26 лютого 2025 відбулося засідання гуртка «Проблеми філософії, філософії освіти, філософії мови» (керівник: к. філос. н., доц. Г. А. Балута), присвячене розгляду та обговоренню теми «Інформаційна культура». Було визначено поняття інформаційної культури як складової педагогічної епістемології, її критерії, відмінності понять «інформаційна педагогічна культура», «інформаційна наукова культура»; розглянуто актуальні проєктні методи, форми наочної інформаційної культури: презентацію, постер, слайд, навчальний фільм та ін. Доповідь «Презентаційна культура» – стандартні вимоги до виконання презентацій – підготували учасники гуртка Хоретлєва В., Сушко І., які також окреслили характерні помилки, недоліки у оформленні презентацій. У якості зразка наукової інформаційної культури – теоретичного узагальнення наукових даних – підготовлено виступ «Нобелівські лауреати в галузі фізіології та медицини» (Конєва Н.).
26.03. відбулося засідання студентського наукового гуртка «Презентаційна культура». План роботи гуртка передбачав перегляд постерів, підготовлених учасниками гуртка до I туру Олімпіади, обговорення презентаційних доповідей Ніжельської Ю. (УМЛ-23) «Філософські категорії Е. Фрома»; Малікова О. (БП-23) «Видатні філософи освіти і виховання». У доповіді Ю. Ніжельської було проаналізовано відомі праці Е. Фрома, ключові ідеї й категорії філософа; зміст виступу О. Малікова О. було зосереджено на філософській педагогічній спадщині М. Монтессорі, Р. Штайнера, Д. Дьюї.
Н. Конєва (БП-23), В. Хорєтлєва (УПФ-23) висловили власну думку з приводу концепції «втечі від свободи», психології конформізму, його витоків та наслідків. Керівником гуртка було зазначено, що обговорювані теми потребують перегляду і вдосконалення їх дослідницької основи з метою підготовки до конференції.
1.04. відбулося засідання гуртка «Філософський науковий дискурс». Мета засідання –підготовка до щорічної Олімпіади, ознайомлення з результатами оцінювання постерів, ознайомлення з порядком проведення Олімпіади, огляд наукової літератури за темою «Філософські та етичні засади здоров’я». В центрі уваги роботи гуртка: проблема означення здоров’я, аналіз провідних підходів, ключових моделей. Учасники гуртка ознайомлені з правилами ведення наукової дискусії, її структурою, специфікою наукової аргументації. Учасниками Олімпіади обрано: Ніжельську Ю., Малікова О., Конєву Н., Вареник М., Голуб К., Хоретлєву Л., Сушко І.