Дошкільної і спеціальної освіти
Факультет педагогічної освіти

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)

    1. Емоційний розвиток дітей перед шкільного віку засобом театралізованої діяльності. Укладання збірки творів;
    2. Підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчально-пізнавальної діяльності у школі засобом ТРВЗ. Укладання збірки завдань;
    3. Формування соціальної позиції «школяр» в дітей перед шкільного віку, засобом партнерської взаємодії педагога-вихователя, та вчителя першого класу;
    4. Формування медіа грамотності у дітей старшого дошкільного віку. Укладання методичного збірника;
    5. Використання методу проектів при підготовці до музичних свят у сучасному дошкільному закладі. Методична розробка; 
  1. Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

    (Викладач: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)

    1. Особливості розвитку пам’яті дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення.
    2. Особливості корекційної роботи в учнів початкової школи з дислексією та дисграфією.
    3. Система логопедичної роботи з розвитку зв`язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору.
    4. Особливості письма слабозорих першокласників із порушенням мовлення.
    5. Система логопедичної роботи з розвитку мовлення у дітей із РАС.
    6. Корекція мовлення в дітей середнього дошкільного віку засобами логоритміки.
    7. Розвиток дрібної моторики рук у дітей з мовленнєвими порушеннями засобами конструктивних ігор.
    8. Особливості усного зв’язного мовлення слабозорих дошкільників у підготовчій групі ЗДО.
    9. Особливості навчання учнів початкових класів з дисграфією.
    10. Зміст та напрямки логопедичної роботи з формування та розвитку словника дітей.
    11. Розвиток зв’язного мовлення у дошкільників із ЗНМ засобами музикотерапії.
    12. Особливості підготовки незрячих дітей із мовленнєвими порушеннями до навчання в школі.
    13. Розвиток фонематичних процесів у дітей з дислалією.
    14. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання в школі;
    15. Розвиток усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичним ігор;
    16. Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобом інформаційних технологій;
    17. Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення;
    18. Формування комунікативної активності у немовленнєвих дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

(Викладач: асистент  кафедри дошкільної і спеціальної освіти Бойко С.П.)

  1.  LEGO-технології як інструмент комплексного розвитку дітей із серйозними мовленнєвими порушеннями;
  2. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку із ЗНМ;
  3. Удосконалення зв’язного монологічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку;
  4. Використання арт-терапевтичних прийомів для корекції зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення;
  5. Удосконалення темпу та ритму мовлення у дошкільників із заїканням;
  6. Використання мнемотехнічних засобів у процесі навчання побудові зв'язних висловлювань молодших школярів з інтелектуальними порушеннями.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

(Викладач: док. PhD зі спеціальної освіти Курєнкова А.В.)

