https://docs.google.com/document/d/1HsjaYiQInp3UfGi4cGZRLKIkflSYspblxvOdNOkcqYw/edit?usp=sharing
Навчальна практика "Intel Навчання для майбутнього"
Освітній рівень: бакалавр. Форма навчання: денна. Спеціальність: 014.04 Середня освіта (Математика). Семестр: 7.
Призначення курсу: матеріали для супроводу практичної підготовки студентів.
Розміщуються матеріали, які студенти можуть використати у ході навчальної практики - тренігу "Intel Навчання для майбутнього", а також звітні матеріали за практику.
Розробник курсу за матеріалами програми "Intel Навчання для майбутнього": Крамаренко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики та методики її навчання КДПУ.
- Викладач: Тетяна Григорівна Крамаренко
- Викладач: Ірина Василівна Лов'янова
_____________________________________________
Магістерська виробнича практика
Освітній рівень: магістр. Форма навчання: денна. Спеціальність: 014.04 Середня освіта (Математика). Семестр: 3.
Призначення курсу: матеріали для супроводу практичної підготовки студентів.
Розміщуються матеріали, які студенти можуть використати у ході педагогічної практики, а також звітні матеріали за практиками.
Розробник курсу: Крамаренко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики та методики її навчання КДПУ.
_
____________________________________________
Виробнича практика (Бакалаври)
Освітній рівень: бакалавр. Форма навчання: денна. Спеціальність: 014.04 Середня освіта (Математика). Семестр: 8.
Призначення курсу: матеріали для супроводу практичної підготовки студентів.
Розміщуються матеріали, які студенти можуть використати у ході виробничої практики, а також звітні матеріали за практикою.
Розробник курсу: Крамаренко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики та методики її навчання КДПУ.
Кращі блоги студентів
МІ-13
- Мельниченко Юлія http://myblogmelnichenko.blogspot.com/
- Пилипенко Ольга http://pylypenko-banada.blogspot.com/
- Габ Світлана http://gabsveta.blogspot.com/
- Єременко Оксана http://eremenko2016.blogspot.com/
- Іванова Олена http://ivanovaolena2569.blogspot.com/
МІ-14
- Шпонька Руслан http://ruslanshponka.blogspot.com/
- Дмитрієв Денис http://dmitrievden.blogspot.com/
- Козакова Катерина http://kate431k.blogspot.com/
МІ-15
- Виноградова Вікторія https://vynohradova.blogspot.com/
- Гудим Тетяна http://gudim18.blogspot.com/
- Комарова Аліна https://kirillova18.blogspot.com)
Блоги, які будуть створені у 2019 році
_________________________________________________________________
Щоденник педагогічної практики у вигляді блогу
На сьогодні у розпалі практика студентів у дитячих оздоровчих таборах, а через два місяці розпочнеться виробнича практика магістрів у закладах середньої освіти. Особливо важливим є підготовчий етап до практики.
У цьому повідомленні маємо намір привернути увагу до електронної звітності, яку дедалі ширше запроваджують в університеті. Тому радимо студентам під час підготовки до практики створити власний блог, потренуватися у написанні повідомлень з додаванням до них світлин, відео тощо. Надзвичайно просто і зручно це робити з використанням додатка для мобільних телефонів Blogger.
Вже другий рік поспіль доцент кафедри математики та методики її навчання Т.Г.Крамаренко бере участь у пілотному проекті щодо удосконалення електронної звітності. Тетяна Григорівна розробила шаблони блогів для звіту проходження практики в дитячих оздоровчих таборах, записала поради у формі скрінкастів для використання цих шаблонів. Запропонованими шаблонами можуть скористатися студенти різних факультетів для створення окремого блогу практичної підготовки (Шаблон 1) чи заповнення нових чи вже створених блогів майбутнього вчителя (Шаблон 2). Для студентів спеціальності "Математика" найкраще використовувати Шаблон 3 (блог майбутнього вчителя математики + додаток для щоденника літньої педагогічної практики).
