В анонімному опитуванні, що відбулося в червні, взяли участь магістри 1, 2 курсів. Було надано 39 відповідей. Студентам було запропоновано обрати дисципліну, оцінити особливості її викладання та діяльність викладача. З-поміж запропонованих 10 дисциплін, більшість обрали Порівняльне літературознавство (15,4%), Мовний контакт і мультилінгвізм (12,8%), Ділову англійську мову (10,3%), Психологічні засади управління навчальним процесом (10,3%), Лінгвокультурний аспект сучасної німецької мови (10,3%), Основи публічного виступу (7,7%). Кількість запитань в анкеті = 24.
На прохання: «Оцініть, будь ласка, навчальну дисципліну та діяльність викладача за різними критеріями за шкалою від 1-5 балів» 97,4% студентів відповіли, що вважають предмет важливим для майбутньої професійної діяльності та таким, що містить корисний матеріал. Вказаний вище відсоток стверджує, що викладач оцінює знання студентів об’єктивно. Крім того, до нього / неї завжди можна звернутися за роз’ясненням чи порадою. 100% вважає, що дисципліна пов’язана з іншими предметами, забезпечена необхідними методичними матеріалами, при цьому викладач вільно володіє навчальним матеріалом. З погляду 100%, викладач використовує новітні, інтерактивні методи навчання, при цьому навчання в дистанційному форматі було грамотно організовано. З погляду 59% викладання дисципліни в очному форматі було б доцільнішим. 100% погодилися, що їм було цікаво опановувати обрану дисципліну. 59% вважає дисципліну оптимально складною, 30,8 – нескладною, 10,3% – складною. 97,4% погоджуються, що співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу відведеного на його опрацювання є оптимальним. 100% студентів вказали на те, що викладач надав інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання на початку вивчення дисципліни.
З-поміж коментарів та побажань щодо змісту та якості викладання дисциплін, виокремлено такі: «Під час навчання не виникало жодних проблем!», «Я повністю задоволена дисципліною. Матеріал був цікавим і корисним», «Я задоволена змістом навчальної дисципліни, добре дібраним матеріалом та манерою викладання», «Я вважаю, що курс був дуже важливим для мого розвитку та майбутньої професійної діяльності…. До викладача завжди можна звернутися за порадою» тощо. Загалом, рівень викладання дисциплін на факультеті можна вважати високими.