Кафедра образотворчого мистецтва
Факультет мистецтв

 Завдання для самостійного опрацювання (12.03 - 03.04.2020 року)

Викладачі: к.п.н. Зенькович Ю.О.,  ст. викл. Балюк Л.В.

Виконання лабораторних робіт з дисципліни «Рисунок» 18.03, 25.03, 01.04 2020 року.

Змістовний блок 6.Рисунок оголеної напівфігури людини

Лабораторні заняття 

Тема 6.3. Рисунок оголеної напівфігури людини в складному ракурсі, з чітко вираженим зміщенням осей таза і плечей (замальовка). Папір А 3, олівець.

Задача: передати плавність, глибину руху фігури; виявити пластику, характерні особливості фігури, сформувати уміння бачити і відображати перспективні скорочення складних форм людського тіла

Виконати: начерки оголеної фігури (10 А4), замальовки на пошуки ракурсу і руху до тривалої постановки(2-3, А3). Розпочати рисунок оголеної напівфігури людини в складному ракурсі (лінійно-конструктивна побудова з передачею великої форми, руху, перспективи)
А2

Виконання самостійної роботи з дисципліни «Рисунок» 19.03, 26.03, 02.04 2020 року.

Самостійна робота 

2. Декоративно-узагальнене рішення рисунку оголеної жіночої напівфігури з виразним рухом рук на контрастному складному фоні. Папір А2, графічні матеріали за вибором студента.

Задача: декоративне зображення жіночої натури з метою визначення її виразних особливостей, передати плавність, глибину руху фігури в середовищі, виявити пластику, характерні особливості фігури, тренування зорової пам'яті і напрацювання досвіду виконання виразного малюнка, формування творчого ставлення до навчального завдання, передача індивідуального характеру моделі в поєднанні з оточуючим середовищем.

Виконати 2-3 ескізи формату А4 для пошуку стилістичного, композиційного, технічного рішення (графічні матеріали за вибором студента).

 Після узгодження ескізів з викладачем виконати картон до оригіналу стилізованої однофігурної композиції на форматі А2.

Питання до модульного контролю:

1. Пропорції фігури людини.

2. Закони композиції.

3. Поняття лінійної перспективи.

4. Повітряна перспектива у зображенні фігури людини.

5. Поняття тон. Акцент. Нюанс.

Під час самостійного опрацювання користуватись спеціалізованою літературою:

1. Авсиян О.А. Натура и рисование по представлению: Уч.пособие /О. А. Авсиян. – Москва: Изобр.искусство, 1985.

2. Волков Н. Восприятие картины / Н.Н. Волков. – Москва: Изобр. Искусство,1976.

3. Гнедич П.П. История искусства / П. П. Гнедич. - Москва, 2009.

4. Готтфрид Баммес. Пластическая анатомия и визуальное выражение.

[Текст] / Гот-тфрид Баммес. - СПб : ДИТОН, 2014. - 240 с. -(Профессиональное образование).

6. Дмитриева Н.А. Краткая история искусств / Н. А. Дмитриева. – Москва: Искусство,1990.

7. Дятлева Г. В. Мастера портрета / Г. В. Дядлева, К. Л. Ляжова. - Москва, 2002

Години онлайн спілкування згідно навчального розкладу другого семестру 2019-2020 н.року. Консультації здійснюються способом листування: Зенькович Ю.О. [email protected]  в день занять групи за розкладом - середа, четвер 9.00-12.00;   Балюк Л.В. [email protected] в день занять групи за розкладом -середа 9.00 - 12.00, четвер 12.10.-15.20,. Виконані завдання повинні бути надані на перевірку викладачеві після закінчення карантину в перший же день занять за розкладом.

 

10694
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30