Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта, групи СОм-24
№ | Пріхвище, ім'я, по-батькові | Тема роботи | Керівник |
1. |
Гордик Оксана Олександрівна |
Розвиток зв’язного мовлення в дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами ігрової діяльності |
Ст. викл., д.філос. |
2. |
Шаповал Людмила Павлівна |
Особливості формування фонетико-фонематичної складової мовлення в дітей з дислалією засобами дидактичних ігор |
Ст. викл., д.філос. |
3. |
Нарівська Анна Володимирівна |
Формування комунікативної компетентності в дітей з розладами аутистичного спектру засобами ігрової діяльності |
Ст. викл., д.філос. |
4. |
Шульга Галина Миколаївна |
Формування комунікативної компетентності в дітей з розладами аутистичного спектру засобами ігрової діяльності |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
5. |
Макаренко Єлизавета |
Логопедичний зошит як засіб корекції порушень письма в дітей молодшого |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
6. |
Ламбер Ольга Миколаївна |
Корекція загального недорозвинення мовлення III рівня у старших дошкільників засобами дидактичної гри |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
7. |
Кондус Валентина |
Організація логопедичного супроводу дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення в закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
8. |
Хрокало Альона Іванівна |
Розвиток мовленнєвої активності старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІ рівня засобами |
Проф., д.пед.н. |
9. |
Платошин Віталій Вікторович |
Формування комунікативних навичок у дітей молодшого дошкільного віку в умовах інклюзивного навчання |
Проф., д.пед.н. |
Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта, групи ЗДОм-24
№ | Група | Прізвище, ім'я, по-батькові | Тема роботи | Керівник |
1 | ЗДОм-24 |
Бегма Ірина Віталіївна |
Забезпечення психолого-педагогічної підтримки батьків вихованців з ООП |
Ст. викл., д. філос. |
2 | ЗДОм-24 |
Пархомець Богдана |
Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників. Укладання збірки казок. |
Доц., к. філол. н. Останіна Г. Г. |
3 | ЗДОм-24 |
Чубикіна Олександра |
Сучасні форми роботи закладу дошкільної освіти з батьками. Методичне забезпечення |
Доц., к. філол. н. |
4 | ЗДОм-24 |
Літвінова Валерія |
Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами декоративного малювання. Добірка мистецтвознавчих розповідей. |
Доц., к. пед. н. |
Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта, групи ЗСОм-24
№ | Пріхвище, ім'я, по-батькові | Тема роботи | Керівник |
1. |
Анохіна Тетяна |
Корекція лексико-семантичної складової мовлення в дітей із загальним недорозвиненням мовлення старшого дошкільного віку елементами казкотерапії |
Ст. викл., д.філос. |
2. |
Сакалош Ірина |
Формування комунікативної компетентності в дітей з розладами аутистичного спектру засобами секвенційних програм |
Ст. викл., д.філос. |
3. |
Якімова Ольга |
Розвиток зв’язного мовлення в дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру засобами піктограм |
Ст. викл., д.філос. |
4. |
Ломаченко Неля |
Корекція зв’язного мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобом віммельбуха |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
5. |
Супонєва Мар’яна |
Використання ТРВЗтехнології для розвитку зв’язного мовлення в дітей із ЗНМ III рівня |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
6. |
Ільченко |
Методика підготовки до навчання читання дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
7. |
Гоптарева Інна |
Формування зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ через використання карток Проппа |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
8. |
Бабіна Анастасія |
Організація логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти |
Проф., д.пед.н. |
9. |
Слюсаренко Наталія |
Активізація мовленнєвого розвитку дітей молодшого дошкільного віку з алалією засобами альтернативної комунікації pecs. |
Проф., д.пед.н. |
10. | Вітрюк Вікторія Вікторівна |
Розвиток артикуляційної моторики в дітей старшого дошкільного віку з дислалією | Проф., д.пед.н. Бондаренко Ю.А |
11. | Колоколова Тетяна Юріївна |
Розвиток діалогічного мовлення дітей із ЗНЗ ІІ рівня засобами театралізованої діяльності. | Проф., д.пед.н. Бондаренко Ю.А |
12. | Пінчук Римма Вікторівна |
Педагогічні умови формування фонетико-фонематичної компетенції в дітей із загальним недорозвитком мовлення. | Проф., д. пед. н. Ковшар О.В. |
Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта, групи ДВм-24
№ | Група | Прізвище, ім'я, по-батькові | Тема роботи | Керівник |
1. |
ДВм-24 |
Градовська Ірина |
Педагогічні умови організації безбар’єрного середовища в інклюзивній групі. Укладання методичних рекомендацій |
Проф., д. пед. н. Ковшар О.В. |
2. |
ДВм-24 |
Пєстова Вікторія |
Педагогічні засади діяльності асистента вихователя в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП |
Проф., д. пед. н. Ковшар О.В. |
3. |
ДВм-24 |
Купп Катерина |
Мовленнєві помилки дошкільників та їх корекція засобом мовленнєвих ігор і вправ. Добірка каталогу мовленнєвих ігор і вправ |
Доц., к. філол. н. |
4. |
ДВм-24 |
Матвієнко Олена |
Розвиток творчих здібностей дітей середнього дошкільного віку в процесі художньопродуктивної діяльності. Презентація методичного забезпечення |
Доц., к. пед. н. Кулінка Ю.С. |
5. |
ДВм-24 |
Скулінець Анна |
Нетрадиційні методи роботи з дошкільниками: музикотерапія, казкотерапія, кольоротерапія, арттерапія. Методичне забезпечення. |
Доц., к. філол. н. Іншакова І.Є. |