Анкетування щодо якості викладання навчальних дисциплін здобувачів освіти відбулося у вересні 2025 року. В опитуванні взяло участь 5 осіб, які одностайно висловили думку про якісне викладання навчальних дисциплін за ОПП «Освітні, педагогічні науки».
На питання: Дисципліна потрібна мені для майбутньої професійної діяльності? 40% від опитаних здобувачів освіти виділили навчальну дисципліну «Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень», інші 40% від опитаних здобувачів освіти виділили навчальну дисципліну «Педагогічний маркетинг», 10% від опитаних здобувачів освіти виділили навчальну дисципліну «Педагогічна майстерність вчителя й викладача в умовах дистанційного навчання».
На питання: Чи викладач вільно володіє навчальним матеріалом? Всі респонденти надали відповідь «так», 80% від опитаних здобувачів освіти оцінили на «відмінно», 20% від опитаних здобувачів освіти оцінили на «добре».
На питання: Викладач відкритий, тактовний, доброзичливий? Всі респонденти надали відповідь «так», 80% від опитаних здобувачів освіти оцінили на «відмінно», 20% від опитаних здобувачів освіти оцінили на «добре».
На питання: Коли викладач надав Вам інформацію щодо вивчення навчальної дисципліни? Всі здобувачі освіти одностайно зазначили, що своєчасно, з самого початку вивчення навчальної дисципліни.
На прохання: Оцініть складність навчальних дисциплін? Всі здобувачі освіти одностайно зазначили, що вивчення навчальних дисциплін є для них нескладним.
На прохання: Оцініть співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу на його опрацювання? 80% від опитаних здобувачів освіти зазначили, що оптимальне, 20% від опитаних здобувачів освіти вказали на наявне перевантаження, на недостатність часу на опрацювання навчального матеріалу з навчальної дисципліни «Педагогічна майстерність вчителя й викладача в умовах дистанційного навчання».
На прохання: Надішліть, будь ласка, свої коментарі чи побажання щодо змісту та якості викладання навчальної дисципліни (в разі наявності), всі опитані здобувачі освіти таких коментарів та побажань не зазначили.
Висновки: здобувачі освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки виявили позитивне ставлення щодо якості викладання навчальних дисциплін за ОПП «Освітні, педагогічні науки».










