В опитуванні взяли участь студенти-бакалаври 1, 2, 3, 4 курсів денної форми здобуття освіти та магістри першого року навчання, яким було запропоновано визначити якість викладання навчальних дисциплін, оцінюючи позитивно/нейтрально/негативно 24 твердження анкети. Необхідно було оцінити кожну навчальну дисципліну та діяльність викладача за шкалою від 1 до 5 балів (1 – незадовільно, 5 – відмінно).
Більшість опитаних студентів вважають, що дисципліни, запропоновані в ОП є логічно пов’язаними та містять корисний матеріал. Студенти здебільшого вважають, що викладач чітко і зрозуміло визначає критерії оцінювання знань студентів. надає інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання на початку вивчення дисципліни. Усі складнощі і питання, які виникають під час вивчення дисципліни, розв'язуються в робочому порядку за допомогою викладача, куратора, деканату. Високо оцінюється рівень підготовки викладачів, проведення занять, надання матеріалу. З боку студентів , які вже мають досвід проходження педагогічної практики у закладах середньої освіти є пропозиції щодо об'єму і кількості звітної документації педагогічної практики. Магістри оцінюють позитивно (як доцільні та актуальні) перелік дисциплін, запропонованих на ОП «Німецька мова, англійська мова, зарубіжна література».
УХВАЛИЛИ: прийняти інформацію до відома та подати на розгляд вченої ради факультету іноземних мов.