15 квітня на базі Української інженерно-педагогічної академії в онлайн режимі відбулася підсумкова відеоконференція ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Професійна освіта». Загалом, на другий етап було представлено 86 робіт студентів з 30 ЗВО України і тільки 21 учасник був запрошений для презентації своїх наукових здобутків.
Студенту ТОА-16 Майфельду Дмитру вдалося гідно презентувати систему педагогічної роботи викладачів кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання з розвитку спеціальності 015 «Професійна освіта. Транспорт» і 015 Середня освіта (трудове навчання і технології), автосправа, з формування в майбутніх фахівців професійно важливих якостей. Презентована Дмитром робота на тему «Формування пізнавальної самостійності майбутніх педагогів професійного навчання автотранспортного профілю засобами доповненої реальності», а також продемонстровані ним під час конкурсу професійні знання й компетентності вможливили високу оцінку і в результаті отримання 2-го місця серед учасників Секції 2 «ІКТ у професійній освіті».
Конкурсною комісією було відзначено високу актуальність роботи, оскільки проблему формування пізнавальної самостійності майбутніх педагогів Майфельд Дмитро і його науковий керівник – Лаврентьєва Олена Олександрівна, пов’язують з рівнем загальної культури особистості, ставленням до пізнавального процесу, розумової праці й академічною доброчесністю, що особливо активізується в умовах усе більшої інформатизації та комп’ютерізації освітнього процесу. У роботі віддзеркалено значну роботу кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання у напрямі запровадження новітніх ІКТ в систему підготовки фахівців інженерно-педагогічних і технолого-педагогічних спеціальностей автотранспортного напряму. Викладачі – Великодний Д.О., Філатов С.В., Цись О.О., Архіпов І.О., Дорогань А.А. – широко запроваджують віртуальні лабораторії, технології доповненої реальності, СМАРТ-технології, мобільне навчання, вдало поєднуючи їх із натуральними моделями й реальними інженерно-технічними лабораторіями задля організації пізнавальної діяльності студентів при вивченні спеціальних дисциплін. Ці та інші аспекти представлені в роботі Майфельда Дмитра.
Відзначимо, що робота Майфельда Дмитра є третьою переможною роботою ІІ Всеукраїнського конкурсу в напрямі розвитку спеціальностей кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання.