Моніторинг освітньої програми «Соціальна робота» за результатами обговорення, співпраці зі зовнішніми стейкхолдерами та отриманими від них рецензіями |
||
Савельчук Ірина, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри теорії та технології соціальної роботи Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (2021) |
||
У переліку компонентів даної ОП не всі освітні компоненти за обсягом відповідають вимогам наказу МОН України №47 від 26.01.2015 р. |
Враховано |
У переліку освітніх компонентів відсутні дисципліни менше аніж 3 кредити ЄКТС. |
Поляничко Анжела, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка (2021) |
||
У розділі «Характеристика освітньої програми» унікальність освітньої програми потребує увиразнення соціально-педагогічною складовою. |
Враховано |
Під час поточного огляду ОП було конкретизовано (уточнено) мету освітньої програми. |
Павленок Антоніна, заступник директора з навчальної роботи Комунального закладу «Криворізька спеціальна школа «Надія» Дніпропетровської обласної ради» (2023) |
||
Перебільшення педагогічної складової, що в сучасних умовах воєнного стану дещо обмежує можливості працевлаштування випускників. |
Враховано |
Під час розробки нової ОП зі спеціальності 231 Соціальна робота скорочено кількість дисциплін педагогічного циклу. |
В умовах децентралізації освіти варто розглянути можливості додати дисципліни, пов’язані із вивченням особливостей надання соціальних послуг в громаді. |
Враховано частково |
Передбачено окремі теми з надання соціальних послуг на рівні громади у вибірковому курсі «Інноваційні моделі надання соціальних послуг», а також враховано рекомендацію/ зауваження під час розробки нової ОП зі спеціальності 231 Соціальна робота. |
Коваль Тетяна, директор Криворізької гімназії № 58 Криворізької міської ради (2023) |
||
Серед запропонованих до вивчення дисциплін важко визначити ту, як забезпечує формування спеціальної компетентності «здатність формувати у клієнта навички зі збереження, зміцнення та відновлення власного морального, психічного та фізичного здоров’я» |
Враховано частково |
До переліку вибіркових дисциплін було додано дисципліну «Сексуальна просвіта», науковим керівникам курсових та кваліфікаційних робіт було рекомендовано врахувати дану СК під час формулювання орієнтовного переліку тем у наступному навчальному році. |
У розділі ІV Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання окремі посади (професії) визначено некоректно, зокрема асистент вчителя-логопеда, асистент вчителя-реабілітолога тощо. |
Враховано |
Деталізовано придатність студентів та випускників до працевлаштування саме в галузі соціальної роботи. |
Моніторинг освітньої програми «Соціальна робота» за результатами обговорення, співпраці зі зовнішніми стейкхолдерами та отриманими від них рецензіями
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 287