Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)
- Емоційний розвиток дітей перед шкільного віку засобом театралізованої діяльності. Укладання збірки творів;
- Підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчально-пізнавальної діяльності у школі засобом ТРВЗ. Укладання збірки завдань;
- Формування соціальної позиції «школяр» в дітей перед шкільного віку, засобом партнерської взаємодії педагога-вихователя, та вчителя першого класу;
- Формування медіа грамотності у дітей старшого дошкільного віку. Укладання методичного збірника;
- Використання методу проектів при підготовці до музичних свят у сучасному дошкільному закладі. Методична розробка;
-
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: док. пед. н., проф. Ковшар О.В.)
- Особливості розвитку пам’яті дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення.
- Особливості корекційної роботи в учнів початкової школи з дислексією та дисграфією.
- Система логопедичної роботи з розвитку зв`язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору.
- Особливості письма слабозорих першокласників із порушенням мовлення.
- Система логопедичної роботи з розвитку мовлення у дітей із РАС.
- Корекція мовлення в дітей середнього дошкільного віку засобами логоритміки.
- Розвиток дрібної моторики рук у дітей з мовленнєвими порушеннями засобами конструктивних ігор.
- Особливості усного зв’язного мовлення слабозорих дошкільників у підготовчій групі ЗДО.
- Особливості навчання учнів початкових класів з дисграфією.
- Зміст та напрямки логопедичної роботи з формування та розвитку словника дітей.
- Розвиток зв’язного мовлення у дошкільників із ЗНМ засобами музикотерапії.
- Особливості підготовки незрячих дітей із мовленнєвими порушеннями до навчання в школі.
- Розвиток фонематичних процесів у дітей з дислалією.
- Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення до навчання в школі;
- Розвиток усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичним ігор;
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобом інформаційних технологій;
- Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення;
- Формування комунікативної активності у немовленнєвих дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: асистент кафедри дошкільної і спеціальної освіти Бойко С.П.)
- LEGO-технології як інструмент комплексного розвитку дітей із серйозними мовленнєвими порушеннями;
- Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку із ЗНМ;
- Удосконалення зв’язного монологічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку;
- Використання арт-терапевтичних прийомів для корекції зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення;
- Удосконалення темпу та ритму мовлення у дошкільників із заїканням;
- Використання мнемотехнічних засобів у процесі навчання побудові зв'язних висловлювань молодших школярів з інтелектуальними порушеннями.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: док. PhD зі спеціальної освіти Курєнкова А.В.)
- Анімаційна казка як засіб розвитку зв'язного мовлення у дітей 5-6 років з ЗНМ III рівня
- Бос-технології в корекції мовленнєвих порушень
- Використання казкотерапії в розвитку мовленнєвих процесів молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення III рівня в умовах корекційної школи
- Використання методу мозжечкової стимуляції у корекції письмового мовлення у молодших школярів
- Використання піктограм у логопедичній роботі з формування дієслівної лексики у дошкільнят із загальним недорозвиненням мовлення
- Застосування навчальних ігор у процесі корекції дисграфії у молодших школярів із ЗНМ.
- Корекція просодичного боку мовлення в дітей старшого дошкільного віку з дизартрією
- Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у старших дошкільників із легким ступенем псевдобульбарної дизартрії
- Логопедична робота з корекції аграматичної дисграфії у молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення
- Логопедична робота з розвитку активного словника у старших дошкільнят із загальним недорозвиненням мовлення
- Логопедична робота з формування вимовної сторони мовлення у молодших школярів з важкими порушеннями мовлення
- Логопедична робота з формування комунікативних навичок у старших дошкільників з загальним недорозвитом мовлення
- Наочне моделювання як засіб навчання старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення складанню творчих оповідань.
