ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ
З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
на 2019-2020 н. р.
Керівник: к. пед. н., доц. Павлик Олена Анатоліївна
- Розвиток у другокласників умінь сприймати й аналізувати усну інформацію на уроках української мови.
- Розвиток умінь спілкуватися з іншими людьми на уроках української мови в 2 класі.
- Формування у першокласників позитивних мотивів до читання на уроках роботи з дитячою книжкою.
- Розвиток діалогічного мовлення учнів 2 (3, 4) класу на уроках української мови засобом групової взаємодії (клас на вибір).
- Формування уміння будувати монологічні усні зв’язні висловлення молодших школярів на уроках літературного читання засобами інтеграції.
- Формування в другокласників уміння будувати самостійні усні зв’язні тексти на уроках літературного читання в умовах реформування початкової школи.
- Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання в 2(3,4) класі (клас на вибір).
- Формування громадянської компетентності молодших школярів на уроках літературного читання в 2(3,4) класі (клас на вибір).
- Мобільні технології як засіб комунікативного розвитку молодшого школяра на уроках мовно-літературної освітньої галузі.
- Гейміфікація як засіб навчання мови й мовлення молодших школярів.
- Текст культури як засіб формування в молодших школярів повноцінної навички письма.
- Розвиток інформаційної компетентності молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі.
- Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формуванням писемного мовлення молодшого школяра.
- Методика роботи з медіа-продуктами на уроках української мови в 2 класі.
- Формування умінь другокласників аналізувати та інтерпретувати сприйняті на слух тексти.
- Мовне портфоліо як засіб розвитку писемного мовлення учнів 3(4) класу на уроках української мови.
- Формування усного мовлення школярів на уроках української мови засобом сторітеллінга.
- Формування ключової комунікативної компетентності молодшого школяра засобом Case-study.
- Формування аудіативних умінь учнів 1 (2, 3, 4) класів засобами інформаційних технологій (клас на вибір).
- Формування в першокласників навичок читання і письма в умовах компетентнісної освіти.
- Педагогічні умови навчання мови й мовлення молодших школярів в умовах змішаного навчання.
- Розвиток у дітей інтересу до читання засобом освітніх веб-квестів.
- Storytelling як засіб розвитку комунікативної компетентності сучасних молодших школярів.
- Формування наскрізного вміння читання з розумінням засобом візуалізації.
- Настільні ігри в навчальному процесі як засіб формування креативності дітей на уроках української мови.
- Використання додатків Google на уроках української мови як засобу налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу.
- Впровадження інтегративного підходу до навчання української мови другокласників.
- Формування вмінь взаємодіяти письмово на уроках української мови за допомогою інтернет-сервісів.
- Формування вмінь взаємодіяти усно на уроках української мови засобом кейс-технології.
- Навчання мови й мовлення учнів молодших класів засобом технології майндмепінгу.
- Розвиток креативного мислення на уроках української мови в 1 (2.3.4) класі.
- Розвиток інформаційної культури молодших школярів на уроках словесності.