Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет

22-28 жовтня 2025р. доцент кафедри ТПО Ірина Серьогіна взяла участь у роботі VІ Міжнародної науково-практичноїконференції «ОБДАРОВАНІ ДІТИ – СКАРБ НАЦІЇ!».

Мета конференції: визначення наукових основ і практичних способів розв’язання проблем виявлення, діагностики, розвитку, підтримки та супроводу обдарованої особистості в освітньому середовищі та соціумі; обмін досвідом практичної роботи з обдарованими дітьми та молоддю.

Участь

Робота конференції здійснювалася за такими напрямами:
1.Сучасні тенденції та філософсько-методологічні засади дослідження обдарованості.
2. Новітні технології в дослідженні та розвитку обдарованості у світовому освітньому просторі.
3. Діагностика та моніторинг розвитку обдарованості дітей і молоді в Україні.
4. Педагогічні інновації в освіті обдарованих учнів.
5. Соціально-психологічна підтримка обдарованої особистості в умовах воєнного стану.
6. Штучний інтелект та обдарованість: нові можливості для дослідження, розвитку й підтримки.

Ірина Юріївна взяла участь у роботі секції 2 «Новітні технології в дослідженні та розвитку обдарованості у світовому освітньому просторі» та опублікувала статтю «Формування самоконтролю як умова реалізації потенціалу обдарованих учнів».

13.11.6

31613

29-30 жовтня 2025 року викладачі кафедри технологічної та професійної освіти КДПУ, доценти Наталія Хараджян та Юлія Кулінка, які забезпечують освітню програму «Технології. STEM-освіта», взяли участь у ІХ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти», організованій Дніпровською академією неперервної освіти спільно з Інститутом модернізації змісту освіти та Федерацією організацій роботодавців Дніпропетровщини.

Знімок екрана 2025 10 29 120334   Знімок екрана 2025 10 29 120923

У своїх виступах викладачі представили актуальні практики розвитку STEM-компетентностей здобувачів освіти, обговорили інноваційні підходи до впровадження STEM-технологій у педагогічній освіті та перспективи їх інтеграції у професійну підготовку майбутніх учителів технологій.

Участь у конференції стала важливим кроком у підвищенні якості реалізації освітньої програми «Технології. STEM освіта», сприяла оновленню змісту навчальних дисциплін, впровадженню сучасних наукових ідей у практику підготовки майбутніх педагогів, а також розвитку партнерських зв’язків із провідними науковими установами.

Знімок екрана 2025 10 29 123134   Знімок екрана 2025 10 29 121024

31527

Доцент кафедри Ірина Серьогіна з 26 травня по 9 червня 2025 року успішно пройшла онлайн-курс підвищення кваліфікації для викладачів закладів вищої освіти «Великий курс про штучний інтелект в освіті», які було організовано ГО «Прогресильні» за підтримки Міністерства освіти і науки України й Міністерства цифрової трансформації України.

Курси побудовано на основі Рекомендацій щодо відповідального використання ШІ у вищій освіті, які були розроблені Експертно-консультаційним комітетом з питань розвитку сфери штучного інтелекту при Міністерстві цифрової трансформації України.

Програма курсу охоплювала ключові теми, пов’язані з інтеграцією ШІ в освітній процес:

- зміни в підходах до викладання;

- академічна доброчесність;

- оцінювання;

- правові аспекти використання ШІ в освіті;

- персоналізація навчання у ЗВО тощо.

Ірина Серьогіна взяла участь у тематичних лекціях, публічних обговореннях та практичних воркшопах.

До участі у курсах підвищення кваліфікації викладачів ЗВО було запрошено експертів із провідних українських і міжнародних освітніх і наукових установ.

Після успішного завершення курсу та підсумкового тестування Ірина Серьогіна отримала сертифікат підвищення кваліфікації обсягом 1,5 кредиту ЄКТС (45 годин).

Снимок экрана 2025 06 25 094608

30630

Савченко Лариса Олексіївна, д.п.н., професор кафедри технологічної та професійної освіти пройшла курс "Майстерність спілкування зі штучним інтелектом: секрети ефективних запитів. Розумний пошук із чат-ботами. Розкриваємо потенціал BRICKS: від завдань до творчих проєктів".
Було вивчено і обговорено проблеми та сучасні тенденції використання інструментів генеративного штучного інтелекту в освітньому просторі: аналіз світового та українського досвіду; розвиток ШІ-компетентностей майбутніх педагогів; етичні аспекти та виклики використання ШІ в педагогічній освіті; проєктування освітнього середовища нового покоління: інтеграція ШІ-технологій в освітній процес.

diploma 2

29444

17 січня 2025 року доцент кафедри технологічної та професійної освіти Юлія КУЛІНКА взяла участь у роботі всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогіка сучасності: виклики і перспективи цифрової доби», яка проходила в УНІВЕРСИТЕТІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ В ПЕРЕЯСЛАВІ (м. Переяслав, Україна) у змішаному форматі.

        Знімок екрана 2025 01 17 102624    Знімок екрана 2025 01 17 102823    Знімок екрана 2025 01 17 120806

28955

Доцент кафедри ТПО СЕРЬОГІНА І.Ю. взяла активну участь у роботі ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства», що відбулася 14-15 листопада 2024 р. на базі гуманітарного факультету, кафедри туристичного, готельного та ресторанного бізнесу. 