- Особливості формування зв'язного монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня
- Педагогічний супровід формування словникового запасу у дітей 5-6 років з загальним недорозвитком мовлення III рівня
- Подолання порушень вимови мовлення у дітей дошкільного віку з ФФНМ
- Профілактика дисграфії у дітей 6-7 років з важкими порушеннями мовлення з використанням нейропсихологічних методів
- Психолого-педагогічні умови формування у дітей 6-7 років із загальним недорозвитом мовлення немовних передумов до оволодіння грамотою
- Розвиток зв'язкового діалогічного мовлення у дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення III рівня за допомогою квест-ігор
- Розвиток мовлення старших дошкільнят з загальним недорозвитком мовлення ІII рівня засобами інтерактивних посібників
- Розвиток творчого розповідання в учнів початкових класів із загальним недорозвиненням мовлення засобом новітніх технологій.
- Сенсомоторний розвиток дітей 5-6 років з загальним недорозвитком мовлення III рівня за допомогою дидактичних іграшок
- Система логопедичної роботи з пропедевтики порушень розуміння при читанні у старших дошкільників з загальним недорозвитом мовлення
- Система логопедичної роботи з пропедевтики порушень розуміння при читанні у старших дошкільників з загальним недорозвитом мовлення
- Удосконалення вимовної сторони мовлення у дітей 5-6 років з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення
- Формування зв'язного мовлення у молодших школярів з дизартрією засобом інфографіки.
- Формування навички складання описових розповідей у старших дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення з використанням методу синквейна.
- Формування навичок складання оповідань дошкільників із загальним недорозвитком мовлення з використанням методу графічного моделювання.
- Формування навичок словотворення іменників у дітей 5-6 років з загальним недорозвитком мовлення IIІ рівня засобами цифрових технологій
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: док. PhD зі спеціальної освіти Сіденко Ю.О)
- Формування мовленнєвої активності в дітей раннього віку з ризиком мовленнєвих порушень у процесі раннього втручання.
- Використання кінезіологічних вправ у розвитку артикуляційної моторики дітей із дизартрією.
- Мультимодальний підхід у формуванні комунікативної компетентності дітей із розладами аутистичного спектру.
- Використання нейропсихологічних технологій у корекції мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення.
- Сенсорна інтеграція як засіб розвитку мовлення у дітей раннього віку з ознаками затримки мовленнєвого розвитку.
- Використання цифрових логопедичних платформ у розвитку фонематичного сприйняття дітей із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення.
- Арттерапевтичні технології у розвитку зв’язного мовлення дітей із дизартрією.
- Формування зв’язного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення засобами мультимедійних інтерактивних технологій.
- Педагогічні умови ефективного логопедичного супроводу дітей раннього віку в системі раннього втручання.
- Використання інтерактивних логопедичних ігор у формуванні навичок звуковимови дітей із дизартрією.
- Моделювання комунікативних ситуацій як засіб формування соціально-мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти.
- Використання елементів музикотерапії у розвитку просодичної сторони мовлення дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
- Використання технологій віртуальної реальності у розвитку комунікативної поведінки дітей із розладами аутистичного спектру.
- Інтерактивне сторітелінг-тренування як засіб розвитку зв’язного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення.
- Використання штучного інтелекту в системі дистанційної логопедичної підтримки дітей з ООП.
- Застосування сенсорних панелей у формуванні артикуляційної моторики у дітей із дизартрією.
- Використання методики DIR/Floortime у формуванні емоційно-комунікативної взаємодії дітей раннього віку з РАС.
- Розвиток мовленнєвого дихання у дітей із дизартрією засобами логопедичної кінезотерапії.
- Цифрова логопедична діагностика як інструмент моніторингу динаміки розвитку мовлення дітей з ООП.
- Використання елементів методики Монтессорі у формуванні мовленнєвої самостійності дітей раннього віку з ризиком мовленнєвих порушень.
- Психолого-педагогічні умови ефективного впровадження сенсорних технологій у логопедичній роботі з дітьми раннього віку.
- Формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ засобами художньої літератури.
- Формування комунікативних навичок у дітей із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзивного навчання.
- Застосування мобільних додатків AAC (Augmentative and Alternative Communication) для підтримки невербального спілкування у дітей з РАС.
