Здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти здійснювали оцінку викладання різних дисциплін (наприклад, «Арт-освіта дошкільного віку» (Суятинова К.Є.), «Організація досліджень» (Останіна Г.Г.), «Організаційно-управлінська діяльність в дошкільній освіті» (Куц К.М.), «Індивідуалізація освітнього процесу в закладі дошкільної освіти» (Іншакова І.Є.)).
Питання 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2, 3 оцінюються за 5-бальною шкалою. Аналіз показує надзвичайно високу оцінку викладання за більшістю ключових критеріїв.
Слабкі сторони:
Так, здобувачі освіти вказали, що з ОК «Арт-освіта» дошкільного віку» та «Розвиток сенсорної культури особистості дошкільника» наявне перевантаження, часу на опрацювання навчального матеріалу не вистачає, проте є й інша думка щодо ОК «Арт-освіта» дошкільного віку» - оптимальне, часу вистачає на опрацювання навчального навантаження.
Сильні сторони, що виділяються:
- Професійність та Комунікація (Питання 1.2, 1.3, 1.4): За всіма критеріями, що стосуються викладача (компетентність, відкритість, об’єктивність оцінювання), отримано оцінки, близькі до максимальних (5 або 6 з 6). Це є головною сильною стороною освітнього процесу.
- Оптимальна Складність (Питання 2): Дисципліни сприймаються як оптимальні за складністю, що свідчить про якісний підбір навчального матеріалу відповідно до рівня студентів.
В анкеті є суперечність. Респондент, який поставив 5 (зазвичай високий бал) за обсяг матеріалу, у коментарі вказує на «перевантаження».
Рекомендації за результатами аналізу:
- Переглянути навантаження: Необхідно проаналізувати обсяг та складність проєктних завдань для дисциплін «Арт-освіта дошкільного віку» та «Розвиток сенсорної культури». Можливо, слід скоротити обсяг проєкту або збільшити час, відведений на його виконання.
- Заохочувати сильні сторони: Підтримувати високий рівень професіоналізму, доброзичливості та прозорості оцінювання, оскільки ці критерії оцінені найвище.










