Важливий напрямок роботи – співпраця зі стейкхолдерами. Студенти групи ДВП(ДВ)- 23 разом зі ст. викладачем кафедри дошкільної освіти Чулошніковою М. О. стали учасниками міського психологічного семінару – практикуму «Стоп конфлікт: налагоджуєм контакт з батьками, дітьми, педагогами» для практичних психологів закладів дошкільної освіти. Захід відбувся згідно планів роботи департаменту освіти КМР, під керівництвом Центру професійного розвитку педагогічних працівників КМР на базі закладу дошкільної освіти № 230.
На пленарному засідання учасники семінару прослухали вступне слово Голубевої О. В., консультантки КЗ «ЦПРПП» КМР, доповіді на тему «Як повернути агресію батьків у конструктивне русло»» (практичний психолог КЗДО КТ № 306 КМР Куташина Д. М), «Профілактика виникнення конфліктів з батьками, що виховують дітей з ООП» (ст. викл. Чулошнікова М. О.).
Надалі в ході роботи окремих творчих майстерень «Як попередити конфлікти серед педагогів», «Розв’язання дитячих конфліктів», «Врегулювання конфліктних ситуацій з батьками». - учасники заходу набували компетенцій з запобігання та врегулювання конфліктів між учасниками освітнього процесу, і навіть використовувати конфлікт в раціональному руслі.
Адміністрацією закладу було проведено оглядову екскурсію для студентів: кабінет практичного психологі, групові приміщення, методичний кабінет тощо.
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 371
23 листопада 2023 р. для здобувачів другого (магістерського) рівня ВО спеціальності 016 Спеціальна освіта (016.02 Олігофренопедагогіка), в межах ОК «Альтернативні засоби комунікації» (викладач – проф. Оксана БОРЯК) відбулася гостьова лекція доктора філософії зі спеціальності Спеціальна освіта, ст. викладача кафедри дошкільної освіти Криворізького державного педагогічного університету, практикуючого вчителя-дефектолога Юлії СІДЕНКО на тему «Комунікативна система PECS». У межах лекції Юлія Олександрівна ґрунтовно охарактеризувала етапи роботи за даною системою на прикладі роботи з дітьми з РАС, навели приклади з практики, проінформувала про додаткові джерела, які можуть використовувати фахівці-практики. Дякуємо Юлії Олександрівні, за змістовний, інформативний, практико зорієнтований лекційний матеріал
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 382
Любі наші студенти вітаємо з Міжнародним днем студентів, нехай для вас завжди світить світло учіння, яке преможе нудьгу і лінь. Нехай цей рік буде для вас не лише часом навчання, але й часом відкриття нових можливостей та здобуття незабутніх вражень. Освоюйте обрану професію усім сердцем. Хай дається легко наука, в біді хай друг протягне руку. Все хай виходить та вдається.
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 490
Листопад на кафедрі дошкільної освіти був відмічений науковими досягненнями аспірантів. Так, 15 листопада на науковому міжкафедральному семінарі відбулось обговорення дисертації на здобуття ступеня доктора філософії на тему" Педагогічне коригування мовленнєвих помилок дітей п ятого року життя у процесі комунікативної діяльності" аспірантки кафедри Древняк Лади Петрівни. Науковий консультант - доктор педагогічних наук, професор Ковшар Олена Вікторівна; рецензенти- доктор педагогічних наук,професор Мішеніна Тетяна Михайлівна, кандидат філологічних наук, доцент Іншаков Артур Євгенович. Наукова експертиза пройшла успішно. Бажаємо Древняк Л.П. успіху на захисті.
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 406
14 ЛИСТОПАДА
у світі вже традиційно відзначається
Міжнародний день логопеда.
Щорічно в Україні, як і в інших країнах всього с віту, цього дня вітають фахівців, які обрали професію ЛОГОПЕД.
