
Закріплення теоретичного матеріалу шляхом набуття практичного досвіду є одним з пріоритетних завдань на кафедрі соціології та масових комунікацій. Це засвідчує систематичне проведення зустрічей здобувачів вищої освіти з професіоналами-практиками.

Днями відбулася гостьова лекція Ігоря Ільченка, очільника відділу з питань реклами виконкому Криворізької міської ради, на якій було висвітлено політику проведення рекламних кампаній у нашому місті.

Під час зустрічі спікер акцентував на питанні співпраці органів місцевого самоврядування з інспекціями, рекламними агенціями та підприємцями. Особливу увагу було приділено важливості відповідності рекламних об’єктів чинним нормам і стандартам.

Діалоговий формат заходу дозволив студентам не лише слухати доповідь, але й ставити запитання щодо практичних аспектів розміщення реклами в міському просторі. Запитань було чимало: студенти вже мають базові знання для підтримки цікавої дискусії.










