Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта, групи СОм-23
№ | Пріхвище, ім'я, по-батькові | Тема роботи | Керівник |
1. |
Єгорова Анна Петрівна |
Формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичними порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор |
Проф., д.пед.н. Ковшар О.В |
2. |
Книга Лідія Олександрівна |
Корекція мовлення дітей середнього дошкільного віку засобами логоритміки |
Проф., д.пед.н. Ковшар О.В |
3. |
Сербіна Вікторія Олександрівна |
Педагогічні умови корекції мовленнєвих порушень у дітей із загальним недорозвиненням мовлення |
Проф., д.пед.н. Ковшар О.В |
4. |
Довга Ірина Віталіївна |
Розвиток фонематичних процесів у дітей з дислалією |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
5. |
Новікова Надія Валеріївна |
Використання цифрових освітніх ресурсів у процесі розвитку усного мовлення у школярів із ЗНМ 3-го рівня |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
6. |
Дронік Людмила Вікторівна |
Логоритміка як засіб корекції та розвитку усного мовлення в дітей із ЗНМ 2 рівня |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
7. |
Бочковський Олександр Сергійович |
Комп’ютерні технології як засіб фонетичної корекції в дітей старшого дошкільного віку з дизартрією |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
8. |
Рожкова Катерина Володимирівна |
Театралізовані ігри як засіб розвитку зв’язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ |
Ст. викл. Курєнкова А.В. |
9. |
Осадча Дарія Вікторівна |
Активізація розвитку дітей раннього віку з порушеннями мовлення засобами сенсорної інтеграції |
Доц., к.соціол.н. Коломоєць Т.Г. |
10. |
Дорошенко Кароліна Анатоліївна |
Профілактика дисграфії в дітей дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку |
Доц., к.соціол.н. Коломоєць Т.Г. |
11. |
Фомічова Валерія Сергіївна |
Формування лексико-граматичної сторони мовлення в дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення |
Доц., к.соціол.н. Коломоєць Т.Г. |
12. |
Федусова Лариса Іванівна |
Розвиток комунікативних здібностей дітей з аутизмом засобами альтернативної комунікації |
Доц., к.соціол.н. Коломоєць Т.Г. |
13. |
Торба Віталій Васильович |
Сенсорна інтеграція як метод корекції порушень мовленнєвого розвитку в дітей з РСА |
Доц., к.соціол.н. Коломоєць Т.Г. |
14. |
Карпенко Надія Володимирівна |
Сторітелінг як засіб розвитку монологічного мовлення в дітей із розладами аутистичного спектру |
Ст. викл. Сіденко Ю.О. |
15. |
Котирєва Дарина Василівна |
Розвиток мовленнєвої активності старших дошкільників із дислалією засобами мнемотехніки |
Ст. викл. Сіденко Ю.О. |
16. |
Нікітюк Валентина Іванівна |
Формування комунікативної компетентності в дітей з розладами аутистичного спектру засобами ігрової діяльності |
Ст. викл. Сіденко Ю.О. |
Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта, групи ЗДОм-23
№ | Група | Прізвище, ім'я, по-батькові | Тема роботи | Керівник |
1 | ЗДОм-23 |
Медвідь Наталя Олександрівна |
Використання методів проєктів під час підготовки до проведення свят з батьками дітей старшого дошкільного віку. Методична розробка |
Проф., д. пед. н. Ковшар О.В. |
2 | ЗДОм-23 |
Кочева Наталя Петрівна |
Формування національно-мовленнєвої компетентності в дітей старшого дошкільного віку. Укладання методичних рекомендацій |
Проф., д. пед. н. Ковшар О.В. |
3 | ЗДОм-23 |
Мамчіч Ольга Іванівна |
Емоційний розвиток дітей передшкільного віку засобом театралізованої діяльності. Укладання збірки творів |
Проф., д. пед. н. Ковшар О.В. |
4 | ЗДОм-23 |
Перець Тетяна Анатоліївна |
Формування інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі засобам ТРВЗ. Укладання збірки завдань |
Проф., д. пед. н. Ковшар О.В. |
5 | ЗДОм-23 |
Масляна Діана Володимирівна |
Адаптація тимчасово переміщених дітей до освітнього середовища ЗДО |
Доц., к. пед. н. Суятинова К.Є. |
6 | ЗДОм-23 |
Беркута Любов Анатоліївна |
Соціалізація дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану |
Доц., к. пед. н. Суятинова К.Є. |
7 | ЗДОм-23 |
Васіна Ганна Русланівна |
Партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та сім’ї з мовленнєвого розвитку дошкільників. Презентація системи роботи |
Доц., к. філол. н. Іншаков А.Є. |
8 | ЗДОм-23 |
Олійник Світлана Ігорівна |
Підготовка майбутніх вихователів до реалізації індивідуального підходу в роботі з дошкільниками. Представлення форм та змісту індивідуального освітнього середовища дітей |
Доц., к. філол. н. Іншаков А.Є. |
9 | ЗДОм-23 |
Чорна Анастасія Олексіївна |
Моральне виховання старших дошкільників засобом художньої літератури. Презентація системи роботи |
Доц., к. філол. н. Іншаков А.Є. |
10 | ЗДОм-23 |
Тихонова Катерина Олександрівна |
Формування творчого потенціалу дитини засобом методу «сендплей» |
Доц., к. філол. н. Іншакова І.Є. |
ЗДОм-23 |
Курянова Марина Михайлівна |
Інтелектуальний розвиток дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. Презентація дидактичних ігор |
Доц., к. філол. н. Іншакова І.Є. |
|
11 | ЗДОм-23 |
Любиченко Дарина Олексіївна |
Формування основ безпечної поведінки в довкіллі в дітей передшкільного віку засобом квест-гри |
Доц., к. пед. н. Бадіца М.В. |
12 | ЗДОм-23 |
Степаненко Катаріна Володимирівна |
Формування гуманістично спрямованої особистості шестирічної дитини засобом повчальних історій |
Доц., к. пед. н. Бадіца М.В. |
13 | ЗДОм-23 |
Кузнєцова Катерина Сергіївна |
Розвиток соціально-побутових орієнтувань у дітей переддошкільного віку в природному довкіллі |
Доц., к. пед. н. Бадіца М.В. |
14 | ЗДОм-23 |
Медведська Яна Іванівна |
Формування культури споживання в дітей старшого дошкільного віку засобом конструювання за технологією Art Dumpe. Укладання збірки завдань з конструювання |
Доц., к. пед. н. Кулінка Ю.С. |
Теми кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта, групи ДВП(ДВ)м-23
№ | Група | Прізвище, ім'я, по-батькові | Тема роботи | Керівник |
1. |
ДВПм-23 |
Чубова Аліна Валентинівна |
Проблема освітніх втрат у підготовці старших дошкільників до навчання у школі. Укладання методичних рекомендацій |
Проф., д. пед. н. Ковшар О.В. |
2. |
ДВПм-23 |
Шаніна Ілона Юріївна |
Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту старших дошкільників |
Проф., д. пед. н. Ковшар О.В. |
3. |
ДВПм-23 |
Петровський Іван Андрійович |
Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку в умовах мультикультурного освітнього простору |
Ст. викл. Чулошнікова М.О. |
4. |
ДВПм-23 |
Дроздова Олена Михайлівна |
Педагогічні умови формування природничо-екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку |
Ст. викл. Чулошнікова М.О. |
5. |
ДВПм-23 |
Дарчук Оксана Андріївна |
Формування пізнавальної активності старших дошкільників засобом творчих завдань (на матеріалі технології PAPER ART). Укладання збірки творчих завдань |
Доц., к. пед. н. Кулінка Ю.С. |
6. |
ДВПм-23 |
Прохоренко Вікторія Олександрівна |
Психологічні засоби корекції ПТСР у дошкільників |
Доц., к. пед. н. Суятинова К.Є. |
7. |
ДВПм-23 |
Грищенко Олена Олегівна |
Організація фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних педагогічних технологій. Добірка конспектів занять |
Доц., к. філол. н. Іншакова І.Є. |
8. |
ДВПм-23 |
Гусейнова Тамела Ельман кизи |
Формування інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в Новій українській школі засобами інтерактивних ігор. Добірка ігор |
Доц., к. філол. н. Іншакова І.Є. |
9. |
ДВПм-23 |
Дмитрощенко Анна Вікторівна |
Виховання почуття відповідальності старших дошкільників засобом дитячої літератури. Презентація методичного забезпечення |
Доц., к. філол. н. Іншаков А.Є. |
10. |
ДВПм-23 |
Олешкевич Оксана Сергіївна |
Педагогічні умови розвитку мовленнєвої творчості дітей передшкільного віку в ігровій діяльності. Укладання каталогу ігор |
Доц., к. філол. н. Іншаков А.Є. |
11. |
ДВПм-23 |
Грохольська Юлія Юріївна |
Формування пізнавальної самостійності старших дошкільників у процесі ігрової подорожі |
Доц., к. пед. н. Бадіца М.В. |
12. |
ДВм-23 |
Леус Катерина Олексіївна |
Професійно-педагогічна підготовка вихователя закладу дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища |
Доц., к. пед. н. Суятинова К.Є. |