11 травня п.р. науковці кафедри соціології та масових комунікацій взяли участь у міжнародній науковій конференції ICNTLLSC 2021 «Мова, література, соціальні комунікації», яка була організована Криворізьким державним педагогічним університетом, ініціаторами і організаторами якої виступили проректор з наукової роботи, проф., д.пед.н. Віта Анатоліївна Гаманюк і Сергій Олексійович Семеряков, професор, д.пед.н.
До виступу на пленарному засіданні було запрошено Лобанову Аллу Степанівну, д.соціол.н., проф. кафедри соціології та масових комунікацій. Вона презентувала доповідь на тему: « Реконфігурація соціальних відносин в період пандемії Covid-19: український контекст», в якій розкрила соціальну та наукову проблеми, що виникли у світі і в українському суспільстві зокрема внаслідок світової пандемії коронавірусної хвороби у різних сферах соціального життя людей: в особистому житті, в родинному колі, в освіті, в трудовій та дозволлєво-культурній сферах, акцентувала увагу на поширенні інфодемії, формуванні соціально-віртуальних соціальних відносин, наголосила на необхідності удосконалення соціологічного поняттєвого апарату у зв’язку зі змінами соціальних комунікацій у пандемічному та постпандемічному світі.
У секції 3 «Languages and Social Communication Studies» науковці кафедри: проф. А.С.Лобанова, доц. Ю.В.Візниця, ст. викл. О.О.Комарова разом з колегами з Маріупольського державного університету проф. Зоською Я.В. (Маріупольський державний університет), а також колегами з Сілезької Політехніки професоркою Пані А.Кузіор і докторкою філософії Пані А.Кохманьскою представили спільну працю «Розумні Інформаційні потреби та медіа освіта здобувачів вищої освіти: соціологічний аспект». У роботі вводиться в науковий обіг новий концепт «розумні інформаційні потреби» та обґрунтовується авторське розуміння його змісту, сутності, структури, принципів та чинників. Акцентується увага на необхідності, в умовах несанкціонованого і необмеженого впливу інформаційного контенту, зокрема і фейкового та маніпулятивного характеру, на свідомість молоді, зокрема і студентів, запровадження та удосконалення медіаосвіти в усіх закладах вищої освіти. Розглядається її мета, функції, роль у формуванні розумних інформаційних потреб у студентів вищих закладів освіти як гуманітарного, так і технічного профілю України та Польщі.