ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ – персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб’єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання. Індивідуальна освітня траєкторія в закладі освіти може бути реалізована через індивідуальний навчальний план (ЗУ «Про освіту» від 05.09.2017 №2145-УІІІ).
Детальніше про формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачами освіти в університеті можна дізнатися з ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну освітню траєкторію здобувачів вищої освіти у Криворізькому державному педагогічному університеті .
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН АСПІРАНТА повинен містити перелік дисциплін за вибором аспіранта в обсязі, що становить не менше як 25 відсотків загальної кількості кредитів ЄКТС (п.26 Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у закладах вищої освіти (наукових установах).
Навчальними планами підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії з відповідних спеціальностей передбачено вибіркові навчальні дисципліни в циклі спеціальної складової (третій/четвертий семестри).
ПЕРЕЛІК ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН з кожної спеціальності щорічно (грудень-січень) переглядається відповідними кафедрами та оновлюється відповідно до вимог та наукових інтересів аспірантів для оперативного задоволення потреб здобувачів вищої освіти щодо створення індивідуальної освітньої траєкторії навчання за обраною спеціальністю, узагальнюється в навчально-методичному відділі та затверджується Вченою радою Університету щороку в лютому на наступний навчальний рік. СИЛАБУСИ вибіркових дисциплін оприлюднюються щороку до 01 березня на офіційному веб-сайті університету в розділі «Наука» – «Аспірантура» – «Індивідуальна освітня траєкторія».
Аспірант може вільно вибирати дисципліни, формувати індивідуальну траєкторію навчання, що уможливить отримання знань, умінь і навичок у вузькій спеціалізації, релевантній для конкретного дослідження чи наукового напряму. При цьому аспіранти мають право вибирати навчальні дисципліни, що пропонуються для інших рівнів вищої освіти і які пов’язані з тематикою дисертаційної праці, за погодженням із своїм науковим керівником і керівником відповідного факультету.
Засвоєння аспірантами навчальних дисциплін може відбуватися на базі Університету, а також у рамках реалізації права на академічну мобільність — на базі інших закладів вищої освіти (наукових установ).
ПРОЦЕДУРА ВИБОРУ.
Аспіранти першого року денної та заочної форм навчання впродовж березня-травня визначаються з вибірковими дисциплінами спеціальної складової і самостійно обирають дисципліни до вивчення. Впродовж червня аспіранти заповнюють відповідну Анкету, і до 15 червня подають її завідувачу аспірантури та докторантури. Обирається по одній-дві дисципліни для вивчення у третьому/четвертому семестрах, відповідно до навчального плану кожної спеціальності. Анкета є підставою для включення обраних дисциплін до індивідуального навчального плану на наступний навчальний рік, і зберігається в особовій справі аспіранта.
Обрані дисципліни, що внесені до індивідуальних навчальних планів, є обов’язковими для вивчення.
- Автор: Завідувач аспірантури та докторантури
- Перегляди: 418
ДИСЦИПЛІНИ НА ВИБІР СПЕЦІАЛЬНОЇ СКЛАДОВОЇ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ 2024-2025 н.р.
011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ - 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА - 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА - 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА - 035 ФІЛОЛОГІЯ - 053 ПСИХОЛОГІЯ - 054 СОЦІОЛОГІЯ - 104 ФІЗИКА ТА АСТРОНОМІЯ
011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ
Третій семестр
Методика організації історико-педагогічних досліджень /Дороніна Т.О., Потапенко О.Б.
Методика організації науково-педагогічних досліджень /Дороніна Т.О., Щербина С.М.
Педагогічний дизайн /Кучер С.Л.
Дидактика вищої школи /Мішеніна Т.М.
Методологічна культура педагогічної діяльності /Король А.М.
Моніторинг та діагностика якості освіти /Савченко Л.О.
Четвертий семестр
Гендерний вимір історії та теорії педагогіки /Дороніна Т.О.
Педагогічна компаративістика /Гаманюк В.А.
Інноваційна педагогічна діяльність фахівця /Щербина С.М.
Актуальні питання дидактики /Мішеніна Т.М.
012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Третій семестр
Актуальні проблеми дошкільної лінгводидактики /Іншаков А.Є.
Технологія формування комунікативної компетентності вихователя /Іншаков А.Є.
Народознавчий підхід та полікультурне виховання в дошкільній освіті /Іншаков А.Є.
Четвертий семестр
Методика викладання педагогічних дисциплін дошкільної освіти /Ковшар О.В.
Теоретико-методичні засади організації інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти /Ковшар О.В.
Партнерська взаємодія дошкільної та початкової освіти /Ковшар О.В.
Сучасні напрями виховання особистості дошкільника /Суятинова К.Є.
Технології адаптивного розвитку дошкільників /Суятинова К.Є.
Дитина і родина в сучасному стратифікованому суспільстві /Суятинова К.Є.
014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ІНОЗЕМНІ МОВИ)
Третій семестр
Методика викладання іноземних мов у закладах вищої освіти/Гаманюк В.А.
Нормативно-правова база іншомовного навчання в Україні та ЄС /Гаманюк В.А.
Лінгводидактичне термінознавство /Мішеніна Т.М.
Новітні концепції й теорії іншомовного навчання /Соловйова Н.Д.
Актуальні проблеми викладання іноземних мов у старшій профільній школі /Соловйова Н.Д.
Четвертий семестр
Мобільні додатки та онлайн-ресурси в умовах багатомовного навчання /Білозір О.С.
Вимірювання рівня мовної компетенції в умовах багатомовного навчання /Білозір О.С.
Основи інтеграції навчальних предметів в іншомовному навчанні /Гостра К.В.
