Дошкільної і спеціальної освіти
Факультет педагогічної освіти

 

 

29 вересня 2025 року відбулася настановна ЗУМ-конференція з магістрантами-практикантами магістрантів у закладі вищої освіти, яку здобувачі освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (гр. ОПНм-24) проходять на заключному етапі навчання.

ОПНм практика 
Під час конференції з вітальним словом до здобувачів освіти звернулася О. Лаврентьєва, завідувач кафедри педагогіки КДПУ, д-р пед. наук, професор, котра зазначила, що мета організаційно-педагогічної практики – забезпечити якісну підготовку кваліфікованих кадрів, здатних до творчої праці, професійного розвитку, впровадження наукових та інформаційних технологій, інноваційного характеру освітньо-виховної діяльності, індивідуалізації навчання та виховання; усвідомлення магістрантами-практикантами сутності й особливостей викладацької діяльності у ЗВО, набуття й удосконалення компетенцій і компетентностей, необхідних для подальшої успішної професійної діяльності.
Факультетський керівник з практики С. Щербина, канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки, акцентувала увагу магістрантів-практикантів на тому, що основними завданнями організаційно-педагогічної практики є: ознайомлення з основними законодавчими документами, що регулюють освітній процес у закладі вищої освіти; вивчення системи навчальної, наукової, методичної та організаційної роботи у ЗВО, а також досвіду і системи роботи випускової кафедри та викладача – керівника практики керівника практики; оволодіння формами, методами, засобами, новітніми технологіями здійснення освітньо-виховного процесу у ЗВО; оволодіння методикою проведення різних типів аудиторних занять у закладі вищої освіти та організації самостійної роботи студентів; вироблення умінь професійного і педагогічного спілкування із студентською аудиторією; розвиток дослідницьких умінь у конкретній професійній діяльності; формування професійних вмінь та навичок управління навчальною діяльністю студентів із застосуванням адекватних навчальним цілям форм, методів і технологій навчання. С. Щербина також зауважила, що контроль за виконанням всіх видів робіт здійснюється за допомогою системи управління електронними навчальними курсами Moodle.
Присутні на настановній конференції викладачі кафедри – керівники практики (І. Макаренко, канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки, Король А. Король, канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки, О. Потапенко, канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки) побажали магістрантам-практикантам успішної реалізації всіх завдань організаційно-педагогічної практики, змістовних навчальних занять, цікавих виховних заходів зі студентською молоддю, переконання в правильності обраного професійного шляху.
31397
31386
№ з/п Тема магістерської роботи ПІП здобувача освіти ПІП наукового керівника
1. Формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у практичній підготовці   Васильєв І. Д.  доцент, канд. пед. наук Щербина С. М.
2. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до використання ігрових видів спорту у фізичному вихованні школярів   Компанієць О. С.  доцент, канд. пед. наук Макаренко І. Є.
3. Підготовка майбутнього фахівця з фізичного виховання до використання інтерактивних методів навчання Лозіков А. С.  доцент, канд. пед. наук Потапенко О. Б.
4. Підготовка майбутніх учителів до використання SТЕМ-технологій на уроках інформатики   Подолянюк В. В. професор, д-р пед. наук Лаврентьєва О. О. 
5. Формування професійної позиції майбутніх учителів у процесі фахової підготовки  Рибаченко О. С. доцент, канд. пед. наук Король А. М.
28622
28 травня 2025 року магістранти кафедри педагогіки КДПУ взяли участь у науково-практичній конференції Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Професійна освіта» Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, яка стала простором для фахової дискусії, обміну досвідом, а також нових наукових ініціатив у сфері професійної освіти.

Конкурс проводиться щороку з метою створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, підтримки наукової та творчої роботи здобувачів освіти, коло інтересів яких пов’язане з проблематикою професійної освіти в галузях професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, стимулювання їх інтересу до дослідницької роботи, оволодіння ними інноваційними технологіями.
Свої наукові дослідження представили студенти з: Тернопільського національного педагогічного університету (м. Тернопіль); Національного університету «Львівська політехніка» (м. Львів); Вінницького національного технічного університету (м. Вінниця); Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (м. Глухів); Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (м. Одеса); Криворізького державного педагогічного університету (м. Кривий Ріг); Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради (м. Харків); Хмельницького національного університету (м. Хмельницький); Національного університету біоресурсів і природокористування України (м. Київ); Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (м. Дрогобич); Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського (м. Кременчук); Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка (м. Полтава), Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» (м. Харків).
Криворізький державний педагогічний університет гідно представляли переможці кафедрального конкурсу наукових студентських робіт Андрій Лозіков, тема роботи: «Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до роботи з попередження шкідливих звичок в учнівської молоді» (науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент Олена Білоус); Ілля Васильєв, тема роботи: «Формування готовності майбутнього вчителя до розвитку цифрової компетентності здобувачів освіти засобами інноваційних технологій» (науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент Анжела Король), Вероніка Подолянюк, тема роботи: «Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в закладі базової середньої освіти» (науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент Світлана Щербина).

