Загальноуніверситетська олімпіада – це не тільки нагода перевірити власні знання з предмету, а й чудова мотивація рухатися вперед. Днями на кафедрі філософії КДПУ відбувся заключний тур інтелектуальних змагань.
Олімпіада з курсу «Філософія» відбувалася у два етапи, які передбачали написання есеїв і філософську дискусію. Позитивний результат на першому етапі давав перепустку для участі у фінальному турі.

«Студентська олімпіада з філософії – це захід, що має заохочувати не лише наукову, але й творчу активність студентів. Він спрямований, насамперед, на те, щоб формувати навички наукової дискусії та комунікації, раціональної критики, мистецтва аргументації. Олімпіаду було традиційно проведено у два тури – у першому (відбірковому) студентам було запропоновано написати есе, обравши одну з трьох тем, а за його результатами – взяти участь у другому (дискусійному) турі за участі шістнадцяти студентів різних факультетів. Слід відзначити добрий рівень підготовки здобувачів вищої освіти: якість студентських робіт (попри складні філософські питання), а також ґрунтовні й аргументовані запитання та відповіді під час дебатів другого туру. Також слід відмітити вдалий тайм-менеджмент і загальну організацію заходу – роботу ведучої (О. В. Мішалової), членів журі (викладачів кафедри), вступну промову ректора університету, що дозволило в повній мірі реалізувати завдання олімпіади», – зазначив завідувач кафедри філософії, кандидат філософських наук, доцент А. І. Абдула.

Учасників олімпіади привітав ректор університету, доктор філософських наук, проф. Я. В. Шрамко. Кращі з кращих зійшлися у справжніх наукових дебатах: кожен учасник філософського змагання готував аргументи й приклади для доведення тез, а також для їх спростування. Здобувачі вищої освіти говорили про такі проблемні питання:
- Причинно-наслідкові зв'язки: властивість світу чи прерогатива розуму?
- Сучасна культурна індустрія – це реальність чи гіперреальність?
- Я або самість: реальність чи ілюзія?

За першість в «іграх розуму» змагалися одразу 16 сократівців. Хлопці та дівчата у своїх промовах зверталися до думок класиків (Аристотеля, Дж. Локка, Д. Юма, І. Канта) і згадували філософські концепції (Г. Райла, Ж.-Ф. Ліотара, Ж. Бодріяра, К. Поппера, Т. Адорно та ін.). Проте найбільш переконливими стали:
Номінація «Краще есе» – Гришальова Наталія (УАФ-21).
Криворізький педагогічний вітає переможців і бажає успіхів у подальшому пошуку істини!










