Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Форма навчання: денна/заочна
Форма атестації: залік
Питання для підготовки до заліку з навчальної дисципліни
«МЕТОДИКА РОБОТИ З ДИТЯЧИМИ ТА МОЛОДІЖНИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ»
1. Передумови виникнення дитячих та молодіжних громадських організацій.
2. Сутність понять «громадська організація», «дитяча громадська організація», «молодіжна громадська організація».
3. Історія дитячого та молодіжного руху в Україні.
4. Нормативно-правові засади функціонування дитячих та молодіжних громадських організацій.
5. Особливості сучасного громадського дитячого та молодіжного руху.
6. Класифікація дитячих громадських організацій.
7. Класифікація молодіжних громадських організацій.
8. Напрями діяльності молодіжних громадських організацій.
9. Мета і завдання дитячих та молодіжних громадських організацій.
10. Принципи та функції сучасної молодіжної громадської організації.
11. Особливості підготовки кадрів до роботи в громадських дитячих та молодіжних організаціях.
12. Модель професійної діяльності соціального педагога з громадськими дитячими та молодіжними організаціями
13. Напрям, форми, методи соціально-педагогічної діяльності в громадських дитячих та молодіжних організаціях.
14. Сутність реалізації варіативно-програмного підходу в діяльності громадських дитячих та молодіжних організаціях.
15. Особливості координаційної діяльності Українського молодіжного форуму
(мета, завдання).
16. Напрями співпраці соціального педагога з дитячими і молодіжними громадськими організаціями.
17. Форми взаємодії соціального педагога з дитячими і молодіжними громадськими організаціями.
18. Особливості надання соціально-педагогічної допомоги членам організацій.
19. Інструментарій роботи соціального педагога з дитячими та молодіжними організаціями.
20. Роль громадських організацій у сучасному світі.
21. Умови ефективного виховання та соціального становлення особистості в дитячій організації.
22. Функції соціального педагога в дитячо-молодіжній громадських організаціях.
23. Виховна роль дитячих громадських об’єднань.
24. Роль дорослого в дитячій громадській організації.
25. Вплив неформальних груп підлітків асоціально-кримінальної спрямованості на особистість підлітка.
26. Реалізація процесу формування здорового способу життя в дитячих та молодіжних громадських організаціях.
27. Підтримка творчих ініціатив дітей та молоді громадськими організаціями.
28. Взаємодія соціального педагога з дитячими та громадськими організаціями.
29. Формування національної свідомості молоді в дитячих та молодіжних громадських організаціях.
30. Професійна підготовка соціального педагога: знання та вміння необхідні для роботи з дитячими та молодіжними організаціями.
31. Умови ефективного виховання та соціального становлення особистості в дитячій організації.
32. Становлення та характеристика молодіжного руху в Україні.
33. Зміст діяльності дитячих організацій.
34. Взаємодія соціальних служб для молоді та громадських, благодійних організацій щодо задоволення потреб дітей, молоді, різних категорій сімей.
35. Ціннісно-нормативна основа соціалізуючої діяльності у скаутській організації.
36. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних молодіжних об’єднань.
37. Сутність державної підтримки діяльності молодіжних та дитячих громадських організацій.
38. Зміст діяльності молодіжних та дитячих громадських організацій в організації змістовного дозвілля дітей та молоді.
39. Джерела фінансування молодіжних та дитячих громадських організацій.
40. Умови ефективного виховання та соціального становлення особистості в дитячій організації.
41. Зміст діяльності координаційних центрів дитячого і молодіжного руху в Україні.
42. Умови створення громадської організації.
43. Сутність соціалізуючого потенціалу сучасних дитячих та молодіжних громадських організацій.
44. Критерії ефективної соціалізації дітей в дитячих організаціях.
45. Професійна підготовка соціального педагога: знання та вміння необхідні для роботи з дитячими та молодіжними організаціями.
46. Реалізація процесу формування здорового способу життя в дитячих та молодіжних громадських організаціях.
47. Зміст діяльності громадських організацій у вирішенні соціальних проблем дітей та молоді.
48. Неурядові організації як фактор розбудови громадянського суспільства в Україні.
49. Роль громадських організацій у вирішенні соціальних проблем; в системі соціалізації молоді та громадянського виховання.
50. Загальні особливості виникнення і розвитку неформального молодіжного руху