 фото фото 1 
 фото 2 фото 5 
 фото 7 фото 8 
 фото 9  фото 10

Щиро вітаємо магістрантку кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету Вероніку Подолянюк, яка продемонструвала високий рівень наукової підготовки і посіла почесне ІІ місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Професійна освіта», бажаємо подальших творчих успіхів і наукових здобутків!

Більш детально - https://science.uepa.karazin.ua/rozpodil-diplomiv-za-rezultatami-pidsumkovo%d1%97-naukovo-praktichnij-konferenci%d1%97-konkursu-zi-specialnosti-profesijna-osvita-2/.

 

30478
 Емблема кафедра

 

18 лютого 2025 року відбулася надзвичайно важлива на часі зустріч викладачів кафедри педагогіки КДПУ зі стейкхолдерами.
Під час зустрічі була порушена проблема якісної підготовки майбутніх фахівців, обговорення змісту та структури вибіркових дисциплін.

До активного обговорення проблеми долучилися науково-педагогічні працівники: О. Лаврентьєва, в. о. завідувача кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету, доктор педагогічних наук, професор; Р. Горбатюк, завідувач кафедри машинознавства та транспорту Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, доктор педагогічних наук, професор; О. Волошина, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Вінницького державного педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського та зовнішні стейкхолдери: Т. Кріпак, директор департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради; Т. Бабенко, в.о. директора КЗ ««Криворізький фаховий медичний коледж» Дніпропетровської обласної ради; Д. Власенков, заступник начальника з навчально-наукової роботи Відокремленого структурного підрозділу «Криворізький фаховий коледж Національного авіаційного університету»; Т. Ховрякова, заступник директора з навчально-виховної роботи Криворізької гімназії № 68, доктор філософії; О. Дремлюга, директор Криворізького професійного гірничо-металургійного ліцею. Всі учасники зустрічі були одностайні думки про необхідність якісної підготовки майбутніх фахівців, володіючих новими методами та технологіями навчання та висловили думку про те, що в умовах викликів сьогодення важливими для вивчення є вибіркові дисципліни, як-от: «Педагогіка вищої школи», «Педагогіка партнерства», «Методика подолання освітніх втрат».
Учасники зустрічі висловили думку про те, що слід приділяти належну увагу практичній підготовці майбутніх фахівців під час виробничої організаційно-педагогічної практики та виробничої асистентської практики. Під час зустрічі було досягнуто гарний зворотній зв’язок між учасниками, відбувся обмін думками та досвідом, висловлено чимало пропозицій, рекомендацій, слушних порад, які потребують реалізації в подальшому. Дякуємо всім учасникам зустрічі за плідну, результативну та конструктивну роботу.
29356

План роботи зі стейкхолдерами 2025 р. page 0001

29482

 Шаблон кафери

 Магістерськи захист 1

 

Наукові керівники: д-р пед. наук, професор Т. О. Дороніна, д-р пед. наук, професор О. О. Лаврентьєва, канд. пед. наук, доцент О. С. Білоус, канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова, канд. пед. наук доцент І. Є. Макаренко, канд. пед. наук, доцент А. М. Король, канд. пед. наук, доцент О. Б. Потапенко, канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина надавали слушні консультації та здійснювали наставницьку підтримку протягом усього наукового шляху здобувачів освіти.

12 грудня 2024 року на кафедрі педагогіки відбулася визначна подія – захисти кваліфікаційних робіт магістрантів денної і заочної форм навчання спеціальності Освітні, педагогічні науки.

Магістерськи захист 2

Під час захисту кваліфікаційних робіт магістранти денної форми навчання (А. Волошин, А. Гавриш, Ф. Коробійчук, І. Крутько, Б. Ніколенко, С. Устинов) та магістранти заочної форми навчання (М. Байбіков, В. Гришин, В. Дражко, А. Дубовик, С. Коваленко-Сорокіна, А. Майтак, О. Мельник, В. Мізін) продемонстрували здатність до пошуково-дослідницької діяльності, уміння опрацьовувати наукову літературу з проблеми дослідження, аналізувати думки та ідеї зарубіжних і вітчизняних науковців, збирати і класифікувати фактичний матеріал. Яскраві презентації та жваві обговорення супроводжували увесь процес захисту кваліфікаційних робіт. 

Щиро вітаємо здобувачів освіти з успішним захистом кваліфікаційних робіт та бажаємо успішного втілення творчих і наукових задумів, натхнення в професійному зростанні. Нехай підгрунттям подальшого розвитку і плідної професійної діяльності буде лише міцне здоров’я, успіх, натхненна думка, підтримка рідних і колег.
28629

02 грудня 2024 року була проведена підсумкова конференція з виробничої переддипломної практики магістрантів

спеціальності «Освітні, педагогічні науки».