Т.Г.Крамаренко вдруге провела тренінг зі створення та ведення блогів для бажаючих студентів таких факультетів КДПУ: мистецтв, психолого-педагогічного, дошкільної і технологічної освіти, географії, туризму та історії. Сподіваємося, що всі присутні студенти із задоволенням вестимуть повідомлення у створених ними на тренінгу блогах.
Студенти спеціальності «Математика» отримують досвід ведення блогу під час виконання лабораторних робіт з методики навчання математики, і тому практично всі готові до сучасної електронної форми звітності у такому вигляді.
Керівники практики в дитячих оздоровчих таборах Любов Сергіївна Цоуфал, Наталя Валентинівна Волкова, Світлана Миколаївна Щербина дали студентам у ході тренінгу настанови та методичні рекомендації щодо ефективного виконання завдань практики, наголосили на важливості підготовчого етапу, підкреслили неоціненність педагогічного й життєвого досвіду, набутого під час практики в дитячих оздоровчих таборах.
Катерина В’ячеславівна Польгун під час тренінгу привернула увагу до необхідності реєстрації студентів в системі MOODLE для надсилання відомостей про проходження практики. Шаблони і відео також розміщені за адресою (передбачено гостьовий вхід)
Під час тренінгу
Наводимо приклади кращих блогів практики.
Практика в дитячих оздоровчих таборах:
Блог Руслана Шпоньки http://ruslanshponka.blogspot.com/2017/
Дмитрієв Денис http://dmitrievden.blogspot.com/ http://dmitrievden.blogspot.com/search?updated-max=2018-01-10T11:30:00%2B02:00&max-results=8
Сазонов Михайло https://sazonovip14.blogspot.com/2017/07/
Виробнича практика у закладах середньої освіти:
Блог Катерини Козакової http://kate431k.blogspot.com/
Блог Катерини Калашник http://kalashnykk.blogspot.com/
https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=93
Асистентської практики:
Марія Михайловська https://mikhailovska.blogspot.com/
Звернення до учасників пілотного проекту
Переглянути шаблон 1 для практики студентів у дитячих оздоровчих таборах (більш функціональний; повідомлення + сторінки),
інструкція щодо його використання
завантажити шаблон 1 на комп'ютер і у подальшому імпортувати у створений блог
Переглянути Шаблон 2 для практики студентів у дитячих оздоровчих таборах (спрощений; повідомлення),
інструкція щодо його використання
Переглянути Шаблон 3 (блог майбутнього вчителя математики + додаток для щоденника літньої педагогічної практики).
інструкція щодо його використання
Завантажити шаблон 3 на комп'ютер і у подальшому імпортувати у створений блог
Цим шаблоном для створення блогу можуть також скористатися і учителі математики. Однак, після імпорту шаблону доведеться видалити 4 повідомлення щодо практики
Як створити і удосконалити блог- 1.3. Урок створення блогу вчителя
- 1.6. Урок. Створення сайту вчителя.
- Створюють блог з використанням Blogger.
- Створюють повідомлення, додаючи фото чи відео. Відео попередньо можна завантажити на Google-диск чи YouTube і зробити їх доступними.
- Якщо писати блог з мобільного телефона, то потрібно на телефон завантажити ці додатки.
- Щоб мати функціональніший блог практики, радимо скористатися шаблоном.
- Для цього
- за наведеним вище посиланням спочатку прослухати відео, як працювати з шаблонами,
- потім завантажити один з двох шаблонів на власний комп'ютер;
- в Blogger в Налаштуваннях - Інше - Імпортувати зміст імпортувати зміст;
- Відредагувати гаджет Сторінки (Дизайн/Макет - Сторінки), проставивши відмітки біля тих сторінок, які потрібно показувати у блозі в горизонтальній чи у вертикальній панелі.
- Не забудьте зберегти компонування.
Автор матеріалів - доцент кафедри математики та методики її навчаня Т.Г.Крамаренко
Опубліковано: 05 липня 2018, 13:54
Перегляди: 2047
· Загальне
У цьому курсі наявна добірка матеріалів для проходження виробничої практики у школі, інструменти для зворотного зв'язку та отримання звітної документації.
Обговорення на форумах надісланих розробок заходів / уроків відбувається у групах, тому перед початком роботи зареєстрованих на курс студентів потрібно записати у групи (наприклад, маркування 4курс_МІ_13).
