З 28.10.2024р. по 10.11.2024р. проходила виробнича педагогічна практика у закладах передвищої фахової освіти здобувачів художньо-графічного відділення факультету Мистецтв. Практика відбулася на базі педагогічного фахового коледжу Хортицької національної академіЇ. Завідувач навчально-виробничої практики ЛАПІНА А. О., голова циклової комісії викладачів освітньої галузі «Мистецтво», «Технології» ЄФІМОВА Т. Л. організували проведення практики та забезпечили необхідні умови для успішного проведення практики і здійснювали загальне керівництво нею. Було проведено зі здобувачами освіти-практикантами настановну нараду щодо виконання програми практики, інструктаж з охорони праці з урахуванням безпекової ситуації в умовах воєнного стану, ознайомлення здобувачів, які проходять практику, з безпечними методами праці під час організації освітнього процесу за дистанційною формою навчання,
призначені керівниками виробничої практики з боку педагогічного фахового коледжу ЄФІМОВА Т. Л., МЕДИНСЬКА О. Ю., ТКАЧУК Т. О. і закріпленні за ними практиканти.
Означена педагогічна практика продовжує цикл практичної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, який здійснюється відповідно до вимог систематичності, послідовності та безперервності, що забезпечує вдосконалення і розвиток практичних знань та професійно значущих умінь здобувачів. Предметом педагогічної практики є організація освітнього процесу в закладах фахової передвищої освіти в умовах дистанційного та змішаного навчання; розвиток педагогічної майстерності викладача.
За програмою завдань педагогічної практики магістрантів відбувалось: знайомство з базою практики, з адміністрацією закладу фахової передвищої освіти; ознайомлення з матеріалами сайту закладу освіти для з’ясування: історії, традицій, основних завдань і напрямів роботи, режиму роботи та матеріальної бази, кадрового складу педагогічного колективу і контингенту здобувачів освіти; особливостей організації освітнього процесу; напрямів і форм поза аудиторної роботи (наявність органів самоврядування, осередків юнацьких громадських організацій, гуртків, секцій, творчих колективів); роботи методичного об’єднання кураторів і організації виховної роботи (напрями роботи, структура, нормативна документація тощо) в закладі фахової передвищої освіти; складання індивідуального плану роботи здобувача-практиканта; детальне вивчення програм, планів та підручників по предметах за фахом, вимогами до ведення групових журналів, електронних журналів тощо; відвідування й аналіз занять викладачів-предметників, позакласних заходів; проведення соціометричного дослідження за одним з критеріїв на вибір(формальним чи неформальним); підготовка та проведення залікових практичних занять з фахових дисциплін (2 заняття); підготовка методичної розробки виховної (кураторської) години та проведення залікового виховного заходу для академічної групи; підготовка дидактичного матеріалу з предмета; записи у щоденнику практики; опис результатів соціометричного дослідження за визначеною схемою; подання документації на перевірку методисту з психології; оформлення звітної документації, аналіз власної діяльності на засіданні циклової комісії, де здобувач звітує про результати виконання індивідуального плану і де виставляється оцінка педагогічної діяльності здобувача колективом закладу освіти (адміністрацією закладу, викладачем за фахом, куратором групи), підготовка звіту з виробничої педагогічної практики у закладі ФПО.