546
Задля формування культури академічної доброчесності у студентів проведено опитування щодо дотримання принципів академічної доброчесності в університеті. Результати опитування дозволяють визначити сильні сторони та напрями для вдосконалення.
До анкетування долучилися й здобувачі ОП "Технології. STEM освіта. Робототехінка" денної та заочної форм здобуття освіти.
- Автор: Факультет педагогічної освіти
- Перегляди: 501