- НовиниФорум
- alt=" " class="iconlarge activityicon" role=presentation v:shapes="_x0000_i1031">Повідомлення про педагогічну практику (університет)URL (веб-посилання)
- Повідомлення про практику на сторінці кафедри математикиURL (веб-посилання)
- !!! Кабінет практичної підготовки студентів !!!URL (веб-посилання)
За цим посиланням розміщені методичні матеріали кафедри педагогіки та психології для проходження всіх видів практики, а також форуми для подання звітів про проходження практики, зокрема форум для звіту про літню практику.
5.2. Письмовий звіт разом із іншими документами, установленими цим Положенням та програмами практик, подається керівнику практики від кафедри. Частина звітної документації, зокрема щоденники практики, може подаватися за вибором студента в паперовій формі або в електронному форматі – з використанням системи MOODLE або в інших формах, визначених у методичних рекомендаціях з електронного звітування з практики, затверджених науково-методичною радою Університету. Звіт має містити відомості про виконання студентом усіх розділів програми практики та індивідуального завдання, висновки.
4 курс, бакалаври. Виробнича практика в ЗСО.
- Посібник І.В.Лов'янової "Методика сучасного уроку математики" для студентів, які проходять педагогічну практикуURL (веб-посилання)
- 4 курс. Форум для обговорення планів-конспектів уроків математики.
- 4 курс. Форум для обговорення позакласного заходу та звіту
- 4 курс. Форум для повідомлення про проведений профорієнтаційний захід
- 4 курс. Витяг з індивідуального плану студентаФорум
- 4 курс. Блоги студентівФорум
- Файли з результатами педагогічного дослідженняЗавдання
Зразки матеріалів для звітності
Допоміжні матеріали. Яким бути сучасному уроку?
- Шаблони різних типів уроків, зразки уроків для мультимедійної дошкиСторінка
- Різні схеми самоаналізу уроку, приклади самоаналізу урокуСторінка
- Підручники з математики для 5-9-го класівСторінка
- Відео окремих уроків, самоаналізу уроку, розробки уроківСторінка
- Блоги, електронні курси для вивчення окремих предметів в ЗОШСторінка
- Використання методу навчальних проектів, майстер-класи учителівСторінка
- Інтерактивні вправи для 9-го класу (LearningApps)Сторінка
- Про конкурс "Вчитель року 2014-2015" (укр.мова, правознавство, образотворче мистецтво, хімія)URL (веб-посилання)
Використання хмарних сервісів Google
Створення і удосконалення блогів та сайтів.
- Відеозвернення до учасників пілотного проектуСторінка
- 1.1.Приклади використання хмарних сервісів GoogleСторінка
- 1.2 Приклади розроблених сайтів та блогів учителів математики.Сторінка
· Шаблони для щоденника психолого-педагогічних спостережень
- Шаблон окремого блогу-щоденника практики (повідомлення +сторінки) BloggerURL (веб-посилання)
- Відеоурок використання шаблону розширеного блогу-щоденника практикиURL (веб-посилання)
- Завантажити шаблон 1URL (веб-посилання)
- Сховане від студентів:ФайлФайл для імпорту шаблону блогу-щоденника (Blogger)
- Спрощений шаблон блогу-щоденника практики (додаються лише повідомлення без сторінок) BloggerURL (веб-посилання)
- Спрощений шаблон блогу і таблиця щоденника практикиURL (веб-посилання)
- Завантажити шаблон 2URL (веб-посилання)
- Шаблон 3 (блог майбутнього вчителя математики + додаток для щоденника літньої педагогічної практики)Сторінка
- Сховане від студентів:ФайлФайл для імпорту спрощеного варіанта блогу (лише поідомлення) Blogger
- Як створити і удосконалити блогURL (веб-посилання)
- 1.3. Урок створення блогу вчителя
- 1.6. Урок. Створення сайту вчителя.
- Учителі-наставники у школах, ліцеях та гімназіяхФорум
- Сховане від студентів:URL (веб-посилання)Шаблон для щоденника психолого-педагогічних спостережень у вигляді таблиці (Google-таблиці , Excel)