В опитуванні взяли участь студенти-магістри 1, 2 курсів денної та заочної форм здобуття освіти, яким було запропоновано визначити якість викладання навчальних дисциплін, надаючи відповіді на 24 запитання анкети. Необхідно було оцінити кожну навчальну дисципліну та діяльність викладача за шкалою від 1 до 5 балів (1 – незадовільно, 5 – відмінно).
Узагальнені результати свідчать про те, що 81,3% студентів денної форми здобуття освіти і 78,9% заочної вважають дисципліни на ОП необхідними для майбутньої професійної діяльності. 87,5% здобувачів ДФЗО і 84,2% ЗФЗО впевнені, що дисципліни сприяють формуванню умінь і навичок. 87,5% студентів ДФЗО і 84,2% відповідно вважає, що ОК оздоблені необхідними навчально-методичними матеріалами. 75% і 68,4% вважають, що ОК містять корисний матеріал, тоді як 81,3% здобувачів ДФЗО і 89,5% ЗФЗО погоджуються, що викладачі вільно володіють навчальним матеріалом і сучасною науковою інформацією. 87,5% і 84,2% вважають, що викладачі чітко формулюють цілі і план навчання.
З погляду 68,8% і 73,7% навчальний матеріал викладено доступно і цікаво. 69% здобувачів ДФЗО та ЗФЗО вважають, що викладачі використовують новітні, інтерактивні методи навчання. На думку 81,3% і 68,4% респондентів викладач чітко і зрозуміло визначає критерії оцінювання знань студентів. 81,3% та 84,2% зазначають, що викладачі відкриті й доброзичливі зі студентами. 86% і 84,2% вважають, що викладачі завжди оцінюють знання студентів справедливо, об’єктивно, прозоро. 43,8% респондентів ДФЗО і 57,9% ЗФЗО вважають доцільним викладання дисципліни в очному режимі. 82% і 100% впевнені, що навчання в дистанційному форматі було організовано на високому рівні. 37,5% студентів ДФЗО зазначили, що дисципліни оптимально складні, тоді як 37,5% вказали на їх складність, 18,8% вважають ОК нескладними. 84,2% здобувачів ЗФЗО вважають, що дисципліни оптимально складні. 56,3% студентів ДФЗО вказали на те, що співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання є оптимальним, тоді як 31,3% не вистачає достатньо часу на опрацювання навчального матеріалу. 84,2% здобувачів ЗФЗО вважають, що часу вистачає на опрацювання навчального навантаження. 93,8% і 100% респондентів відповіли, що викладач надав інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання на початку вивчення дисципліни.
Отже, результати анкетування показали, що якість викладання дисциплін у межах ОП «Англійська мова, зарубіжна література» є високою, а викладацький склад компетентним. З огляду на окремі відповіді на особливу увагу заслуговує питання мотивації здобувачів для подальшої співпраці над науково-педагогічним дослідженням, доступності та цікавості змісту навчального матеріалу