Як уже повідомлялося у релізах університетського прес-центру, у міських засобах масової інформації, МОН України ліцензував відкриття нової спеціальності «Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами» у нашому Університеті з нового навчального року. З цього приводу 29 березня відбулася ділова зустріч ректора Університету Я.В. Шрамка і його помічника М. В. Варданян з викладачами кафедри соціології та економіки.
Детальніше...
- Автор: Кафедра соціології та масових комунікацій
- Перегляди: 952
Презентація підручника
«Робота з підлітками-девіантами: соціологічний та психологічний аспекти»
(Лобанова А.С., Калашнікова Л.В. – Київ: Каравела, 2017. – 466 с.)
- Автор: Кафедра соціології та масових комунікацій
- Перегляди: 546