У липні 2025 року кафедрою фізики та методики її навчання КДПУ проведено опитування студентів, які навчаються за освітніми програмами «Фізика та астрономія. Математика» (анкета) та «Фізика та астрономія. Інформатика» (анкета), з метою визначення рівня задоволеності змістом, організацією та якістю викладання нормативних фахових дисциплін.
В опитуванні взяли участь 2 здобувачі гр. ФІм-24 (100%) і 6 здобувачів гр. ФМм-24 (55%) магістерського рівня спеціальності 014.09 Середня освіта (Фізика та астрономія).
Результати опитування за ОП «Фізика та астрономія. Математика» свідчать, що програма відповідає очікуванням більшості студентів:
- 50 % максимально оцінили достатність отриманих знань і вмінь;
- 66,7 % абсолютно задоволені якістю освітнього процесу, відзначаючи високий професіоналізм викладачів, доступність викладу та ефективну організацію навчання;
- 83,3 % позитивно оцінили систему комунікації між студентами та викладачами;
- 100 % рекомендують цю ОП іншим абітурієнтам.
Пропозиції здобувачів:
- додати курс «Ораторське мистецтво»;
- активізувати практичну складову («Методика навчання фізики та астрономії» – більше спільного розв’язування задач; «Астрономія та астрофізика» – використання відео та проблемних питань; «Теорія функцій» – більше самостійної роботи на практичних).
За ОП «Фізика та астрономія. Інформатика» 100 % здобувачів відзначили відповідність програми очікуванням, актуальність змісту дисциплін, якість організації освітнього процесу, достатнє матеріально-технічне забезпечення (лабораторії, комп’ютерні класи, ПЗ) і високу ефективність комунікації. Половина респондентів повністю задоволені набутими знаннями й уміннями та якістю ОП загалом. Студенти відзначили високу професійну компетентність викладачів, об’єктивність оцінювання та ефективність методик викладання.
- Автор: Кафедра фізики та методики її навчання
- Перегляди: 519
Мета стейкхолдерів (груп впливу) полягає у координації діяльності здобувачів вищої освіти, адміністрації, інших структурних підрозділів та зацікавлених сторін, направленої на удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, позитивну динаміку зростання показників якості вищої освіти в Університеті.
На інституційному рівні університету стейкхолдери мають право впливати на:
– прозорість управлінських, організаційних, кадрових процесів щодо освітнього процесу в університеті;
– організацію вступної кампанії;
– адаптацію здобувачів вищої освіти до академічного життя;
– оптимізацію і вдосконалення інформаційних ресурсів (бібліотеки, дистанційного середовища для навчання, офіційного вебсайту університету тощо);
– покращення роботи університетських сервісів (кафедра, деканат, студентське самоврядування, вчена рада університету (факультету), тощо);
– формування академічної спільноти, несумісної з корупцією, академічним плагіатом, списуванням, хабарництвом, необ’єктивним оцінюванням;
– зв’язок з потенційними роботодавцями, організацію та рівень працевлаштування випускників.
На інституційному рівні факультету стейкхолдери мають право впливати на:
– розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст;
– оцінку якості професорсько-викладацького складу за такими напрямами діяльності: професійні характеристики, педагогічна діяльність, науково-дослідна, навчально-методична та організаційна робота, міжнародна мобільність;
– вибір технологій і методів викладання навчальних дисциплін;
– якість методичного забезпечення навчальних дисциплін;
– якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі; – якість матеріально-технічної бази спеціальності;
– якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти.
- Автор: Кафедра фізики та методики її навчання
- Перегляди: 1458