- DIR/Floortime як технологія розвитку мовлення дітей раннього віку з ознаками аутистичних проявів.
- Порівняльна характеристика ефективності Floortime та ABA-терапії у розвитку мовленнєвої активності дітей з розладами аутистичного спектру.
- Піктограми як засіб формування зв’язного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення.
- Арт-терапія як засіб формування комунікативної діяльності у дітей з алалією.
- Використання нейрокорекційних технологій як засобу розвитку мовлення у дітей з алалією.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: к. філол. н., доц. Іншаков А.Є.)
1. Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників. Укладання збірки казок.
2. Спільна робота закладу дошкільної освіти та сім’ї з мовленнєвого розвитку дошкільників. Презентація системи роботи.
3. Традиційні українські народні промисли й ремесла в роботі з дошкільниками. Система роботи щодо ознайомлення дітей з промислами й ремеслами.
4. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації індивідуального підходу в роботі з дошкільниками. Представлення форм та змісту індивідуального освітнього середовища дітей.
5. Особливості розвитку мовленнєвої творчості дітей передшкільного віку в ігровій діяльності. Укладання каталогу ігор.
6. Виховний потенціал творів О. Сухомлинського в роботі з дітьми передшкільного. Добірка конспектів занять.
7. Система роботи з підготовки руки дитини до письма. Презентація форм та видів роботи з дошкільниками.
8. Театралізація та драматизація в мовленнєвому розвитку дітей передшкільного віку. Добірка творів та система роботи з ними.
9. Інноваційні педагогічні технології в мовленнєвому розвитку дітей передшкільного віку. Добір та презентація інноваційних педагогічних технологій.
10. Соціокультурна компетентність у мовленнєвому розвитку старших дошкільників. Методичні рекомендації.
11. Патріотичне виховання старших дошкільників засобом художньої літератури. Презентація системи роботи.
12.Виховання почуття відповідальності старших дошкільників засобом дитячої літератури. Презентація методичного забезпечення.
13.Роль і місце ІКТ у мовленнєвому розвитку старших дошкільників. Презентація системи роботи.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: к. філол. н., доц. Іншаков А.Є.)
- Використання ІКТ у логопедичній роботі із корекції фонетико-фонематичних мовленнєвих порушень старших дошкільників. Добір інтерактивних вправ.
- Розвиток зв'язного мовлення дітей із мовленнєвими порушеннями засобом казкотерапії. Розробка серії логопедичних занять.
- Формування у старших дошкільників з дизартрією граматичної будови мовлення засобом ігрових технологій. Укладання збірки корекційних ігор.
- Інтеграція логопедичних і музикотерапевтичних методів у роботі з дітьми із затримкою мовленнєвого розвитку. Створення комплексу логоритмічних вправ.
- Формування фонематичного слуху в дошкільників із ЗНМ засобом мультимедійних технологій. Створення інтерактивних ігор.
- Логопедичний супровід дітей із ринолалією в процесі підготовки до школи. Укладання програми індивідуальної логопедичної корекції.
- Партнерська взаємодія логопеда і сім'ї в процесі подолання порушень звуковимови в дошкільників. Розробка порадника для батьків із домашніми логопедичними вправами.
- Використання елементів арт-терапії в розвитку словника дітей із ЗНМ. Створення методичних рекомендацій.
- Організація логопедичного простору в закладі дошкільної освіти для дітей з різними видами мовленнєвих порушень. Розробка моделі логопедичного середовища.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: к. пед. н., доц. Суятинова К.Є.)
- 1. Формування лідерських якостей у дітей дошкільного віку засобами творів В. Нестайка.
2. Партнерська взаємодія вчителя та асистента в умовах інклюзивного навчання.
3. Вплив освітнього середовища на формування соціально-громадянської компетентності дошкільників.
4. Формування культури демократії в закладах дошкільної освіти.
5. Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи в освітньому процесі закладу дошкільної освіти України.
6. Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в США в освітньому процесі закладів дошкільної освіти України.