    1. Анімаційна казка як засіб розвитку зв'язного мовлення у дітей 5-6 років з ЗНМ III рівня
    2. Бос-технології в корекції мовленнєвих порушень
    3. Використання казкотерапії в розвитку мовленнєвих процесів молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення III рівня в умовах корекційної школи
    4. Використання методу мозжечкової стимуляції у корекції письмового мовлення у молодших школярів
    5. Використання піктограм у логопедичній роботі з формування дієслівної лексики у дошкільнят із загальним недорозвиненням мовлення
    6. Застосування навчальних ігор у процесі корекції дисграфії у молодших школярів із ЗНМ.
    7. Корекція просодичного боку мовлення в дітей старшого дошкільного віку з дизартрією
    8. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у старших дошкільників із легким ступенем псевдобульбарної дизартрії
    9. Логопедична робота з корекції аграматичної дисграфії у молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення
    10. Логопедична робота з розвитку активного словника у старших дошкільнят із загальним недорозвиненням мовлення
    11. Логопедична робота з формування вимовної сторони мовлення у молодших школярів з важкими порушеннями мовлення
    12. Логопедична робота з формування комунікативних навичок у старших дошкільників з загальним недорозвитом мовлення
    13. Наочне моделювання як засіб навчання старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення складанню творчих оповідань. 
    14. Особливості формування зв'язного монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня
    15. Педагогічний супровід формування словникового запасу у дітей 5-6 років з загальним недорозвитком мовлення III рівня
    16. Подолання порушень вимови мовлення у дітей дошкільного віку з ФФНМ
    17. Профілактика дисграфії у дітей 6-7 років з важкими порушеннями мовлення з використанням нейропсихологічних методів
    18. Психолого-педагогічні умови формування у дітей 6-7 років із загальним недорозвитом мовлення немовних передумов до оволодіння грамотою
    19. Розвиток зв'язкового діалогічного мовлення у дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення III рівня за допомогою квест-ігор
    20. Розвиток мовлення старших дошкільнят з загальним недорозвитком мовлення ІII рівня засобами інтерактивних посібників
    21. Розвиток  творчого розповідання в учнів початкових класів із загальним недорозвиненням мовлення засобом новітніх технологій.
    22. Сенсомоторний розвиток дітей 5-6 років з загальним недорозвитком мовлення III рівня за допомогою дидактичних іграшок
    23. Система логопедичної роботи з пропедевтики порушень розуміння при читанні у старших дошкільників з загальним недорозвитом мовлення
    24. Система логопедичної роботи з пропедевтики порушень розуміння при читанні у старших дошкільників з загальним недорозвитом мовлення
    25. Удосконалення вимовної сторони мовлення у дітей 5-6 років з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення
    26. Формування зв'язного мовлення у молодших школярів з дизартрією засобом інфографіки.
    27. Формування навички складання описових розповідей у старших дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення з використанням методу синквейна.
    28. Формування навичок складання оповідань дошкільників із загальним недорозвитком мовлення з використанням методу графічного моделювання.
    29. Формування навичок словотворення іменників у дітей 5-6 років з загальним недорозвитком мовлення IIІ рівня засобами цифрових технологій

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

(Викладач: док. PhD зі спеціальної освіти Сіденко Ю.О) 

  1. Формування мовленнєвої активності в дітей раннього віку з ризиком мовленнєвих порушень у процесі раннього втручання.
  2. Використання кінезіологічних вправ у розвитку артикуляційної моторики дітей із дизартрією.
  3. Мультимодальний підхід у формуванні комунікативної компетентності дітей із розладами аутистичного спектру.
  4. Використання нейропсихологічних технологій у корекції мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення.
  5. Сенсорна інтеграція як засіб розвитку мовлення у дітей раннього віку з ознаками затримки мовленнєвого розвитку.
  6. Використання цифрових логопедичних платформ у розвитку фонематичного сприйняття дітей із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення.
  7. Арттерапевтичні технології у розвитку зв’язного мовлення дітей із дизартрією.
  8. Формування зв’язного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення засобами мультимедійних інтерактивних технологій.
  9. Педагогічні умови ефективного логопедичного супроводу дітей раннього віку в системі раннього втручання.
  10. Використання інтерактивних логопедичних ігор у формуванні навичок звуковимови дітей із дизартрією.
  11. Моделювання комунікативних ситуацій як засіб формування соціально-мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти.
  12. Використання елементів музикотерапії у розвитку просодичної сторони мовлення дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
  13. Використання технологій віртуальної реальності у розвитку комунікативної поведінки дітей із розладами аутистичного спектру.
  14. Інтерактивне сторітелінг-тренування як засіб розвитку зв’язного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення.
  15. Використання штучного інтелекту в системі дистанційної логопедичної підтримки дітей з ООП.
  16. Застосування сенсорних панелей у формуванні артикуляційної моторики у дітей із дизартрією.
  17. Використання методики DIR/Floortime у формуванні емоційно-комунікативної взаємодії дітей раннього віку з РАС.
  18. Розвиток мовленнєвого дихання у дітей із дизартрією засобами логопедичної кінезотерапії.
  19. Цифрова логопедична діагностика як інструмент моніторингу динаміки розвитку мовлення дітей з ООП.
  20. Використання елементів методики Монтессорі у формуванні мовленнєвої самостійності дітей раннього віку з ризиком мовленнєвих порушень.
  21. Психолого-педагогічні умови ефективного впровадження сенсорних технологій у логопедичній роботі з дітьми раннього віку.
  22. Формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ засобами художньої літератури.
  23. Формування комунікативних навичок у дітей із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзивного навчання.
  24.  Застосування мобільних додатків AAC (Augmentative and Alternative Communication) для підтримки невербального спілкування у дітей з РАС.
  25. DIR/Floortime як технологія розвитку мовлення дітей раннього віку з ознаками аутистичних проявів.
  26. Порівняльна характеристика ефективності Floortime та ABA-терапії у розвитку мовленнєвої активності дітей з розладами аутистичного спектру.
  27.  Піктограми як засіб формування зв’язного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення.
  28. Арт-терапія як засіб формування комунікативної діяльності у дітей з алалією.
  29. Використання нейрокорекційних технологій як засобу розвитку мовлення у дітей з алалією.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. філол. н., доц. Іншаков А.Є.)

1. Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників. Укладання збірки казок.
2. Спільна робота закладу дошкільної освіти та сім’ї з мовленнєвого розвитку дошкільників. Презентація системи роботи.
3. Традиційні українські народні промисли й ремесла в роботі з дошкільниками. Система роботи щодо ознайомлення дітей з промислами й ремеслами.
4. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації індивідуального підходу в роботі з дошкільниками. Представлення форм та змісту індивідуального освітнього середовища дітей.
5. Особливості розвитку мовленнєвої творчості дітей передшкільного віку в ігровій діяльності. Укладання каталогу ігор.
6. Виховний потенціал творів О. Сухомлинського в роботі з дітьми передшкільного. Добірка конспектів занять.
7. Система роботи з підготовки руки дитини до письма. Презентація форм та видів роботи з дошкільниками.
8. Театралізація та драматизація в мовленнєвому розвитку дітей передшкільного віку. Добірка творів та система роботи з ними.
9. Інноваційні педагогічні технології в мовленнєвому розвитку дітей передшкільного віку. Добір та презентація інноваційних педагогічних технологій.
10. Соціокультурна компетентність у мовленнєвому розвитку старших дошкільників. Методичні рекомендації.
11. Патріотичне виховання старших дошкільників засобом художньої літератури. Презентація системи роботи.
12.Виховання почуття відповідальності старших дошкільників засобом дитячої літератури. Презентація методичного забезпечення. 
13.Роль і місце ІКТ у мовленнєвому розвитку старших дошкільників. Презентація системи роботи.

 Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

(Викладач: к. філол. н., доц. Іншаков А.Є.)

  1. Використання ІКТ у логопедичній роботі із корекції фонетико-фонематичних мовленнєвих порушень старших дошкільників. Добір інтерактивних вправ.
  2. Розвиток зв'язного мовлення дітей із мовленнєвими порушеннями засобом казкотерапії. Розробка серії логопедичних занять.
  3. Формування у старших дошкільників з дизартрією  граматичної будови мовлення засобом ігрових технологій. Укладання збірки корекційних ігор.
  4. Інтеграція логопедичних і музикотерапевтичних методів у роботі з дітьми із затримкою мовленнєвого розвитку. Створення комплексу логоритмічних вправ.
  5. Формування фонематичного слуху в дошкільників із ЗНМ засобом мультимедійних технологій. Створення інтерактивних ігор.
  6. Логопедичний супровід дітей із ринолалією в процесі підготовки до школи. Укладання програми індивідуальної логопедичної корекції.
  7. Партнерська взаємодія логопеда і сім'ї в процесі подолання порушень звуковимови в дошкільників. Розробка порадника для батьків із домашніми логопедичними вправами.
  8. Використання елементів арт-терапії в розвитку словника дітей із ЗНМ. Створення методичних рекомендацій.
  9. Організація логопедичного простору в закладі дошкільної освіти для дітей з різними видами мовленнєвих порушень. Розробка моделі логопедичного середовища.

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. пед. н., доц. Суятинова К.Є.)

  1. 1. Формування лідерських якостей у дітей дошкільного віку засобами творів В. Нестайка.
    2. Партнерська взаємодія вчителя та асистента в умовах інклюзивного навчання.
    3. Вплив освітнього середовища на формування соціально-громадянської компетентності дошкільників.
    4. Формування культури демократії в закладах дошкільної освіти.
    5. Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи в освітньому процесі закладу дошкільної освіти України.
    6. Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в США в освітньому процесі закладів дошкільної освіти України.
    7. Організація універсального дизайну та розумного пристосування в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
    8. Виховання національно-патріотичних якостей дітей дошкільного віку засобами творчого доробку Олени Пчілки.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта

(Викладач: к. пед. н., доц. Суятинова К.Є.)

