Результати анкетування здобувачів освіти груп ЗТНм-24 та ТНм-24 свідчать про високий рівень задоволеності навчанням за освітньою програмою. Усі опитані зазначили, що навчання повністю відповідає їхнім очікуванням, а рівень отриманих знань та умінь задовольняє в повному обсязі. Організація освітнього процесу оцінена як відмінна або добра, навчальні дисципліни – змістовні та актуальні, викладання має студентоцентровану спрямованість.
Усі респонденти позитивно відгукнулися про практичну підготовку, відзначивши її корисність для формування професійних компетентностей. Зауваження чи пропозиції щодо змін у змісті або організації практик відсутні. Студенти вважають співвідношення навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання, оптимальним, а форми і методи викладання – ефективними.
Респонденти засвідчили прозорість і об’єктивність оцінювання, знайомство з процедурами оскарження результатів, а також розуміння принципів академічної доброчесності. Стосунки між студентами та викладачами охарактеризовано як доброзичливі, конструктивні й довірливі. Серед викладачів особливо відзначено Наталію Волкову як фахівця високого рівня.
Студенти задоволені рівнем матеріально-технічного, інформаційного та навчально-методичного забезпечення. Найбільшу підтримку вони отримують від куратора групи, деканату та викладачів. Разом із тим, окремі відповіді свідчать про необхідність підвищення інформованості щодо діяльності практичного психолога університету та процедур урегулювання конфліктних ситуацій.
Респонденти частково залучаються до обговорення змін у змісті освітньої програми, тому доцільно активізувати участь студентського самоврядування в її оновленні. Здобувачі висловили бажання бачити серед вибіркових дисциплін нові напрями – зокрема, технології доповненої реальності в навчанні технологій.
Серед пропозицій для вдосконалення освітньої програми студенти рекомендують оновити зміст дисциплін із урахуванням сучасних освітніх технологій (STEM, STEAM, робототехніка, 3D-моделювання, цифровий дизайн), інтегрувати питання екологічної відповідальності та сталого розвитку, підвищити практичну спрямованість підготовки й розвивати цифрову компетентність майбутніх педагогів.
Загалом анкетування показало високий рівень задоволеності освітнім процесом, компетентністю викладачів, організацією навчання та практичною підготовкою. Основними напрямами подальшого вдосконалення є оновлення змісту освітньої програми відповідно до сучасних тенденцій, розширення можливостей академічної мобільності та посилення практичної складової навчання.
Проаналізувавши деякі результати опитування можна зробити наступні висновки: результати опитування свідчать про високий рівень задоволеності здобувачів освіти якістю освітнього процесу, професіоналізмом викладачів і належним матеріально-технічним забезпеченням. Освітня програма відповідає очікуванням студентів і сприяє формуванню необхідних професійних компетентностей. Рекомендації: доцільно оновити зміст окремих навчальних дисциплін з урахуванням сучасних технологій (STEM, STEAM, 3D-дизайн) та активізувати участь студентів у вдосконаленні освітньої програми.