Було залучено велике коло науковців, практиків і студентів – понад 342 учасника, серед яких 192 студента, з 17 країн світу, 20 міст України, 53 освітніх і наукових установ.

Основні напрямки роботи конференції:

1. Туризм і рекреація в Україні під час воєнного стану.

2. Менеджмент та маркетинг туризму: виклики сучасності.

3. Світові досягнення та інноваційні технології в туризмі.

4. Туристська освіта та кадрове забезпечення туристичної галузі.

5. Регіони і країни світу як компонента глобальної конкурентоспроможності туристичних дестинацій.

6. Організація дозвілля та відпочинку туристів.

7. Готельно-ресторанний бізнес України під час воєнного стану.

8. Маркетинг і менеджмент в індустрії гостинності.

9. Сучасні тенденції та стратегії розвитку готельно-ресторанного господарства.

10. Професійна освіта та кадрове забезпечення готельно-ресторанної сфери.

11. Сучасний стан, проблеми і перспективи розвитку сфери обслуговування в Україні та світі.

Серьогіна І.Ю. підготувала доповідь на тему: "Впровадження інтерактивних технологій навчання при вивченні курсу "Організація готельного господарства".

Снимок экрана 2024 12 16 110543

28571

Доцент кафедри ТПО СЕРЬОГІНА І.Ю. взяла активну участь у роботі Міжнародної  науково-практичної конференції «Дуальна освіта як одна з форм поліпшення якості підготовки фахівців», яку організував науково-методичний центр ВФПО в партнерстві з Фондом ім. Фрідриха Еберта в Україні 27 листопада 2024 року.

Мета конференції – ознайомлення з менеджментом упровадження підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти України за дуальною формою; аналіз проблем і викликів упровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти та на підприємствах-партнерах; імплементація концепції дуальної освіти в освітній процес закладів освіти; визначення перспектив розвитку дуальної освіти в Україні..

Основні питання для обговорення:

  • Практика впровадження дуальної освіти, досягнення та проблеми, виявлені протягом чотирьох років експерименту МОН.
  • Аналіз проблем, що виникли під час впровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти – учасників пілотного проєкту.
  • Механізм упровадження підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти України за дуальною формою.
  • Зміни до нормативно-правового забезпечення впровадження дуальної форми здобуття освіти.
  • Навчально-методичне забезпечення дуальної форми здобуття освіти. Проблеми організації практичної частини дуальних навчальних програм.
  • Координатор і наставника у системі підготовки фахівців за дуальною формою.
  • Вимоги до підприємств, залучених до підготовки фахівців за дуальною формою.
  • Досвід упровадження дуальної форми здобуття освіти в закладах вищої та фахової передвищої освіти України.
  • Міжнародний досвід підготовки фахівців за дуальною  формою.
  • Перспективи розвитку дуальної освіти в Україні.
  • Представлення успішних кейсів організації підготовки фахівців за дуальною формою.

Сертифікат Серьогіна

28483

15 листопада 2024 року викладачі кафедри разом зі студентами прийняли участь у науковому заході «Підготовка майбутнього викладача закладу вищої освіти до професійної діяльності в умовах цифровізації», організований відділом теорії та практики педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих ім. Івана Зязюна НАПН України. Захід відбувався у межах проведення Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар'єра - день студента 2024»

Цись О  Волкова Н  Возняк А

Філатов С  Драшко О

28346

7 листопада 2024 року викладачі кафедри технологічної та професійної освіти прийняли участь у міжнародній науково-практичній конференції "ПРОБЛЕМИ ТА ІННОВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ І ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ, ДОСВІД, ПЕРСПЕКТИВИ" на базі Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г.Шевченка у м. Чернігові.

До конференції долучились професори, доценти та викладачі з Ізраїля, Німеччини, Латвії, Умані, Тернополя, Полтави, Кременця, Дрогобича, Глухова, Сновська та Києва.

Кон1

28260

Серьогіна І.Ю. з 8.09.24 р. по 14.09.24 р. успішно пройшла курси підвищення кваліфікації обсягом 30 годин на платформі Prometheus на тему: «Критичне мислення для освітян». Критичне мислення та освітній процес, побудований на його засадах, за останні 10 років стали основою освітніх реформ у провідних країнах Європи. Всесвітній економічний форум у Давосі регулярно складає перелік актуальних навичок, необхідних для успішної кар'єри. За останні роки критичне мислення піднялося в рейтингу цих навичок з 4 місця (навички для 2015 року) до 2 місця (навички, які будуть важливими в 2020 році). Уміння критично мислити забезпечує науково-технічний і суспільний прогрес та є запорукою демократії, а освіта відіграє в його розвитку першорядну роль. Критичне мислення забезпечує самостійні та відповідальні дії, а також характеризується самовдосконаленням.

Запропонований курс дозволив нам опанувати стратегії та процедури критичного мислення, що дасть змогу підвищити нашу особистісну ефективність та успішність ухвалених рішень. Ознайомлення з теорією та методикою навчання критичного мислення посилило нашу методологічну підготовку й сприяло успішності нашої викладацької діяльності. 

Під.кв.Серьогіна

28351
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30