Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Форма навчання: денна/заочна
Форма атестації: залік
Питання для підготовки до заліку з навчальної дисципліни
«РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
1. Основні історичні етапи розвитку рекламно-інформаційних технологій в світі.
2. Поява книги, одного з основних інструментів рекламно-інформаційних технологій.
3. Формування фахівців галузі РІТ, їх вплив на розвиток рекламно-інформаційних технологій в індустріальному суспільстві.
4. Місце рекламно-інформаційних технологій в комунікаційному середовищі світу, України.
5. Можливості створення рекламно-інформаційного продукту.
6. Інформаційні революції. Найбільш впливова інформаційна революція.
7. Шість заповідей відомого копірайтера.
8. Виникнення поняття public relations та його перші прояви.
9. Етапи створення рекламно-інформаційного продукту в педагогічній сфері.
10. Глашатай – перший інформаційний провідник.
11. Засновники рекламно-інофрмаційних технологій (Девід Огілві, Брюсс Бартон, Айві Лі).
12. Інформаційні приводи в роботі соціального працівника.
13. Основні складові рекламно-інформаційних технологій.
14. Основні визначення маркетингу, напрямки проведення досліджень та їх значимість в діяльності соціального працівника.
15. Основні напрямки маркетингових комунікацій: маркетинг, реклама та зв’язки з громадськістю.
16. Комерційна реклама як інструмент отримання прибутку з продажів товару чи послуг.
17. Некомерційна реклама та її види (державна, соціальна, політична).
18. Основні соціальні напрямки зв’язків з громадськістю: спонсорство, донорство, франдрейзинг.
19. Функції соціальної реклами.
20. Фандрейзинг –його визначення та роль в соціально-педагогічній діяльності.
21. Реклама та її роль в суспільному житті.
22. Значення комунікації в роботі соціального педагога.
23. Дослідження та їх роль в діяльності соціального працівника.
24. Спонсорство в педагогічній діяльності.
25. Основні канали розповсюдження інформації.
26. Види педагогічних заходів спрямованих на популяризацію рекламно-інформаційного продукту.
27. Основні етапи організації будь-якої промо-кампані.
28. Основна тематика соціальної реклами.
29. Засоби масової інформації, їх місце в промоції соціальної роботи.
30. Види PR-заходів в соціальній роботі.
31. Спіцифічні заходи: (флеш-моб, перфоменс). Етапи підготовки флеш-мобу, перфоменсу. В яких випадках їх застосування буде найефективнішим.
32. Види соціальних PR-заходів, пошук рішень для їх втілення.
33. Розробка плану дій для проведення свята «День захисту дітей».
34. Винайдення нових форм реклами.
35. Можливості рекламних агенцій в структурі діяльності соціального педагога.
36. Види маркетингових досліджень (кабінетні, польові, пілотні, панельні).
37. Типологія досліджень (розвідувальні, описові, аналітичні).
38. Прикладні форми досліджень (анкетування, інтерв’ю, очні запити).
39. Соціальна реклама – важливий елемент політичної, економічної та морально-психологічної стабільності суспільства.
40. Функції соціальної реклами (інформаційна, освітня, виховна).
41. Основні суб’єкти соціальної реклами.
42. Інтеграція теоретичних знань щодо рекламно-інформаційних технологій в діяльності соціального працівника. Організація соціальних заходів.
43. Засоби масової інформації, їх місце в промоції соціальної роботи.
44. Прес-реліз, або повідомлення для преси – основа співробітництва з мас-медіа.
45. Благодійний ярмарок та особливості підготовки до нього.
46. Волонтерська робота.
47. Залучення спонсорів до соціальних заходів.
48. Пошук можливих форм опросних листів.
49. Вплив інформації на побудову іміджу організації.
50. Приклади вдалого просування ВИШів за рахунок використання технологій брендингу.
51. Основні засади на яких ґрунтується співпраця соціального педагога зі ЗМІ.