Директорат науки та інновацій Міністерства освіти і науки України повідомляє про початок реєстрації науково-педагогічних працівників для участі в освітній програмі StarterNetwork, яка реалізується Тартуським університетом та YEP — платформою інноваційного партнерства — за підтримки Естонського центру з міжнародного розвитку.
YEP розвиває академічне підприємництво в межах ініціативи «Підприємницький університет» спільно з Міністерством освіти і науки України, Міністерством цифрової трансформації України, Офісом з розвитку підприємництва та бізнесу, національним проєктом Дія.Бізнес, Міністерством молоді та спорту України, Українським фондом стартапів та Генезис за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Проєкт має на меті допомогти представникам академічного середовища з інноваційними ідеями, винаходами чи дослідженнями, перетворити їх на стартапи. Програмою передбачена серія вебінарів, метою яких є розвиток інноваційного та підприємницького потенціалу українських університетів та передача досвіду і кращих практик естонської екосистеми. Мови програми – англійська та українська.
Навчальні сесії проходитимуть у жовтні-грудні 2023 року. Під час вебінарів експерти поділяться кращими практиками уряду Естонії, університетів і компаній – кейсами побудови екосистем або партнерства, досвідом створення успішних стартапів (підприємств) на базі університетських проєктів у співпраці з корпораціями тощо.
Розклад вебінарів від українських та естонських експертів
- 16 жовтня — створення спільних платформ: ініціативи для посилення взаємодії з бізнесом;
- 23 жовтня — різноманіття у підприємництві;
- 13-14 листопада — краш-курс для університетських стартапів/спіноффів;
- 4 грудня — 3-хвилинний пітчинг тез для університетських стартапів/спіноффів.
До участі запрошують викладачів підприємництва й менеджменту, дослідників, науковців та молодих учених. Зареєструватися на участь у вебінарах можна за покликанням. Форма реєстрації буде активною постійно до 6 листопада включно; можлива реєстрація на один або кілька вебінарів. Інформацію щодо деталей заходу буде надіслано зареєстрованим учасникам та учасницям за 5-7 днів до події. За додатковою інформацією можна звертатися до менеджерки проєкту — Дарини Тамбулатової (e-mail: [email protected]).