7. Організація універсального дизайну та розумного пристосування в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
8. Виховання національно-патріотичних якостей дітей дошкільного віку засобами творчого доробку Олени Пчілки.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: к. пед. н., доц. Суятинова К.Є.)
1. Вплив музикотерапії на розвиток мовлення у дітей з особливими потребами.
2. Формування комунікативної компетентності у дітей з порушеннями мовлення засобами медіаосвіти.
3. Особливості формування соціальних навичок у дітей з ООП (назва конкретної категорії).
4. Формування командної взаємодії фахівців психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання.
5. Виникнення і розвиток спеціальних закладів для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в Україні.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: к. пед. н., доц. Кулінка Ю.С)
1. Розвиток конструктивно-моделювальної діяльності дітей дошкільного віку засобом роботи з LEGO.
2. Формування творчої уяви дошкільників засобом декоративної діяльності за мотивами народних промислів (на матеріалі народної іграшки).
3. Розвиток графомоторних навичок дошкільників засобом технології пісочної анімації.
4. Набуття дошкільниками знань з декоративно-прикладного мистецтва при виготовленні виробів з паперу та картону засобом технології сторітеллінг.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: к. філол. н., доц. Іншакова І. Є.)
- Мнемотехніка як засіб розвитку мовленнєвої активності дошкільників. Презентація системи роботи.
- Виховання здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку засобами спортивних свят та розваг. Методичне забезпечення.
- Нетрадиційні методи роботи з дошкільниками: музикотерапія, казкотерапія, кольоротерапія, арт-терапія. Методичне забезпечення.
- Лепбук як засіб інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку. Виготовлення та презентація лепбуку.
- Сучасні форми роботи закладу дошкільної освіти з батьками. Методичне забезпечення.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 016 Спеціальна освіта
(Викладач: к. філол. н., доц. Іншакова І. Є.)
- Розвиток зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ. Створення картотеки логопедичних занять з використанням мнемотехніки.
- Формування граматичної будови мовлення у дітей із ЗНМ. Розроблення комплексу логопедичних ігор.
- Розвиток монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Розробка системи вправ і карток-підказок.
- Корекція звуковимови у дітей із дизартрією. Розроблення комплексу артикуляційних і пальчикових вправ.
- Формування правильної звуковимови у дітей із ринолалією. Створення серії логопедичних занять.
- Збагачення активного словника дітей із мовленнєвими порушеннями засобами сюжетних картин. Розроблення тематичного альбому.
- Розвиток діалогічного мовлення у дітей із ЗНМ. Створення сценаріїв ігор-бесід.
- Формування комунікативних навичок у дітей із РАС. Розроблення карток альтернативної комунікації.
- Ігрові ситуації як засіб розвитку комунікативної активності у дітей 5–6 років із мовленнєвими порушеннями. Укладання методичного збірника.
- Розвиток мовлення дітей із порушеннями слуху засобом ігрової діяльності. Створення серії наочних вправ.
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: док. PhD з дошкільної освіти Цаплюк О.С.)
- Педагогічні умови формування рухової компетентності дитини старшого дошкільного віку
- Партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та сім’ї у формуванні основ здорового способу життя дітей середнього дошкільного віку
- Використання елементів дитячої йоги для профілактики стресових реакцій у дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану
Тематика кваліфікаційних робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта
(Викладач: дк. філол. н., доц. Останіна Г.Г.)
- Мовленнєві ігри як засіб розвитку комунікативної компетентності дітей дошкільного віку. Укладання збірника інтерактивних мовленнєвих ігор.
- Фольклорні тексти як засіб національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. укладання збірника народних казок, прислів'їв, приказок і загадок.
- Сторітелінг як засіб розвитку усного мовлення та фантазії дошкільників. Розробка методичних рекомендацій.
- Казка як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників. Укладання збірки казок.
- Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами авторських казок сучасних українських письменників. Укладання збірки казок.
- Формування основ соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами українських народних казок. Укладання збірки казок.










