Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет

Для вибору напряму наукового дослідження здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності J3 Туризм та рекреація набору 2025 року пропонується наступна орієнтовна тематика за зміст кваліфікаційних робіт, які мають бути виконані упродовж 3 семестрів навчання:

1.  Створення та розвиток туристичних кластерів  (дослідження принципів формування кластерів у сфері туризму на конкретному прикладі). 

2.  Організація, планування та управління туристичними громадськими організаціями  (вивчення підходів до ефективного функціонування туристичних НГО). 

3.  Використання технологій віртуальної реальності у створенні туристичних продуктів  (аналіз застосування VR-технологій при розробці турпродуктів). 

4.  Вплив соціальних мереж на вибір туристичних дестинацій  (оцінка того, як соцмережі та відгуки впливають на рішення туристів). 

5.  Розвиток сільського зеленого туризму певних територіальних громад як інструмент соціально-економічного зростання  (дослідження агротуризму/зеленого туризму і його впливу на місцеву економіку). 

6.  Використання інноваційних технологій для промоції туристичних дестинацій (вивчення новітніх діджитал-інструментів просування туристичних напрямків). 

7.  Підвищення  туристичної привабливості регіонів через розвиток певного виду туризму (аналіз виду туризму як чинника привабливості територій на конкретному прикладі). 

8.  Створення рекреаційних зон у передмістях (обґрунтування проєктів облаштування зон відпочинку поблизу міст для потреб туризму). 

9.  Створення туристично-інформаційних центрів  (роль і концепції розвитку мережі туристичних інформаційних центрів). 

10.  Розробка бізнес-плану підприємства активного відпочинку (методика бізнес-планування підприємств у сфері активного туризму). 

11.  Створення культурно-етнографічних комплексів для потреб туризму  (підходи до створення етнографічних парків/комплексів як 

туристичних атракцій на конкретному прикладі). 

12.  Створення зон активного дозвілля на постіндустріальних територіях (потенціал використання відпрацьованих промислових об’єктів для туристичного дозвілля). 

13.  Маркетингові стратегії просування туристичних продуктів (дослідження сучасних маркетингових підходів до просування турпродуктів на ринку на конкретному прикладі). 

14.  Удосконалення управління туристичними ресурсами  (шляхи підвищення ефективності менеджменту природних та культурних туристичних ресурсів). 

15.  Діджиталізація туристичного бізнесу  (цифрова трансформація туристичних компаній, впровадження онлайн-сервісів та ІТ-рішень у туризмі). 

16.  Стратегії сталого розвитку туризму  (планування розвитку сфери туризму з урахуванням принципів сталості й екологічної збалансованості та використанням індикаторів сталого розвитку). 

17.  Розвиток екологічного туризму  (перспективи та механізми розвитку екотуризму для збереження довкілля і залучення туристів). 

18.  Використання природних ресурсів з метою розвитку різних видів туризму та рекреації  (аналіз потенціалу геологічного, гідрогеологічного, гідрологічного, геоморфологічного, кліматичного, ландшафтного тощо,  -  для розвитку певних видів туризму та рекреації). 

19.  Використання об'єктів природно заповідного фонду та Смарагдової мережі в туризмі та рекреації (аналіз ресурсів, перспективних видів туризму та особливостей їх розвитку в межах охоронюваних територій/акваторій). 

20.  Використання культурної спадщини як ресурсу розвитку туризму (моделі інтеграції об’єктів історико-культурної спадщини в туристичні продукти на конкретному прикладі). 

21.  Перспективи адаптації індустріальної спадщини для потреб туризму  (дослідження можливостей  туризму на базі промислових об’єктів та індустріальної спадщини та підготовка концепцій її ревіталізації). 

22.  Подієвий туризм та його вплив на розвиток туристичних дестинацій  (аналіз ефекту фестивалів, спортивних та культурних заходів на привабливість місць). 

23.  Управління якістю послуг у сфері туризму  (впровадження стандартів якості та контролю сервісу в підприємствах туризму і гостинності). 

24.  Інклюзивний туризм та забезпечення доступності туристичних послуг  (адаптація туристичних об'єктів,  інфраструктури та маршрутів для людей з інвалідністю, маломобільних осіб та всіх груп населення). 

25.  Смарт-туризм та використання технологій Інтернету речей (IoT) у сфері туризму  (дослідження концепції «розумного» туризму: сенсорні мережі, мобільні додатки, Big Data для підвищення якості туристичних послуг). 

26.  Кризовий менеджмент у сфері туризму  (стратегії і практики антикризового управління туристичними підприємствами та дестинаціями в умовах пандемій, конфліктів чи інших викликів). 

31101
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31