
28 листопада здобувачі першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти ОП «Англійська мова, зарубіжна література» мали честь бути запрошеними на відкритий науковий семінар, проведений І. Мінтій - к. пед. н., доц., старшим дослідником, старшим науковим співробітником відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Інституту цифровізації освіти НАПН України (м. Київ). Тема доповіді - «Методика розвитку цифрової компетентності науковців щодо роботи з наукометричними базами даних у контексті підвищення якості наукових досліджень» присвячена актуальним питанням підвищення якості наукових досліджень в умовах цифровізації.
Учасники семінару детально ознайомилися з алгоритмами ефективного використання провідних наукометричних платформ, зокрема Scopus та Web of Science. Були розглянуті такі критично важливі питання: стратегії пошуку (етодика використання булевих операторів та фільтрів для максимально точного відбору релевантної та авторитетної літератури); оцінка якості джерел (розуміння та практичне застосування наукометричних показників, таких як Імпакт-фактор, CiteScore та h-індекс для вибору високорейтингових публікацій (зокрема Q1 та Q2); академічна доброчесність (підвищення навичок критичної оцінки наукових джерел та уникнення недобросовісних публікацій). Це чудова можливість для всіх, хто прагне розвинути свої навички роботи з науковою інформацією та підвищити свій рівень цифрової компетентності – критично важливої для успішного написання курсових, дипломних та магістерських робіт.
Студентка гр. АЗЛм-25 М. Бабаченко прокоментувала участь у семінарі так: "Від імені всіх присутніх студентів магістратури групи АЗЛм-25, дозвольте висловити глибоку подяку Кафедрі англійської філології за організацію цього надзвичайно просвітницького наукового семінару. Доповідь Ірини Мінтій стала справжнім інтелектуальним дороговказом у світі академічної роботи».
Викладацький склад кафедри англійської філології долучається до слів подяки студентства і з нетерпінням чекає на подальшу плідну співпрацю у царині цифрової освіти