1. Вплив музикотерапії на розвиток мовлення у дітей з особливими потребами.
2. Формування комунікативної компетентності у дітей з порушеннями мовлення засобами медіаосвіти.
3. Особливості формування соціальних навичок у дітей з ООП (назва конкретної категорії).
4. Формування командної взаємодії фахівців психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання.
5. Виникнення і розвиток спеціальних закладів для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в Україні.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. пед. н., доц. Кулінка Ю.С)

 

1.     Розвиток конструктивно-моделювальної діяльності дітей дошкільного віку засобом роботи з LEGO.

2.     Формування творчої уяви  дошкільників засобом декоративної діяльності за мотивами народних промислів (на матеріалі народної іграшки).

3.     Розвиток графомоторних навичок дошкільників засобом  технології пісочної анімації.

4.     Набуття дошкільниками знань з декоративно-прикладного мистецтва при виготовленні виробів з паперу та картону засобом технології сторітеллінг.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: к. філол. н., доц. Іншакова І. Є.)

  1. Мнемотехніка як засіб розвитку мовленнєвої активності дошкільників. Презентація системи роботи.
  2. Виховання здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку засобами спортивних свят та розваг. Методичне забезпечення.
  3. Нетрадиційні методи роботи з дошкільниками: музикотерапія, казкотерапія, кольоротерапія, арт-терапія. Методичне забезпечення.
  4. Лепбук як засіб інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку. Виготовлення та презентація лепбуку.
  5. Сучасні форми роботи закладу дошкільної освіти з батьками. Методичне забезпечення.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта 

(Викладач: к. філол. н., доц. Іншакова І. Є.)

  1. Розвиток зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ. Створення картотеки логопедичних занять з використанням мнемотехніки.
  2. Формування граматичної будови мовлення у дітей із ЗНМ. Розроблення комплексу логопедичних ігор.
  3. Розвиток монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Розробка системи вправ і карток-підказок.
  4. Корекція звуковимови у дітей із дизартрією. Розроблення комплексу артикуляційних і пальчикових вправ.
  5. Формування правильної звуковимови у дітей із ринолалією. Створення серії логопедичних занять.
  6. Збагачення активного словника дітей із мовленнєвими порушеннями засобами сюжетних картин. Розроблення тематичного альбому.
  7. Розвиток діалогічного мовлення у дітей із ЗНМ. Створення сценаріїв ігор-бесід.
  8. Формування комунікативних навичок у дітей із РАС. Розроблення карток альтернативної комунікації.
  9. Ігрові ситуації як засіб розвитку комунікативної активності у дітей 5–6 років із мовленнєвими порушеннями. Укладання методичного збірника.
  10. Розвиток мовлення дітей із порушеннями слуху засобом ігрової діяльності. Створення серії наочних вправ.

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: док. PhD з дошкільної освіти Цаплюк О.С.) 

  1. Педагогічні умови формування рухової компетентності дитини старшого дошкільного віку  
  2. Партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та сім’ї у формуванні основ здорового способу життя дітей середнього дошкільного віку  
  3. Використання елементів дитячої йоги для профілактики стресових реакцій у дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану

 

Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта

(Викладач: дк. філол. н., доц. Останіна Г.Г.) 

  1. Мовленнєві ігри як засіб розвитку комунікативної компетентності дітей дошкільного віку. Укладання збірника інтерактивних мовленнєвих ігор.
  2. Фольклорні тексти як засіб національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. укладання збірника народних казок, прислів'їв, приказок і загадок.
  3. Сторітелінг як засіб розвитку усного мовлення та фантазії дошкільників. Розробка методичних рекомендацій.
  4. Казка як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників. Укладання збірки казок.
  5. Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами авторських казок сучасних українських письменників. Укладання збірки казок.
  6. Формування основ соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами українських народних казок. Укладання збірки казок.

 

17221
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30