Ініціатором свята в 2004 році виступив Комітет мовних терапевтів. Процес коригування мовлення дитини - то є тривалий шлях, який вимагає величезного терпіння з боку батьків та педагогів, дисципліни з боку самої дитини. І головним «дирежером» цього складного поліфонічного процесу є ЛОГОПЕД – людина, що здатна розплутати складне сплетіння малозрозумілих звуків та своєю наполегдливою копіткою працею перетворити їх в звучання співомовних фраз та висловів. За таким результатом завжди стоять конкретні люди, грамотні фахівці: логопеди, справжні терапевти мови. Ми вітаємо наших колег – викладачів та студентів – майбутніх логопедів - всіх тих, хто присвятив своє життя навчанню розмовляти з іншими людьми, з професійним святом. Бажаємо звуків радості в житті й чітких слів натхнення, а також МИРУ, ЗЛАГОДИ та нових професійних звершень.
Аристотель, Сократ, Цицерон
заснували ваш легіон.
Хай міцним буде знань бастіон,
що підримає мовний Закон.
Логопеди, тримайте фасон!
Зберігаймо наш мовний канон!
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 636
Продовжується співпраця з Департаментом освіти міста та кафедрою дошкільної освіти над спілним науковим проєктом " Формування національно-мовленнєвої особистості старших дошкільників".
Цікаво і змістовно 24 жовтня пройшов міський вебінар для закладів дошкільної освіти за участю науково- педагогічних працівників за темою " Родина як первинний чинник впливу на формування національно-мовленнєвої особистості дітей дошкільного віку".
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 377
На кафедрі дошкільної освіти 27 жовтня на науковому семінарі відбулась " Підготовка майбутніх вихователів до формування медіакультури у дітей старшого дошкільного віку". Експертами роботи виступили доктор педаг наук, професор Мишеніна Т.М ., канд педаг наук, доцент Суятинова К.Є. , голова семінару доктор педаг наук, професор Савченко Л.О.
Вітаємо Хріника Є.О. з успішним проходженням експертизи
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 392
26 жовтня 2023 року майже 200 фахівців психологічної служби міста (практичні психологи закладів дошкільної, загальної середньої освіти, соціальні педагоги) стали учасниками онлайн семінару-практикуму «Травматичний досвід і посттравматичний стресовий розлад у дітей: інструментарій для фахівця психологічної служби».
Мета семінару-практикуму:
- актуалізувати знання фахівців психологічної служби щодо перебігу та ознак дитячої травматизації і ПТСР;
- представити учасникам заходу інноваційні форми й методи роботи щодо діагностики травматизації дітей дошкільного і шкільного віку;
- визначити сучасні тенденції корекційної і превентивної роботи практичного психолога з психічно травмованими дітьми різних вікових категорій;
- ознайомити учасників семінару з особливостями здійснення соціально-психологічного супроводу психічно травмованих дітей під час освітнього процесу.
Участь у заході взяла доц..К. Суятинова з темою: «Особливості посттравматичного стресового розладу у дітей дошкільного віку»
Було багато запитань і відповідей…
Що таке посттравматичний стресовий розлад ?
Який перебіг ПТСР у дітей дошкільного і шкільного віку?
Які техніки, методики «працюють» з психічно травмованою дитиною і її родиною?
Який алгоритм допомоги учасникам освітнього процесу?
Які методи потрібно використовувати під час діагностики, корекції і превенції дитячої травматизації?
Щиро дякуємо організаторам за співпрацю!
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 397
На початку тижня, ще один заклад дошкільної освіти у Металургійному районі оновив свою роботу. На виїздну нараду у заклад завітав Голова Ради оборони міста Олександр Вілкул.
Цей заклад дошкільної освіти гостино прийняв студентів магістрів спеціальності дошкільна освіта для проходження виробничої практики, під час якої студенти опановують професійну майстерність та допомагають вихователям в організації освітнього процесу.
https://youtu.be/H3vANyL41Ig?si=ObioDcok6q6eE6Cr
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 312
06 жовтня студенти кафедри взяли участь у відкритій лекції доктора педагогічних наук, професора, декана соціально-технічного факультету Європейського соціально-технічного університету (Республіка Польща, Варшава) Віталіни Комірної. Темою лекції став порівняльний аналіз особливостей освітньої системи Польщі та України. Щиро дякуємо за обмін досвідом та сподіваємось на подальшу співпрацю.
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 230