Методика формування соціокультурної компетентності в умовах багатомовного навчання /Гостра К.В.
Лінгвокультурний підхід до навчання іноземних мов на засадах взаємодії культур /Пальчикова О.О.
Теоретичні засади дидактики багатомовності /Гаманюк В.А.
Методика навчання другої іноземної мови після англійської /Гаманюк В.А.
Методика навчання української як іноземної /Каневська О.Б.
Методика розробки сучасного НМК з іноземної мови /Мельничук Г.М.
Методика підготовки дл ЗНО з іноземної мови /Ялуніна О.Б.
014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО)
Третій семестр
Теорія і технології розвитку емоційного інтелекту особистості в музичній та музично-педагогічній освіті /Ракітянська Л.М.
Теоретико-методичні засади використання дистанційних технологій в загальній мистецькій освіті /Ракітянська Л. М.
Педагогічна діагностика якості освіти з музичного мистецтва /Овчаренко Н. А.
Четвертий семестр
Актуальні проблеми музичного виховання у ЗЗСО /Любар Р. О.
Теоретичні і методичні засади формування технологічної компетентності вчителя (музичне мистецтво) /Овчаренко Н. А.
Інноваційні технології в музичній освіті /Косяк Л.І.
Теорія і методика підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва до виконавської діяльності /Любар Р. О.
Теорія і практика музично-педагогічної творчості /Чеботаренко О. В.
Наукові засади порівняльної музичної педагогіки /Овчаренко Н.А.
015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ)
Третій семестр
Методологічна культура педагогічної діяльності /Лаврентьєва О.О.
Методологія педагогіки /Лаврентьєва О.О.
Наукові засади організації педагогічного процесу в галузі професійної освіти /Лаврентьєва О.О.
Основи педагогічних вимірювань та моніторингу системи професійної освіти / Мінтій І.С.
Педегогіка і методика вищої школи /Лаврентьєва О.О.
Професійна педагогіка /Лаврентьєва О.О.
Історія розвитку професійної освіти та її окремих галузей /Кучер С.Л.
Четвертий семестр
Штучний інтелект в освіті /Семеріков С.О.
Методологія наукових досліджень за спеціальністю /Семеріков С.О., Мінтій І.С., Кузьмінська О.Г.
Проєктування електронних освітніх ресурсів /Шокалюк С.В.
Основи навчання інженерії програмного забезпечення /Стрюк А.М., Вакалюк Т.А.
Актуальні проблеми професійно-педагогічних досліджень /Лаврентьєва О.О.
Аналіз даних /Семеріков С.О.
Основи квантової інформатики /Шокалюк С.В.
035 ФІЛОЛОГІЯ
Третій семестр
Напрями сучасного мовознавства /Шарманова Н.М.
Методологія мовознавства /Колоїз Ж.В.
Модуси національної ідентичності в літературах світу /Ковпік С.І.
Модус українськогї прози: "свій" та "чужий" типи нарації /Журба С.С.
Четвертий семестр
Історія українського мовознавства /Городецька В.А.
Сучасні тенденції розвитку наукових досліджень із мовознавства /Малюга Н.М.
Динаміка лексичних норм української мови /Колоїз Ж.В.
Теорія та історія філології в науково-критичному дискурсі /Малюга Н.М.
Зміст навчальної та наукової презентації: сучасні тренди /Коломієць Н.Є
Національний метанаратив української літератури /Журба С.С.
Літературознавча імагологія /Ковпік С.І.
Візуалізація текстів: інфографіка, презентація, інтерактивний плакат /Яременко Н.В.
053 ПСИХОЛОГІЯ
Третій семестр
Психологія стресостійкості особистості / Когут О.О.
Психологія суб'єктів педагогічного процесу /Бондар К.М.
Феноменологія особистості /Мірошник З.М.
Четвертий семестр
Психололінгвістика /Токарєва Н.М.
Сучасні напрямки психокорекції /Шестопалова О.П.
Дитяча психотерапія /Шестопалова О.П.
Психологія наукової творчості /Бондар К.М.
Психологія сімейних стосунків у сучасному інформаційному просторі /Халік О.О.
Гендер: психологічний ракурс /Великодна М.С.
054 СОЦІОЛОГІЯ
Третій семестр
Соціальне прогнозування /Лобанова А.С.
Глобалізація: соціологічний аналіз /Лобанова А.С.
Європейські студії /Лобанова А.С.
Четвертий семестр
Соціологія управління /Грабовець І.В.
Соціологія підприємництва /Приходько О.О.
Соціологія конфлікту /Приходько О.О.
Соціальні комунікації та PR /Грабовець І.В.
Соціологія Інтернету /Калашнікова Л.В.
Університетська освіта в сучасному світі /Грабовець І.В.
104 ФІЗИКА ТА АСТРОНОМІЯ
Третій семестр
Електронна теорія речовини /Балабай Р.М.
Квантові методи дослідження нанорозмірних систем /Білинський І.В.
Комп’ютерне моделювання процесів нанотехнології /Соловйов В.М.
Методи і прилади для діагностики наноматеріалів /Балабай Р.М.
Сучасні проблеми фізики /Білинський І.В.
Фізичні властивості наноструктурованих систем /Балабай Р.М.
Четвертий семестр
Лінійні векторні простори та лінійні оператори /Соловйов В.М.
Новітні дифракційні методи дослідження твердих тіл /Здещиц В.М.
Технологія напівпровідників і напівпровідникових приладів /Возняк А.В.
- Автор: Завідувач аспірантури та докторантури
- Перегляди: 2599
- Автор: Завідувач аспірантури та докторантури
- Перегляди: 5506