Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Форма навчання: денна/заочна 2 рік навчання
Рекомендований перелік тем курсових робіт з соціальної роботи (за видом)
|
Василюк Т. Г. |
1. Соціальна робота з дітьми внутрішньо переміщених осіб: проблеми та шляхи підтримки в умовах війни. 2. Організація соціально-педагогічної допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, в умовах воєнного стану. 3. Особливості роботи соціального педагога з дітьми військовослужбовців. 4. Супервізія як інструмент підтримки соціальних працівників. 5. Сучасні тенденції соціально-педагогічної роботи в закладах освіти. 6. Теоретичні аспекти адаптації дітей з особливими освітніми потребами в гімназіях. 7. Профілактика різних видів насильства: теоретичний аспект. 8. Інноваційні форми роботи соціального педагога закладу освіти. 9. Профілактика емоційного вигорання фахівців з соціальної роботи. 10. Форми та методи комплексної сексуальної просвіти учнів старших класів. |
|
Шимко І. М. |
1. Адаптація та інтеграція внутрішньо переміщених осіб в Україні: соціально-педагогічні аспекти і міжнародний досвід. 2. Вплив військового конфлікту на психічне здоров'я дітей і підлітків в Україні: соціально-педагогічний підхід і міжнародні рекомендації. 3. Соціально-педагогічна підтримка ментального здоров’я дітей і підлітків в умовах сучасних викликів: теоретичні основи та практичні технології. 4. Стан ментального здоров’я дітей і підлітків в Україні: соціально-педагогічні підходи до підтримки та профілактики психоемоційних розладів. 5. Ментальне здоров’я в соціально-педагогічній роботі з дітьми та підлітками: сучасні тенденції, виклики і технології. 6. Підтримка психічного благополуччя дітей і підлітків засобами соціально-педагогічної діяльності в умовах війни. 7. Роль соціальних служб у підтримці жертв домашнього насильства в Україні. 9. Соціалізація дітей і молоді в умовах інклюзії та інтеграції: соціально-педагогічний аналіз форм і технологій підтримки. 10. Соціально-педагогічні умови соціалізації дітей і молоді в інклюзивному суспільстві: виклики та напрями інтеграції. |
| Лисоконь І. О. |
1. Системна теорія у соціальній роботі: принципи та практичне значення. 2. Гуманістичні теорії як основа клієнтоцентричного підходу в соціальній роботі. 3. Моделі кризового втручання: теоретичний аналіз та застосування. 4. Класичні теорії соціальної роботи: аналіз та сучасна інтерпретація. 5. Моделі соціальної роботи: порівняльний аналіз зарубіжного та вітчизняного досвіду. 6. Теоретичні підходи до соціальної роботи з індивідом і групою: еволюція та сучасність. 7. Видатні постаті в історії соціальної роботи: внесок у становлення професії. 8. Роль соціального працівника у профілактиці домашнього насильства. 9. Соціальна робота з людьми з інвалідністю: проблеми та перспективи інклюзії. 10. Соціальні мережі як ресурс підтримки клієнтів соціальної роботи. |
|
Каритка В. В. |
1. Організація дозвілля молоді у промисловому регіоні: досвід і проблеми. 2. Соціальний працівник в умовах війни: формування іміджу. 3. Особливості і проблеми соціалізації учнів молодших класів в умовах дистанційного навчання. 4. Етичні принципи професійної діяльності фахівців із соціальної роботи. 5. Соціальна робота в Європейському Союзі та Україні: спільне та відмінне. 6. Функції служби у справах дітей під час воєнного стану. 7. Волонтерська діяльність як інструмент соціальної інтеграції вразливих груп населення. 8. Роль соціального працівника у формуванні толерантності та подоланні дискримінації. 9. Соціальна робота в промислових мегаполісах (на прикладі м. Кривого Рогу) 10. Цифрова соціальна робота в децентралізованих громадах. |
| Размолодчикова І. В. |
1. Робота з дітьми та підлітками, що пережили травму, інтеграція внутрішньо переміщених осіб у освітній простір, профілактика посттравматичного стресового розладу (ПТСР). 2. Вивчення впливу соціальних мереж і онлайн-ігор на розвиток особистості, використання цифрових технологій для формування критичного мислення та медіаграмотності, а також профілактика кібербулінгу. 3. Розвиток інклюзивних практик, адаптація освітніх програм, використання арт-терапії та ігрових технологій для розвитку комунікативних навичок. 4. Роль волонтерства у формуванні громадянської свідомості, організація та управління волонтерськими проєктами, мотивація волонтерів. 5. Впровадження програм, спрямованих на розвиток емпатії, саморегуляції та ефективної комунікації в освітньому середовищі. 6. Надання психосоціальної підтримки, допомога в реінтеграції в суспільство, професійна переорієнтація та організація дозвілля молоді як напрям роботи соціального педагога. 6. Технології соціальної роботи з постраждалими від війни в Україні. 7. Кейс-менеджмент у роботі з сім'ями, які перебувають у кризі. 8. Соціальна робота з людьми похилого віку. 9. Технології соціального підприємництва: розробка бізнес-моделей, які вирішують соціальні проблеми. |










