Практика є невід’ємною складовою навчального процесу в опануванні студентами майбутньої професії. Здобувачі другого рівня вищої освіти (магістерського) денної форми навчання проходили виробничу практику в закладах дошкільної освіти.
Особливість цієї практики полягає в тому, що студент здійснює свою роботу в трьох напрямках: організаційно-методичному, управлінському науково-методичному, педагогічному. Такий підхід дає змогу магістрам поглибити і уточнити свої теоретичні знання, сформувати професійні вміння і навички, оволодіти функціями діяльності вихователя в закладі дошкільної освіти. Практика відбувалась у продовж двох тижнів: на першому студенти складали план індивідуальної роботи, вели щоденник спостережень, аналізували роботу вихователя- методиста, а на другому – вони самостійно виконували роботу відповідно до встановлених завдань.