Дошкільної і спеціальної освіти
Факультет педагогічної освіти

Сесія в Інституті психології та комунікації Тартуського університету присвячена трансформації психологічної освіти в Естонії. У центрі уваги — подолання радянської спадщини та оновлення навчальних програм бакалаврату і магістратури.

Психологія має глибокі академічні корені у Тарту. Професор Еміль Крепелін, учень Вільгельма Вундта, зробив важливий внесок у становлення експериментальної психології в університеті. Його дослідження стали основою для розуміння зв’язку між функціонуванням мозку та психічними розладами. Факультет психології, офіційно створений у 1968 році, зазнав значних реформ після відновлення незалежності Естонії. Освітня система поступово відійшла від радянських наукових ступенів (кандидат та доктор наук), інтегрувавшись у міжнародні стандарти.

Слайд1

📚 Ключові академічні трансформації:
– Реструктуризація навчальних програм: усунення повторів тем і радянських підходів
– Реформа оцінювання: оновлення випускних іспитів відповідно до сучасних компетентностей
– Модернізація клінічної психології: нові моделі підготовки та перепідготовки фахівців
– Глобальна інтеграція: акцент на академічному письмі англійською мовою, підвищення представленості у міжнародних наукометричних базах та рейтингах

Слайд2

🌍 Огляд досліджень в Естонії:
📊 Участь у Всесвітньому дослідженні цінностей (World Values Survey) — аналіз змін у суспільних уявленнях і культурних нормах
🧠 Дослідження особистісних профілів 263 професій — з використанням генетичних даних понад 200 000 естонців (20% дорослого населення)

💡 Ключовий акцент:
Особливу увагу було приділено трансформації психодіагностичних інструментів у сучасній психологічній науці.

BURN

BURN project | Группы | LinkedIn

30705
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Серпень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31