27 травня 2022 року розпочато проведення підсумкової атестації здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Спеціальність 012 Дошкільна освіта.
Здобувачі денної форми навчання складали комплексний екзамен із дошкільної освіти та комплексний екзамен з психології. Продемонстрували належний рівень професійної підготовки з дисциплін спеціальності «Дошкільна освіта» та «Психологія».
Студенти заочної форми навчання складали комплексний екзамен з дошкільної освіти і показали належний рівень володіння фаховими компетнтностями з дошкільної освіти та готовність працювати у закладах дошкільної освіти.
Спеціальність 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології).
Майбутні вчителя трудового навчання та технологій, креслення та інформатики складали два екзамени відповідно до профілів. Так, гр. ТОА і ТОКМО показала належний рівень підготовки зі спеціальності при відповіді на питання комплексного кваліфікаційного екзамену зі спеціальності (гр. ТОА) та теорії та методики трудового навчання і технологій (гр. ТОКМО). Продемонстрували комісії знання і вміння, набуті при вивченні інформатики та методики її навчання.
Спеціальність 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
Майбутні педагоги професійного навчання складали екзамен з технології швейного виробництва та теорія й методика професійної освіти. Студенти продемонстрували достатній рівень підготовки та набуті компетентності у галузі технологій легкої промисловості.
Спеціальність 015 Професійна освіта (Сфера обслуговування)
Відповідно до спеціальності майбутні педагоги складали атестаційні екзамени з організації обслуговування закладів готельно-ресторанного господарства і теорія та методика професійної освіти. На атестаційному екзамені з організації обслуговування закладів готельно-ресторанного господарства показали високий рівень володіння фаховими компетентностями. На атестаційному екзамені з теорії та методики професійної освіти продемонстрували належний рівень фахової підготовки з професійної освіти, відповідні професійно-орієнтовані знання і вміння із загальної та професійної педагогіки та методики професійного навчання.
Спеціальність 015 Професійна освіта (Транспорт)
Майбутні педагоги професійного навчання складали атестаційні екзамени з транспорту та з машинознавство й теорії та методики професійної освіти. Показали належний рівень знань умінь і навичок.
Спеціальність 016 Спеціальна освіта (Логопедія).
У 2022 році вперше складають підсумкову атестацію майбутні логопеди. Так, при відповіді на питання комплексного екзамену із спеціальної педагогіки, логопедії та спеціальних методик здобувачі показали належний рівень спеціальних компетентностей у галузі спеціальної освіти. Відповіді студентів були аргументованими, змістовними. Також майбутні фахівців продемонстрували педагогічне бачення і конструктивний підхід, вміння аналізувати.
Бажаємо успіху майбутнім бакалаврам.