Науковий гурток "Формування соціально-комунікативної компетентності у дітей з особливими освітніми потребами" в поточному звітному періоді проводив дослідження ефективності інноваційних корекційно-розвивальних технологій у роботі з дітьми з поширеними типами мовленнєвих та комунікативних змін, результатом якого стало напрацювання методичних рекомендацій та діагностичного інструментарію для виявлення, особливостей соціальної взаємодії у вихованців.
У рамках науково-дослідної роботи деякими студентами були розроблені та апробовані корекційні програми, що включають інтерактивні методики розвитку комунікативних навичок, проведено експериментальне дослідження з використанням сучасних психолого-педагогічних методів, ефективно кількісний та якісний аналіз отриманих даних щодо динаміки формування соціально-комунікативної компетентності у дітей. з особливими освітніми потребами.