 Практика магістри преддипормна

 

 

Магістранти денної форми здобуття освіти і заочної форми здобуття освіти (гр. ОПН-23/ЗОПН-23) спеціальності «Освітні, педагогічні науки» прозвітували про виконання роботи з різних напрямів, як-от: навчальна робота, методична робота, наукова робота, організаційна робота.

Аналіз заслуханих звітів свідчить про те, що магістранти успішно виконали заплановані завдання: аналізували відвідані та проведенні самостійно в режимі онлайн лекційно-практичних занять з навчальних дисциплін «Загальна педагогіка», «Педагогіка», «Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень»; готували різноманітні методичні матеріали для проведення занять, тестові завдання для контролю навчальних досягнень студентів з різних навчальних дисциплін, а також підготували і провели цікаві заходи в студентських групах як помічники кураторів. Під час виконання кваліфікаційного дослідження чимало магістрантів обгрунтували необхідність оновлення змісту фахової підготовки через впровадження нових спецкурсів, варіативних дисциплін й мали можливість їх розробити та апробувати під час проходження виробничої переддипломної практики.
Здобувачі вищої освіти одностайно висловили думку про те, що виробнича переддипломна практика, яка передбачає практичну підготовку до професійної педагогічної діяльності майбутнього фахівця є важливою і дійсно сприяє закріпленню та реалізації в умовах освітнього процесу у ЗВО набутих психолого-педагогічних знань умінь і навичок, оволодінню інноваційними технологіями навчання та виховання у вищій школі, сприяє усвідомленню сутності й особливостей викладацької діяльності, формуванню загальних та спеціальних компетентностей, необхідних для успішного провадження подальшої професійної діяльності. Магістранти підготували та вчасно завантажили на платформу Мoodle звітну документацію з виробничої переддипломної практики, а також висловили глибоку вдячність методистами-науковими керівникам за надану консультативну допомогу та наставництво.

 

28577
 Магістранти Король

25 жовтня 2024 року, під час проходження виробничої організаційно-педагогічної практики магістрантка другого року навчання (гр. ОПНм-23) А. Майтак (наук. кер., доцент А. Король) провела кураторську годину з магістрантами першого та другого років навчання (гр. ОПНм-24, гр. ОПНм-23) на тему: «Використання інноваційних методів навчання як засобу формуваня компетентностей здобувачів освіти».

 

Під час проведення кураторської години було розглянуто інноваційні методи навчання, які сприяють розвитку критичного мислення, креативності здобувачів освіти та забезпечують ефективне формування професійних компетентностей. Наприкінці зустрічі учасники мали змогу поділитися власними думками про те, які інноваційні методи є для них найбільш ефективними. Присутня на заході доцент С. Щербина відмітила гарний рівень підготовки та проведення виховного заходу, його актуальність у підготовці майбутніх фахівців до професійної діяльності.

 Король1 магістранти
28117
Зустріч з гарантом 04.11.24  25 жовтня 2024 року відбулася онлайн-зустріч здобувачів освіти (гр. ОПН-24), які навчаються на другому (магістерському) рівні освіти за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки» з гарантом освітньо-професійної програми, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри педагогіки С. Щербиною. На зустрічі були також присутні: в.о. завідувача кафедри педагогіки доктор педагогічних наук, професор О. Лаврентьєва, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, куратор групи А. Король та провідні викладачі кафедри.
Під час онлайн-зустрічі в.о. завідувач кафедри педагогіки, доктор педагогічних наук, професор О. Лаврентьєва розкрила особливості організації освітнього процесу в магістратурі, пояснила, що з урахуванням здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду здобувач освіти має персональний шлях реалізації особистісного потенціалу через індивідуальну освітню траєкторію, звернула увагу магістрантів на реалізацію їх права на академічну мобільність, на необхідність дотримання принципів академічної доброчесності, а також зазначила, що вони є безпосередніми учасниками освітнього процесу і мають висловлювати свої пропозиції щодо удосконалення освітньої програми. 
Гарант програми С. Щербина познайомила магістрантів зі змістом освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки», компетентностями та програмними результатами навчання, зазначила потенційні місця працевлаштування після закінчення магістратури, нормативні дисципліни та послідовність їх вивчення, форму підсумкової атестації, порядок проходження виробничих практик та підготовки кваліфікаційних робіт. Також було ознайомлено здобувачів освіти зі сертифікатними програмами, а також розкрито процедуру обрання вибіркових дисциплін, мету вибіркових дисциплін та теми, передбачені до розгляду.
 Зустріч з гарантом2 04.11.24  Зустріч з гарантом1 04.11.24
Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, куратор групи А. Король звернула увагу здобувачів освіти на організацію студентського самоврядування в групі, важливість самостійної роботи у формуванні професіоналізму майбутніх фахівців та спонукала здобувачів освіти до активної участі у соціально-громадській діяльності.
Здобувачі мали змогу задати питання і отримали відповіді на них.
Подібні зустрічі спрямовані на встановлення співпраці викладачів кафедри педагогіки зі здобувачами освіти та подальшого удосконалення ОП «Освітні, педагогічні науки».

 

28075
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша