Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Форма навчання: денна/заочна
Питання для підготовки до екзаменуз навчальної дисципліни
«ОСНОВИ СЦЕНАРНОЇ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА»
1. Сценарна робота в системі професійної діяльності соціального педагога.
2. Соціальний педагог як організатор, сценарист і режисер театралізованих дійств у роботі з різними соціальними групами.
3. особливості драматичного жанру.
4. Теорія драми. Тема. Ідея. Герої та їх характеристика.
5. Діалог як форма дії.
6. Конфлікт драматичного твору.
7. Композиція драми.
8. Поняття про сценарій.
9. Специфіка сценарію як різновиду драматургічного дійства. Його ідейно-тематична основа.
10. Композиція і сюжетний хід в сценарії.
11. Сценарно-режисерський задум і його вплив на використання художнього і документального матеріалу.
12. Основні етапи створення сценарію.
13. Пошуки реалізації сценарного задуму та емоційно-виразних засобів.
14. Художнє й емоційно-естетичне значення номерів у сценарії, їх взаємозв’язок.
15. Основні вимоги до експозиції, основної частини, кульмінації та фіналу сценарію.
16. Конферанс (ведучі) в сценарії театралізованого дійства.
17. Різновиди театралізованих заходів.
18. Значення театралізації в театралізованому дійстві. Види театралізації: компільована (комбінована), оригінальна, змішаного типу.
19. Особливості театралізації документального та художнього матеріалів.
20. Жанрові різновиди театралізованих дійств.
21. Особливості написання сценарію та організації проведення жанрових різновидів театралізованих дійств.
22. Вимоги до проведення театралізованих і збірних концертів, свят, шоу-програм на відзначення історичних подій та червоних дат календаря.
23. Особливості сценарію та проведення тематичного вечора, шоу-програми, театру-кафе, театралізованої акції і програми на соціальну тематику.
24.Театралізовані дійства і свята Давньої Греції.
25. Особливості проведення свят у слов’янських народів.
26. Різновиди театралізованих дійств у радянський період.
28. Різновиди театралізованих дійств у 20-30 рр. ХХ ст.
29. Особливості театралізованих дійств у післявоєнний період.
30. Різновиди театралізованих дійств 60-80 рр. минулого століття.
31. Театралізовані дійства і свята різних історичних епох як основа сучасного розвитку театралізованих заходів.
32. Театралізовані дійства. Їх вплив на розвиток і формування особистості. Соціально-психологічні особливості театралізованих дійств та активізація учасників.
33. Виховна функція театралізованих заходів.
34. Художньо-творча діяльність як основа педагогічного процесу в роботі з різними соціальними групами.
35. Позаурочна, позакласна та позашкільна освітньо-виховна робота.
36. Свято як комплексний засіб виховання. Основні групи свят.
37. Педагогічні та психологічні аспекти організації шкільних свят.